piątek, 30 czerwca 2017

Graduation Day II

Rok temu Starszak zakończył uroczyście przygodę z przedszkolem o której mogliście przeczytać więcej TU.

Misiu od miesiąca był już bardzo podekscytowany.

Śpiewał mi co nuż nowe piosenki, kazał zapisywać na kartce papieru i śpiewać z nim ( mówię Wam,że kiedyś jeszcze o nim usłyszycie ).

Dzień przed już bardzo przeżywał swój Wielki Dzień.

Na tą specjalną uroczystość nie puściłam Starszaka do szkoły,bo wiedziałam,że bardzo chce zobaczyć swojego Brata występ.

Dzieciaczków było sporo,bo aż 12stu (rok temu u Starszaka tylko 6).

Ja jak zawsze usadowiłam się w przednim rzędzie,a klucha w gardle nie opuszczała mnie przez całe przedstawienie.

Mogłabym się tysiąc razy rozpłakać,ale Misiu cały czas bacznie mnie obserwował,więc starałam się jak mogłam.

Moje drugie dziecko pięknie , głośno śpiewało.

Chociaż przedstawiając się powiedział,że jest Nikolai ( twierdząc,że jak powie po polsku to nie zrozumieją :-).

Panie Przedszkolanki zdały egzamin na medal , szczególnie dwie dla których czekały już nasze prezenty.

Jedna z nich Mary jest zastępcą kierowniczki , ma zapewne ok 55 - 60 lat.

Chłopcy chodzili do przedszkola w każdy piątek od 2013 roku ,więc znamy ją już kupę czasu.

Zawsze traktowała ich po 'matczemu', tuliła, bawiła się i rozmawiała z nimi.

Nigdy nie traktowała ich gorzej niż Irlandczyków, zawsze pomocna i bardzo towarzyska kobieta. Ideał do wykonywania takiej pracy.

Druga Michaela jest młoda, na oko koło 25 lat,ale ma w sobie dużo ciepła. Dzieci ją uwielbiają.

To bardzo ważne jeśli chce się zostać przedszkolanką.

Tym sposobem w 2017 roku zamykamy etap przedszkola . Jest mi jakoś smutno z tego powodu,bo to miejsce pozwoliło moim chłopcom rozwinąć się, poznać nowe dzieci, uczyć się przez zabawę i mieć jakby drugi dom.
Do chłopców chyba na razie to nie dochodzi,bo w ich głowach 60 dni wolnego czyli WAKACJE :-)

A teraz kilka zdjęć z graduacji :


Misiu bardzo dumny ze swoim dyplomem



Rodzice i brat oczywiście też bardzo dumni

Na raporcie same pozytywy. Jedyną trudność sprawia mu rozmowa z nieznanymi dorosłymi,bo podobnie jak Starszak w jego wieku jest dosyć nieśmiałym dzieckiem.
Przeczytałam też,że mój Mały Słodziak jest bardzo lubianym dzieckiem i wiecznie zadowolonym.
Jego ulubionym zajęciem jest malowanie. Aktywnie uczestniczy we wszystkich zajęciach. Jest bezproblemowym dzieckiem.
Nauczycielka napisała też,że z reguły Młody mówi ściszonym ,spokojnym tonem co prawdopodobnie wynika z jego wstydliwości.

A oto mojego Syna prace  :


Tata najmniejszy, Misiu najgrubszy... ciekawe :-)





Teraz Synku czeka Ciebie jeszcze więcej atrakcji  - jesteś na tyle duży,że pójdziesz od września do szkoły. A co ciekawe Młody dostanie tą samą nauczycielkę co Starszak miał w tym roku oraz wraz z nim do klasy uczęszczało będzie czworo innych dzieci z jego przedszkola,więc na pewno nie będzie samotny + będzie miał na przerwach swojego kochanego Brata.
Będzie cudownie!


Pozdrawiam Was i życzę miłego tygodnia.

Ja dzisiaj po cichu świętuję Imieninki.

Minia

13 komentarzy:

  1. Brawa dla Misia!!! 👏 no i Kochana, wszystkiego naj naj naj z okazji imieninek!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego z okazji imienin. A Mikuś cudownie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego z okazji Imienin!!! :)

    Brawo dla Misia!!! Rosnie Ci kolejny madry i grzeczny chlopczyk! :)

    Moje Potworki juz sie ciesza, ze od wrzesnia beda mogli sie razem bawic w czasie "recess" (nie wiem czy w Irlandii dluga przerwa nazywa sie tak samo?). :)

    To Wy juz wiecie kto bedzie nauczycielami chlopcow od wrzesnia? My mamy dostac zawiadomienia dopiero w sierpniu... Ciekawe czy Kokus dostanie nauczycielke Bi? ;)
    U Kokusia z przedszkola, jeszcze piecioro dzieci idzie do tej samej szkoly. Mam nadzieje, ze chociaz 1-2 trafi do tej samej klasy co on. Byloby mu razniej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie gratulacje ! Jeden etap się zakończył - ale teraz przed Wami kolejny, pełen nowych wzruszeń :)

    A zdjęcia jak z matury albo obrony pracy magisterskiej :) Ja takiej togi i biretu chyba nawet wtedy nie miałam :) Uroczo - a jednocześnie bardzo dostojnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż sama się wzuszyłam :) Gratuluję Miniu, cudowne chwile za Wami.

    My dopiero co podobne przeżywaliśmy i wzruszen nie było końca.

    Mnie zakonczenie przedszkola nie napawa tadościa, boję się września, boję się szkoły i Tymon też. Mam jakiś taki niepokój i wielki sentyment do przedszkola które opuszczamy :( Konczy się coś - coś sie zaczyna.

    Pięknie razem wyglądacie!

    Wszystkiego naj z okazji cichych imieninek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, gratulacje. Nam zostal jeszcze ostatni rok przedszkola. Niestety opuszcza nas ulubiona Pani (emerytura) - oby na jej miejsce przyszła inna choć w polowie tak cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego z okazji imieninek i gratulacji dla Misia!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, gratuluję :-) Fajne stroje na zakończenie roku mieli. Pamiętam siebie z czasów, kiedy dzieci chodziły do przedszkola - zawsze na przedstawieniach musiałam popłakać się ze wzruszenia. ZAWSZE.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla synka! U nas takie chwile dopiero przed nami, bo my dopiero będziemy zaczynać przedszkole. I to już za 2 tyg! Ciekawa jestem jak to będzie! I czy córci się tam spodoba?

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ! Możesz być dumna z synka :) Moja córeczka w tym roku zakończyła zerówkę i od września udaje się do pierwszej klasy :)/ rzepaczki.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje mi się , że Misiu jest bardziej otwarty i śmiały niż starszak :)

    Gratulacje dla Misia, możesz być mamuśka dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgodnie z prośbą u mnie, proszę Miniu https://oumw2.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby coś było nie tak z nim to na starym blogu, po prawej w "liscie blogów które czytam", jest odnośnik do niego "Blogger" z taką żyrafką ;)

      Usuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes