poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Lomi lomi Nui czyli jak odbylam krotka podroz na Hawaje







Slyszalas o takim masazu?

Nie? Ja tez nie...

Dopoki nie znalazlam swietnej oferty na grouponie.

Uwielbiam tego typu promocje.

Moje cialo od dluzszego czasu domaga sie masazu.

Czuje sie zmeczona, zdretwiala, sztywna. Wydaje mi sie, ze moje miesnie sa ciagle napiete. Praca przy biurki tez zycia nie ulatwia.

Nie do konca potrafie poradzic sobie z zaistnialym napieciem,  probuje wiec na wszelkie spodoby szukac pomocy u kogos.

Tak tez znalazlam P.Grazyne.

Za nim zakupilam voucher postanowilam co nieco poczytac o masazu,  w ktorym sie specjalizuje, a takze kim jest.

Czytajac jej zakladke "o mnie" od razy wpadlo mi w oko, ze z zawodu jest polozna.

Nie wiem czemu, ale wiedzialam, ze moge spokojnie oddac sie w jej rece.

Nie wahajac sie dluzej zakupilam ow voucher I umowilam sie na sobote.

Nie na darmo mowi sie, ze z cierpiaca dusza , cierpi takze cialo.

Kazdy w zyciu toczy walki. Jedni walcza z nowotworem, drudzy o zycie chorego dziecka, inni walcza z bezplodnoscia , a co niektorzy z bezrobociem. Kazdy po cichu nosi swoj wlasny, niewidoczny krzyz.

A ja? Ja walcze z wlasna psychika.

Pani Grazyna jest takze bioenergioterapeuta.

Nie moglam sie doczekac wiec tego masazu, tego jak bede sie po nim czuc, jak on bedzie wygladal.

Podstawą masażu Lomi Lomi jest definicja miłości. Dla Hawajczyków składa się ona z tolerancji, przebaczenia, akceptacji, nieosądzania, wdzięczności, współczucia, szacunku i wielu innych elementów. Hawajczycy postrzegają rzeczy z punktu widzenia przepływu energii, zgodnie z przekonaniem, że myśl bądź przekonanie mogą zablokować przepływ energii w taki sam sposób jak napięcie mięśni. Lomi Lomi pozwala zarówno uwolnić blokady, jak i w tym samym czasie nadać energii nowy kierunek. Lomi Lomi to nie tylko fizyczne doświadczenie; wspomaga uzdrowienie na wielu poziomach, w tym umysłowym, emocjonalnym i duchowym.
Hawajczycy postrzegają wszystkie aspekty ciała jako jedność i wierzą, iż sfera fizyczna, psychiczna i duchowa składają się na tę właśnie całość – w związku z czym, kiedy uzdrowienie dokonuje się na jednym poziomie, wszystkie inne również odczuwają wpływ fizycznie, psychicznie, emocjonalnie oraz duchowo.
Brak równowagi odzwierciedla się bólem fizycznym, psychicznym, emocjonalnym i duchowym. Choroba jest stanem napięcia, co powoduje opór, który blokuje ruch energetyczny. Lomi Lomi uwalnia go i tym samym ułatwia drogę do uzdrowienia. Na poziomie fizycznym, Lomi Lomi zmniejsza stres i napięcie, wspomaga przepływ krwi i limfy oraz pobudza eliminację toksyn.
Na poziomie duchowym i emocjonalnym można doświadczyć pełnego połączenia z formą wyższej jaźni.
Masaż wykonywany jest płynnymi, rytmicznymi ruchami, przy użyciu zarówno przedramion jak i rąk
www. accessharmony.eu 

Wchodzac do pokoju mozna bylo poczuc zapach jakiegos delikatnego olejku, bylo w nim bardzo cieplo I przyjemnie. W tle leciala hawajska muzyka.
Na polkach palily sie swiece. atmosfera byla rozluzniona, chociaz ja oczywiscie podswiadomie sie denerwowalam co mnie czeka.
Przed samym masazem p.Grazyna kazala mi zapalic swieczke bym powierzyla ten rytual jakiejs wewnetrznej intencji.
Na szczescie patrzac na P.Grazyne od razu wyzbylam sie jakichkolwiek obaw I polozylam sie na stole do masazu.
Wykonuje sie go nago, tzn intymne miejsca sa przykrywane recznikiem.
Cieszylam sie po cichu, ze jest kobieta przed ktora nie musialam sie wstydzic czy zenowac.
Sam masaz byl zupelnie inny, niz te na ktore zazwyczaj chodze.
Byl rytmiczny, pelno bylo w nim akcji,zamiana miejsc do masowania, duzo bylo w nim naciskania poszczegolnych miejsc, napinania, rozciagania itp. Cialo faluje jakby tanczylo w rytm muzyki. Odpoczywa. Masowane sa plecy, uda, lydki, stopy, dlonie, rece, a nawet twarz. Naciskane sa rozne miejsca na ciele, ktore odpowiadaja za rozne stany.

Z takiego masazu musi skorzystac kazdy z Was. Szczerze polecam!

Wyszlam lekka jak piorko. Tak jakby magicznymi rekami zostaly zabrane moje wszystkie obawy I nawet jesli ten "sposob" dziala na krotka chwile to I tak bylo to niezwykle relaksujace I uspokajajace dowiadczenie za ktore jestem wdzieczna.

Voucher mozna nadal zakupic na grouponie w promocyjnej cenie 39 euro za 75 min przyjemnosci https://www.groupon.ie/deals/access-harmony

A wy macie jakies masaze do polecenia? Wyprobowalyscie lomi lomu nui ma swoim ciele?

Pozdrawiam was cieplo,

Minia

Zrodlo internet

6 komentarzy:

  1. Jestem z zawodu technikiem masażu, ale o tym masażu dowiedziałam się od Ciebie. Ja uwielbiam masaż relaksacyjny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam i szczerze przyznaję-zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  4. Na masażu byłam raz w życiu na tajskim i było błogo, cudownie, ekscytująco. Może jeszcze kiedyś będzie mi dane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałby mi się taki! Tutaj byłam 2 razy na masażu pleców, ale po kilku dniach bóle wróciły. Ciekawe czy ten pomógłby na dłużej? A jeśli nie, to przynajmniej poczułabym się jak na Hawajach, co nie? :)

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes