wtorek, 6 czerwca 2017

Co już zorganizowałam...

Do wylotu coraz bliżej i oczywiście ekscytuję się z chłopakami jak dziecko.

Przewalam ubrania wzdłuż i wszerz czekając na to upalne, polskie lato :-)

Jakiekolwiek miało by być - zadowoli Nas w zupełności - oby tylko nie padało!

Postępy w organizacji naszego pobytu są dosyć duże.

Przede wszystkim udało mi się zarezerwować w końcu samochód,a że wypożyczalnia zaoferowała bardzo dobrą cenę za FULL AC (tylko 10 zł/ dzień) to weźmiemy samochód na cały pobyt.
Zależało mi ,żeby nie było żadnego obciążenia Nas najemców w razie kradzieży czy wypadku z naszej winy ( w końcu 13 lat jeździmy po lewej stronie i wszystko może się zdarzyć ; pfu pfu).

Właściciel bardzo rzetelny, odpisywał na maila w przeciągu 1 h!

Lubię to i cenię bardzo. Może wreszcie Polacy uczą się od Zachodu,że komunikacja mailowa staje się popularna,a już w ogóle gdy ktoś mieszka poza granicami Ojczyzny i,że klient to zając i może szybko stracić zainteresowanie i znaleźć sobie coś lepszego u konkurencji.


Mam nadzieję,że będę mogła Wam polecić tą wypożyczalnie w przyszłości. Przekonamy się niebawem.




Renault Clio w zupełności Nam starczy na podróż po Polsce. 


--------------------

Zachowując się jak zupełna nastolatka postanowiłam wyprawić moje Urodziny.

Wiele osób które znam wstydzą się swoje wieku, kolejne urodziny powodują u nich refleksje jak szybko mija czas, niektóre w ogóle nie chcą ich świętować.

Mając coś z dziecka , z niecierpliwością czekam na swoje.

Jest  mi niezmiernie miło,że wtedy wszyscy ,których kocham, szanuję, lubię myslą o mnie w tym dniu przesyłając ciepłe słowa i dobre myśli.

Zaproszenia dodarły do moich rąk i są super.

Zamierzam zaprosić ok 12 osób,więc nie będzie to jakaś wielka , huczna impreza,ale mam wielką nadzieję,że wszyscy się pojawią i będziemy świetnie się bawić.


Na samym dole widnieje data z godziną i miejscem imprezy.

----------------------


Podziękowania dla dwóch ulubionych Pań przedszkolanek .

Plan był taki żeby chłopcy skończyli korzystać z przedszkola pod koniec czerwca.

Realia są takie,że Mąż 'awansował' na inną pozycję w fabryce i jego godziny pracy zostały zmienione.

Problem mamy z piątkiem gdzie ja muszę być na 12.45 w pracy,a M. może najwcześniej skończyć o 14.30.

Bardzo możliwe więc,że chłopcy na czas wakacji zostaną w przedszkolu,chociaż wielka szkoda,bo musimy za każdy miesiąc ( czyt. cztery piątki w miesiącu) płacić ponad 300 euro,a w lipcu chłopcy pójdą tylko raz.

W każdym bądź razie Młody będzie miał niedługo Graduation ( zakończenie przedszkola) i w związku z tym chcieliśmy serdecznie podziękować Mary oraz Michaela za ich cudowny wkład w rozwój moich synów, za ciepłe słowa i uśmiech.

Postanowiłam poprosić Elusię,bo wiem ,że jest bardzo zdolną kobietą i kocham jej hafty nad życie żeby zrobiła mi pamiątki.

Efekt! Wow! cudowne. Tak piękne,że otwierając paczkę przy listonoszu,który ja przyniósł - On sam zrobił zdjęcie i wypytał się gdzie można tak śliczne zamówić rzeczy.

Dodatkowo zakupiłam też mały 50 g miód dla Pań.

Miodziki zostały zamówione stąd : Wcinaj Miód

Na podziękowaniu miodzików napisane jest : Delicious Polish Honey - with love from...





Muszę jeszcze umówić się do fryzjera, wysłać kurierem paczkę do Polski z ubraniami po chłopcach i prezentami dla dzieciaków,których odwiedzimy, kupić Starszemu mapę świata o którą prosi się już od pewnego czasu, zorganizować chłopakom imprezę urodzinową, wyprawić do szkoły i tak ciągle coś....

Ale gdyby tego nie było to chyba bym umarła z nudów.

Uwielbiam planować......

Do wyjazdu 5 tygodni.....


Pozdrawiam wszystkich tych, którzy tu zaglądają.....


Minia

10 komentarzy:

  1. dla Ciebie wszystko - och cudnie byłoby spotkać się, jak wpadniesz do Polski, ale wiem, że się raczej nie uda... poczekamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo już masz odhaczone z tej listy, podziwiam bo ja raczej robie wszystko na spontanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle u Ciebie wszystko zaplanowane, ustalone na odpowiednich pozycjach i nic tylko realizować zamierzone plany! A u nas plany ostatnio w łeb biorą! Ale cóż, żyje się dalej :) Pozdrawiam :) I oby wszystko wypaliło tak jak byś sobie tego życzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Minia organizatorka na najwyższym poziomie :) A podziękowania są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przygotowania solidne, a autko z pewnością sobie poradzi, a Wy tym bardziej! Udanego pobytu i żeby pogoda dopisała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Cię za to planowanie, w pełni zorganizowana osoba z Ciebie :)
    Młodziutka jesteś :) wszystkiego dobrego już na zas :)
    Clio w zupełności wam wystarczy, mile autko.
    Drogo wyjdzie wam to wakacyjne przedszkole, ale podziękowania przepiękne :)
    Miłej podróży i wspaniałych wakacji !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Organizacja pierwsza klasa!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Też odliczam dni do naszego wyjazdu. My co prawda jedziemy bliżej niż Wy bo na drugi koniec kraju ale już myslami jestem własnie tam, nad morzem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaproszenia świetne!!! Podziwiam też tego zorganizowania :) Może uda Wam się gdzieś w okolice Poznania zawitać :) to byśmy się spotkały :)))) buziaki Kochana!!! (P.S. Ja też odliczam do wakacji, ale jeszcze całe 3 mce.. :) ).

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę wypadu do Polski, my byliśmy w maju. Latem niestety nie uda nam się wrócić na ojczyzny łono. Już nawet zaliczyliśmy nas czerwcowy tydzień nad włoskim morzem i teraz będziemy się kisić w mieście.
    p.s. Jakby Wam brakowało kilku stopni to chętnie oddam z 10 albo i więcej, deszczu też możecie trochę przysłać, bo u nas nie pada od kwietnia (susza i trawniki popalone)
    urodziny też bym chętnie wyprawiła, bo juz długo nie obchodziłam w szerszym groie - we Włoszech celebruje się jedynie dzieci.

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes