czwartek, 27 kwietnia 2017

Wakacje w Polsce mogą być fajne czyli jest PLAN!

No dobrze, może to nie jest Portugalia ani piękna Majorka,ale według mnie Polska ma też bardzo dużo do zaoferowania.
Chłopcy są w takim wieku,że potrzebują kontaktu z rodziną. Tęsknią. Tęsknię i ja,a stara już jestem.
Postanowiliśmy więc,że w tym roku w wakacje wybierzemy się do naszej drogiej Ojczyzny.
I tak, nie mylę się. Jest drogo!!!

Zacznę od samochodu. Wynajem na 18 dni to koszt prawie 2 tys złotych ( nie licząc benzyny). To więcej niż płaciliśmy w Portugalii. Poza tym wakacje w Polsce to dla mnie i M.nigdy nie są. Nie wypoczywamy,a wręcz wracamy bardziej zmęczeni,ale czego nie robi się dla Miniowych Robaków.

Same polskie wakacje wyjdą Nam troszkę taniej niż w innym miejscu tylko dlatego,że nie będziemy musieli płacić za nocleg ,no ale nie o kosztach miałam pisać,a o tym co zamierzamy robić,bo planów jest sporo.

Klubowanie :

To coś dla mnie i Męża. Ostatnia impreza na której uczestniczyliśmy to był nasz ślub.
Niestety,ale takie są realia życia za granicą.
A,że w tym roku będziemy w Polsce akurat w moje Urodziny to pretekst do świętowania jak znalazł.
Najpierw poprosiłam moją Mamę czy będzie dogłądała chłopców w nocy kiedy my będziemy balować.
Ta oczywiście wyraziła zgodę,więc nie pozostało mi nic jak szukanie odpowiedniego klubu do imprezy.
Zamierzamy zaprosić kilkanaście osób,bo przecież 18-stkę w życiu ma się tylko jedną :-)
Najlepszą opinię ma klub Twenty .
Nie wiem , nie byłam,ale ma dobrą lokalizację, świetną opinię i jest w miarę kameralny.

źródło : Twenty Club

Camping :

Szczegółów nie znam,ale Mama gdzieś zaorganizowała Nam wypad na kilka dni,
Będzie jezioro, rybki, namiot.
Nie powiem żebym była fanką spania na trawie ,ale z drugiej strony nigdy tego nie robiłam.
Chłopcom pomysł bardzo przypadł do gustu , no ba :-)
Babcia bardziej szalona od ich własnej Matki :-)

źródło : internet

ZOO w Poznaniu :

Plan jest taki żeby w tym miejscu spotkać się z dwoma bliskimi mi dziewczynami.
Jedna szalona blogerka specjalnie przyjechała do Bydgoszczy z Łodzi żebyśmy mogły się poznać na żywo.
Tym razem wspólnie zadecydowałyśmy,że Poznań będzie naszą bazą do tegorocznego 'blogierskiego' spotkania.
Zamierzamy zabrać ze sobą swoje pociechy i wybrać się do ZOO.
Oby tylko pogoda dopisała i dzieci były grzeczne. Będą 4 cudowne dziewczynki i moich dwóch chłopaków.
Czekam na to spotkanie z niecierpliwością. Mam nadzieję,że dojdzie do skutku.

źródło : internet

Aquapark Reda :

Podobno jedno z najlepszych polskich waterparków.
A poza tym jest child-friendly, czyli nawet dla najmniejszych znajdzie się sporo wodnych atrakcji.
Chłopcy uwielbiają kąpiele wodne,a wraz ze zjeżdżalniami będzie już w ogóle zabawy po pachy.
Wiem,że to będzie HIT!

Nie mylicie się. Przepływając przez tunel można zobaczyć prawdziwe rekiny! Wow :-)

więcej info na : Aquapark Reda

Centrum Nauki Experyment :

Słyszałam bardzo dobre opinie na temat tego miejsca.
Szczególnie Starszak jest bardzo dociekliwym dzieckiem,więc wiem,że nudzić się tam nie będziemy ( ma to po Tatusiu).
Mają dużo atrakcji, podoba mi się też lokalizacja ( przy ładnej pogodzie możemy podjechać sobie nad morze). Poza tym nigdy nie byłam w Gdynii.
Nie ma co , Miniowa Rodzinka musi się tam wybrać i koniec :

źródło: internet

Więcej informacji o tym interesującym miejscu : Experyment Gdynia

Ekofarma :

Uwielbiam ekologiczne farmy, organiczne jedzenie.
To jest przyszłość. Właściciele sprzedają własne mięsne wyroby,a także inne produktu lokalnych rolników. Oj, dużo pieniążków wydam u nich w sklepiku!
Wcześniej mieliśmy w planach pojechać sobie do jakiegoś agroturystycznego zajazdu,ale nikt podczas wakacji nie chciał Nam przyjąć na kilka dni.
Problem został jednak rozwiązany,bo pomimo tego,iż nie będziemy zostawać na farmie to będziemy mogli obejść ją wzdłuż i wszerz,bo znajduje się zaledwie kilkanaście km od Elbląga czyli rodzimego miasta mojego Męża,
Mam nadzieję,że załapiemy się na warsztaty pieczenia chleba albo zajęcia dla dzieci ( dojenie kózek itp).A jeśli nic w tym terminie nie będzie to można przyjechać na piknik albo przejechać się na koniku.
No bajka po prostu!

Dodatkowym wielkim plusem była komunikacja mailowa z właścicielami.

Na emaila z odpowiedzią na moje tysiące pytań nie musiałam czekać dłużej niż dobę.

Brawo!

Już polecam,chociaż jeszcze tam nie byłam.

To najważniejsze punkty naszego programu. Będziemy jeszcze gościć się u siostry, u której pewnie będzie grill i basen, odwiedzimy kuzynkę,która w tym samym czasie będzie urlopowała się w Polsce,a na codzień mieszka w Anglii, spotkamy się z drugą kuzynką, odwiedzimy moją kochaną Babcię, spotkam się z bratem i Kingą, pojedziemy kilka razy nad morze i będziemy korzystać.
O tak..... to będą fajne wakacje.

10 tygodni.... odliczamy :-)

Pozdrawiam,

Minia

1. To będą super wakacje i super spotkania i wizyty towarzyskie, odliczam razem z Wami :*

2. Polska jest piękna! Miałem to szczęście, że zwiedziłem ją całą.. dosłownie. Jest tyle cudownych miejsc. I wbrew pozorom, to nie tylko góry i morze.. Życzę udanych wakacji:)

3. Życzę udanych wakacji:) My w PL jesteśmy minimum 3 razy w roku, więc wiem wiem jakie są ceny:( Ale ciągnie nas tam i tam:)
    Staramy się też dużo podróżować po Anglii i od czasu do czasu zaliczyć ciepłe klimaty:)

4. Ale macie super Babcię!!!! Zazdroszczę bardzo- pozdrowienia dla niej ;) W Redzie i Eksperymencie byliśmy- obydwa miejsca polecam i faktycznie ten Aquapark to czad :)

5. Wy to potraficie wykorzystać każdą chwilę no i jesteście mistrzami w wynajdywaniu atrakcji. Widzę, że też trochę w moich stronach pobalujecie :-)

6. Miniu! Życzę Wam udanego urlopu i mam nadzieję, że uda Wam się zrealizować wszystkie punkty programu :*
    Fajnie, że macie taką obrotną Babcię. Namioty to nie mój klimat, ale na pewno chłopcy będą bardzo zadowoleni.

1. Ps. Ja uważam, że Polska jest przepiękna. Wy pewnie będziecie mieli tego czasu za mało, bo przede wszystkim przyjeżdżacie do rodziny, ale jest tu tyle pięknych miejsc. My póki co zwiedzamy z dziewczynami tylko Polskę, a mam wrażenie, że pokazaliśmy Im dopiero jakiś marny odsetek tego, co warto i trzeba zobaczyć!

7. Wakacje będą bardzo udane!!

8. Reda wygrywa :) https://matkapatka.wordpress.com/

Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes