niedziela, 25 września 2016

Urodziny Młodszego

Miesiąc temu obchodziliśmy hucznie urodzinki Starszaka.

Dzisiaj 4 latka kończy mój Młodszy Syneczek.

Już z samego rana najlepsze życzenia wysłała moja Mama wraz z tysiącem całusów.

Szczerze powiem,że zrobiło mi się bardzo przykro,że dziadkowie są tak daleko i nie są w stanie widzieć moich Robaczków, no ale takie są minusy życia na emigracji.

Chłopcom postanowiliśmy kupić drewniane torty do zabawy ,a Misiowi dodatkowo pociąg -  puzzle z 72 elementów.

Misio bardzo był przejęty i z każdego dnia odliczał ile jeszcze zostało do jego Urodzinek.

Pamiętam jak dzisiaj jaka byłam w szoku,gdy zaczęłam mieć regularne skurcze po godz.10,a po dwóch godzinach na świat przyszedł mój 3080 gramowy Synek 5 tygodni za wcześnie.

Pamiętam jego pierwszy płacz i otwarte oczka, pamiętam jego drobniutkie rączki i stópki.

A od tego czasu minęło już 4 lata. Niesamowite.

Młody jest bardzo dzielnym i mądrym chłopcem. Dużo rozumie, dużo mówi, jest odważny i ciekawy świata.

Tym razem podchodziłam bardzo spokojnie do organizowania imprezy.

Wiedziałam już czego się spodziewać.

Przykro jednak zrobiło mi się,bo dwie osoby nie dały odpowiedzi na nasze zaproszenie, w tym Mama kolegi z którą widuje się codziennie w tygodniu przy odprowadzaniu i odbieraniu Starszaka ze szkoły.

Niestety wykruszyły się też dzieci M. znajomego,co mnie bardzo zasmuciło, bo chłopcy uwielbiają się z nimi bawić....ale...

Mieliśmy cudownych pozostałych gości,którym z całego serca dziękujemy za przybycie, prezenty i miłą zabawę.

Bez was impreza nie miałaby sensu!










Kochany Skarbeczku,

Dziś są twoje Urodziny,
zatem zawsze dziarskiej miny.
Do zabawy mnóstwo siły, żeby każdy
dzień był miły - pełen śmiechu i radości.
Stu urodzinowych gości,
aut, klocków i pluszaków.
Stu prezentów, stu buziaków.
Zdrowia, szczęścia i słodyczy : Rodzice i Brat Tobie życzy.


KOCHAMY CIĘ MOCNO!!!!

7 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego dla 4 latka! Ale czadowy tort! Woooow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego dla 4 latka! Ale czadowy tort! Woooow!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego dla Misia rosnij na pociechę rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego, 4 latka to już coś a tort ekstra

    OdpowiedzUsuń
  5. Torcik wygląda rewelacyjnie! A Solenizant jaki przystojny - i choć pisze spóźnione, to jednak szczere życzonka - wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka, szczęścia, uśmiechu na twarzy, wielu przyjaciół i wielu ciekawych przygód no i spełnienia marzeń!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Może wszystkich nie było,ale ze zdjęć widzę, że goście dopisali. Sto lat dla solenizanta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat dla przystojniaka...
    Ja to chyba bym się teraz cieszyła na wyjazd z dala od tego kraju, może znajdziesz mi gdzieś miejscówkę :P

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes