piątek, 7 października 2016

Poczatki...



Praca w sobote byla bardzo udana.
Udalo Nam sie przeniesc kilku pacjentow na wczesniejsza godzine , wiec zamiast 20 skonczylysmy krotko po 18.
Nawet nie wyobrazacie sobie jak bardzo cieszylam sie , ze to juz koniec.Koniec mojej "meki", koniec beznadziejnego kontraktu, koniec widoku chorych I cierpiacych, koniec niesprawiedliwego traktowania. Koniec.
Fiona przyniosla na pozegnanie jeszcze bombonierke . Od mojej akupuntkurzystki dostalam recznie robiony talerz do owocow oraz kartke z gratulacjami I zyczenia powodzenia w nowej.
Zaczynam w prace w jednej z wiekszych fabryk medycznych w naszym miescie. Jest w niej juz ok.1000 pracownikow, a na calym swiecie zatrudnionych jest ok 6 tys.
Firma, do ktorej zostalam zatrudniona specjalizuje sie w  sprzecie medycznym do przeprowadzania  nieinwazyjnych operacji , np : odblokowywanie zyl , usuwania kamieni w nerkach, endoskopii itp.

Ostatnio wykupiona zostala przez TE Connectivity ktory jest liderem w produkcji komponentów elektronicznych, produktów przemysłowych, rozwiązań sieciowych, telekomunikacyjnych i energetycznych oraz produktów do zastosowań specjalnych. Koncern notowany na nowojorskiej giełdzie ma ponad 50-letnie doświadczenie w branży, roczny obrót 14,4 mld dolarów, zatrudnia 75 000 pracowników na całym świecie, a jego bogaty asortyment zawiera niespełna 500 000 artykułów.

Postanowil wiec zainwestowac swoje pieniadze w przemysl sprzetu medycznego.

Pierwszy dzien minal spokojnie I milo. Duzo treningow, sluchania I pisania testow.
W drugim dniu mialam kryzys. Moze za duzo informacji, moze za duzo bodzcow, za duzo teorii, za duzo sluchania.

Wkurzylam sie na samym poczatku dnia trzeciego czyli tak naprawde pierwszego zamiast trenowania mnie przez Team leadera, dali mi jakiegos starszego Pana, ktory sam na tym produkcie, na tym odcinku byl tylko 2 dni.Jak taka osoba moze przetrenowac calkiem nowa osobe?

Poza tym to wcale nie jest prosta linia.
Produkujemy czesci do waznego projektu dzieki ktoremu podlaczeni do monitorka , pacjenci w poltorej godziny dowiedza sie wszystkiego o swoim sercu... dokladnie nazywaja ten produkt : "mapa serca". Czy ma jakies wady, jakies blokady, czy krew, tlen przeplywa normalnie, czy zastawki sie zamykaja itp.
Ambitny projekt, ale bardzo trudny.M.juz dawno poinformowal mnie, ze jest balagan.


Pomieszczenie czyste (z ang. cleanroom lub clean room) - jest to rodzaj pomieszczenia o kontrolowanych parametrach środowiskowych, w szczególności zanieczyszczeń typu: pył, kurz, bakterie, opary chemiczne, itp.Pomieszczenia takie są używane do badań naukowych, jak również do produkcji z wykorzystaniem materiałów o wysokiej czystości.Powietrze jest tłoczone do wnętrza clean room poprzez specjalny układ filtrów eliminujących kolejne frakcje zanieczyszczeń. Całe powietrze wewnątrz pomieszczenia jest ciągle filtrowane przez zestaw filtrów HEPA w celu usuwania zanieczyszczeń powstałych wewnątrz. Pracownicy wchodzący i opuszczający pomieszczenie muszą zrobić to przez śluzę powietrzną(czasem wyposażoną w prysznic powietrzny. Pracownicy wewnątrz clean room muszą przez cały czas być ubrani w specjalne kombinezony ochronne, maski na twarz, obuwie, itd.  Popularne materiały takie jak: papier, ołówki, tkaniny naturalne, itd. są zazwyczaj zabronione (z uwagi na ich łamliwość i przyczynianie się do powstawania kurzu).Pomieszczenia niższej klasy zazwyczaj nie są sterylne (tzn. wolne od niekontrolowanych bakterii), a większa uwaga poświęcona jest mechanicznym cząstkom lotnym zawartym w powietrzu. Ich zawartość jest kontrolowana za pomocąlicznika cząstek.W niektórych pomieszczeniach typu clean room utrzymywane jest nieznacznie podwyższone ciśnienie atmosferyczne. Pomaga to bowiem w zapobieganiu dostawania się zanieczyszczeń z zewnątrz - w przypadku niewielkich nieszczelności powietrze będzie tylko wypływać na zewnątrz.Często powietrze jest dodatkowo osuszane, co stwarza dodatkowe zagrożenie ładunkami elektrostatycznymi. W celu zapobieżenia ewentualnym wyładowaniom stosuje się odpowiednią odzież ochronną oraz dokładnie określone zasady pracy.
Mam wiec czepek na glowie, rekawiczki na rekach, oslony na butach I fartuch podpiety pod sama szyje. Okulary obowiazkowo, ale ja mam wlasne.Nie mozna miec zadnego makijazu, sztucznych rzes, opalacza, pomadki na ustach, wysokich butow, zadnych welnianych rzeczy czy podartych spodni.
W srode pan P.ktory mnie trenowal musial wyrobic pewna ilosc partii, wiec ten dzien byl dosyc stresujacy. Poza tym to byl moj pierwszy dzien I wszystko wydawalo mi sie trudne I skomplikowane, ale...... ale podobalo mi sie.
Nie zapomne jak zadzwonilam w przerwie do M., a on tylko czekal na to , zebym narzekala jak jest strasznie, a tu taka niespodzianka.
Wczoraj I dzisiaj coraz lepiej mi szlo, ze zaczelam robic wszystko sama, a P. tylko mnie obserwowal I pomagal, gdy cos poszlo nie tak.Podejrzewam, ze jeszcze z dwa, trzy dni I bede mogla samodzielnie obsluchiwac swoj krok.Na linii jest troje Polakow, wiekszosc Irlandczykow.
W tle gra muzyka. Jedyne z czym mam problem to z gardlem, bardzo mi je wysusza
.A poza tym?Spokoj, rozluznienie, wrecz relaks. 
Zadnej presji, tragedii, dramatu, glupich godzin itp.
Jestem zadowolona.
Moim priorytem jest nauka jak najszybciej wszystkich linii zebym mogla zostac Leaderka ..haha..ale poki co to troche potrwa.
Grupe osob mam fajna, tylko sam projekt wymaga duzego zaangazowania pracownikow od Jakosci , group leaderow itp aby linie postawic na nogi I usprawnic.
Co mnie lekko denerwuje to procedury, wszedzie do wszystkiego sa jakies procedury, za ktorymi trzeba podazac....
A teraz weekend...wolny weekend.
Jedziemy na noc do hotelu...
To nagroda dla nas wszystkich za trudny czas.Nie moge sie doczekac I widze, ze chlopcy tez nie.
Nalezy Nam sie...

Pozdrawiam,
Naprawde zadowolona
Minia

17 komentarzy:

  1. Powodzenia w nowej pracy kochany! Będziesz wspaniałą leaderką:)
    Kiedy napisałaś dawno o nowej pracy w przychodni, pomyślałam od razu, że będzie tam mnóstwo ludzkich tragedii... które chyba wrażliwych ludzi potrafią wypalić.
    Mam nadzieję, że Ci się spodoba.
    Ściskam Cię bardzo ciepło.

    p.s. Ciągle Cie nie ma na IG?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej. Zbieram sie do napisania maila do ciebie od dluzszego czasu I wybacz, ale jak widzisz marnie mi to wychodzi. Nie ma mnie nadal na IG, na FB itp. Dobrze mi tak :-) jak Toto?

      Usuń
    2. Przepraszam za prywate, ale Mamo Toto, mozna prosic o dostep do Twojego bloga? Jesli nadal piszesz oczywiscie... Brakuje mi opowiesci o Twojej tesciowej! ;)

      Usuń
    3. Kev ok chociaż mieliśmy bardzo smutne lato... wracamy do siebie powoli.
      Jak ogarnę się po przeprowadzce, napiszę. ściskam Cie cieplo!

      Usuń
  2. Moje gratulacje! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się razem z Tobą i wiem, że leaderką zostaniesz tylko patrzeć :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, na pewno szybko załapiesz i będziesz wspianac się coraz wyżej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudna wydaje się być ta Twoja praca. I jeszcze jakie wymagania ☺☺☺
    Powodzenia życzę ☺☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ! Widzę, że masz naprawdę odpowiedzialne zadanie w tej nowej pracy. Oby ten awans na liderkę nastąpił jak najszybciej - a przy Twoim zaangażowaniu i sumiennym podejściu do obowiązków myślę, że wcale ne potrwa to aż długo :) Trzymam kciuki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi fajnie! Slyszalam o "clean rooms", bo rowniez pracuje w branzy farmaceutycznej, chociaz my akurat czegos takiego nie posiadamy. Ale wszyscy audytorzy uparcie wypytuja czy mamy przepisy z tym zwiazane. Nie mamy, bo nie potrzebujemy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia w nowej pracy i trzymam kciuki, że jak najszybciej zostaniesz tą Liderką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej miniowa mamo
    To ja keepmymoments@gmail.com
    Pamiętam, że bardzo chciałaś szlachetna paczkę zrobić...
    Ale czy znasz akcje Christmas shoe box? Wiem, że w Irlandii też jest. Ja w tym roku dołączę z Kevinem:) może i Tobie idea się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy,mamy. Zamierzam przygotowac. Obiecuje napisac wkrotce do Ciebie maila :-)

      Usuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes