piątek, 11 listopada 2016

Gdzie to ja byłam?? Robiłam zakupy ....

Ktoś pomyśli - szurnięta....

Ktoś pomyśli - jeszcze gorzej ;-)

Nieważne. Połowa listopada, do Świąt zostało 6 tygodni.

Z uwagi na to,że ostatnio dużo pracuję ( 'musiałam' iść w sobotę na nadgodziny,) nie mam czasu na robienie żadnych zakupów ( nawet tych w supermarkecie),a tym bardziej żeby wybrać się do miasta.

Na ulicach zauważyłam ostatnio straszny ruch,a ostatnia wizyta w centrum tylko udowodniła mi,że ludzie już zaczęłi wydawać pieniądze na świąteczne prezenty i jest ich wszędzie pełno,a ja bardzo nie lubię zatłoczonych miejsc. Wydaje mi się,że każdy chce wyrwać mi z ręki daną rzecz, że na spokojnie nie mogę za niczym się rozglądnąć,bo co chwilę ktoś uderza mnie swoją torebką,bądź gorzej - łokciem.

Dlatego też tak bardzo kocham zakupy przez internet,ale i na niego nie mam za dużo czasu ostatnio o czym świadczy moja nieobecność.

My także szykujemy sobie ładny prezencik. Oczywiście Mąż mnie przegadał i kupujemy Thermomixa.



Ja troszkę sceptycznie podchodzę do wydania tak sporej kwoty na jedną rzecz. Swoimi oczami trzymałam już w rękach bilety na samolot na wakacje albo chociaż zapłacone z góry na rok ubezpieczenie na samochód,ale .... Minia... myśl o ZDROWYM JEDZENIU,myśl o zupach, które wreszcie może chłopcy zaczną jeść, pomyśl o świeżych bułeczkach i pizzy, o masełku z czosnkiem oraz sorbetach lub sokach z owoców,w których można było by przemycić trochę liści szpinaku czy brokuł ażeby chłopcy nie wyczuli?



Więcej na temat tego cudownego urządzenia :

http://thermomix.vorwerk.pl/strona-glowna/

Ostatnio w pracy usłyszałam,że w Argosie jest promocja 3 zabawek za 2 ( w tym ta trzecia najtańsza jest za darmo). W sumie wydałam 100 euro,ale mam wszystko co chciałam i jeszcze zaoszczędziłam troszkę ;-)

Nie byłabym sobą dlatego też pochwalę się jakie rzeczy dostaną od Nas chłopcy na święta :

Gry planszowe.

Beehive Surprise :


Gra zręcznościowa . Niedobra pszczołka nie chce dzielić się swoim zebranym miodem.
Trzeba się śpieszyć,bowiem pszczoła szybko się nieciepliwi i bzyczy oraz skacze.
Prosta i przyjemna gra dla młodszych dzieci. Zobaczymy jak się spełni ' w praniu'.


Pickin Chicken :


 


Czyli jednym słowem -  uratuj kury od skaczącego lisa.

Świetna, zręcznościowa i pamięciowa gra . Chłopcy bardzo lubią bawić w takie gry. To będzie hit!


Młodszy jest bardzo muzykalny. Uwielbia śpiewać piosenki, lubi tańczyć.

Prosił Nas już od dłuższego czasu o organki.

My sprawiliśmy mu coś takiego :


Mam nadzieję,że się ucieszy i nie będzie za małe ( od lat 3 ),bo po wielkości kartonu nie wygląda na największe,a chłopcy są dosyć duzi jak na swój wiek.

Poza tym nie mogłam oprzeć się zakupu przyborów do przygotowania własnoręcznie robionego mydełka.


Co prawda przeznaczone od lat 8,ale przy naszej pomocy jestem pewna,że nasze ciasteczkowe mydełka wyjdą piękne!

Na sam koniec nie mogło zabraknąć Kinekic Sand :


Chłopcy mają 'fizia' na punkcie słodyczy, dlatego też postanowiłąm im kupić takie do robienia lodów.

Razy dwa oczywiście żeby nie było kłótni.

Dodatkowo kupiłam w Tkmaxxie dwie śmieciarki,bo co jak co,ale chłopacy lubią bawić się samochodzikami także.

Więcej prezentów nie zamierzam kupować, no chyba,że jakieś polskie książeczki,których nigdy nie jest za mało.

A Wy? macie coś na oku wartego polecenia? co kupujecie dla swoich pociech?


Pozdrawiam i życzę Wam miłego weekendu,

Minia

12 komentarzy:

  1. Oj będą mieli czym się bawić! Piękne prezenty! Moi chłopcy w szkole grają w grę Farmer i o niej ciągle mówią, więc pogadałam z moją siostrą i podobna od niej któryś ją dostanie. Więc u nas też takie gry będą w tym roku pod choinką. Ale chłopcy mówią też o autkach sterowanych - musze się za takimi rozejrzeć, choć nie wiem co im w końcu kupimy, bo starszy też mówi o mikroskopie. Ale takiego mega prawdziwego mu nie kupię, jak już to zabawkowy, taki dziecięcy - no ale jeszcze zobaczę. Ehhhh... prezentowy szał!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że ja również wolę zakupy przez internet niż chodzenie po centrach handlowych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się przyznam ze zakupy świąteczne robię z dużym wyprzedzeniem i w internecie, taniej i szybciej oraz bez tłoku i przepychania. Super prezenty będą mieć twoi chłopcy

    OdpowiedzUsuń
  4. Miniu, u Nas też już szał. Ostatnio wybraliśmy się na szybkie zakupy we dwójkę z Hubertem i powiem Ci, ludzi tyle, że o godzinie 11 nie było miejsca do zaparkowania- ani pod centrum handlowym, ani w obrębie 2 km... masakra jakaś. Z szybkich zakupów zrobiły się długie dwugodzinne, a gdybyśmy byli z dziećmi, to chyba z pół dnia byśmy spędzili ...
    Za prezentami się również rozglądam. Wolę kupić wcześniej, bo później ceny strasznie rosną w górę :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tymko dostał tyle prezentów ostatnio od nas, że w ogóle nie powinien dostać ani jednego na mikołaja, ale...no własnie to mikołaj i nawet nie mamy co wymyśleć. wszystko co chciał już ma. Dobry pomysł z grami planszowymi...tylko że on ich jeszcze nie bardzo rozumie. Mamy ciężki orzech do zgryzienia, nawet nie przypuszczałam, że będę mieć takie problemy kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem z prezentami w czarnej d...

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, faktycznie "coraz bliżej święta"! A u mnie w tym temacie póki co ciszaaa... Prezenty macie super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. My w tym roku jesteśmy z prezentami do tyłu, choć już wstępne oględziny były. Musimy wszystko ogarnąć razy 2 bo od nas i od teściowej - kupiliśmy już organki, bo te po kuzynce padły i normalnie mi żal jak Stefano przy nich siedzi ze smutną miną. Od nas chyba kupimy zestaw Play Mobil - posterunkek szeryfa, gdyż Stefano uwielbia domki. A poza tym jakieś gadżety z filmu Pets - typu kalendarz, bo chciałabym synowi pomóc zrozumieć upływający czas i wytłumaczyć kiedy chodzimy do szkoły, kiedy są urodziny itp. p.s. Kinetic sand dostał gdzieś miesiąc temu, fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też myślałam jakiś czas temu o Thermomixie, ale jednak wolę wydać tyle kasy na wakacje :) Choć nie pogardziłabym takim prezencikiem od jakiejś bogatej krewnej :D A za świątecznymi prezentami to dopiero zaczynam się rozglądać i na razie jeszcze nie mam pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana szalejesz!! Mają zabawek na jakiś czas! Jeżeli chodzi o termiomix - to napisałam z K. List do Mikołaja 😂

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana szalejesz!! Mają zabawek na jakiś czas! Jeżeli chodzi o termiomix - to napisałam z K. List do Mikołaja 😂

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne gry 😁a najlepszy ten zestaw do robienia mydła ☺sama takim bym się bawiła 😂

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes