poniedziałek, 18 lipca 2016

Turoe Pet Farm

Zaproszeń urodzinowych nie ma końca.

Chłopcy ostatnio zaproszeni zostali na fermę dla zwierząt.

Jakieś dwa lata temu mieliśmy przyjemność odbyć na niej Świąteczną Imprezę Męża i powiem Wam szczerze,że miejsce nie za bardzo przypadło mi do gustu.
Może wtedy było inaczej,ponieważ chłopcy byli mali i nie mogli uczestniczyć w zabawie na Bouncy Castle.
Teraz było zupełnie inaczej. Prosiłam M. by mi potowarzyszył,ale się wypiął i zawiozłam chłopców sama.
Martwiłam sie,że się pogubię ( dobry ze mnie pilot, gorszy kierowca),ale dałam sobie radę.
Nie lubię tych imprezek urodzinowych.
Mam wrażenie,że wszystkie Mamy się znają, siadają sobie razem w kąciku, a ze mną zamienią dwa słowa.
Wiem,że powinnam się otworzyć i sama zagadywać,ale ja tak bardzo nie lubię być sztuczna.
Zmęczona jestem ciągłym pytaniem jak się mam, jak tam chłopcy itp.
Ciekawa jestem jak wyglądałaby impreza gdyby odbywała się w Polsce. Jakie są Mamy? Rozmawiają chętnie czy każda ma swoją ulubioną koleżankę?
W każdym bądź razie czeka mnie organizacja urodzin już za miesiąc i trzęsę portkami.
Bo cięzko mi się przełamać i nawiązać bliższe kontakty z Irlandkami.
Co innego z Litwinką, z którą miałam nawet o czym rozmawiać. Może dlatego,że obydwie pochodzimy ze wschodniego bloku Europy, a może ,że nadajemy na tym samym sygnale.
Nie wiem czemu,ale ciągle odnoszę wrażenie,że inne Mamy widzą we mnie jakąs rywalkę. Nie do końca rozumiem czy chodzi tu o wygląd ( bo ciągle powtarzane jest mi jak piękną mam figurę po dwójce dzieci) czy może same się blokują i nie chcą mnie poznać ( i vice versa).
Będę mieć nie lada orzech do zgryzienia ,bo dwie urodzinowe imprezy miesiąc po miesiącu wykończą mnie psychicznie.
Obydwie będą organizowane w Kids Place.
Chwilowo zastanawiałam się nad pewnymi warsztatami z pieczenia/ gotowania,które organizuje babka u siebie w domu,ale cena mnie przeraziła.
Dzieci (do 6 osób to koszt 150 euro 2,5 h ,a do 8 170 euro) robiły by z nią pizzę i muffinki .
I na pewno byłaby to frajda niesamowita to jednak ograniczenie gości do 8 osób było by nie lada niesprawiedliwe,a tak może przyjść kto ma na to ochotę.

Chłopcy wchodząc na Pet Farmę byli jak zwykle podeksytowani.
Jest fajny plac zabaw, dużo zwierzątek, dmuchane miasto itp.
Imprezę ogranizowały dwie koleżanki,ale według mnie niczym nie zachwyciły.
Frytki i nuggetsy były strasznie tłuste , porcje torta niczym dla wróbelków . Na sam koniec party bags miały w sobie miśki gumki i chipsy.
No typowo po irlandzku!
I nie chodzi o to, ze wybrzydzam (ot mam takie prawo), bo chlopcom w to graj, ale u Nas na pewno junky food nie bedzie.
Najważniejsze jednak,że dzieci zadowolone!
Nie podoba mi się także ta cała idea z dawaniem prezentów dla dzieci za przyjście na imprezę,ale chłopcy uparli się,że też tak musimy zrobić.
Postanowiłam więc ,że chyba zacznę przgotowywać się już teraz,bo urodziny Starszaka za niecały miesiąc.
W takich chwilach tęskno mi za rodziną i normalną imprezą.

Samo miejsce jest jednak warte polecenia. Zmieniło się bardzo od naszej ostatniej wizyty.
Jest więcej atrakcji dla dzieci i fajnie można spędzić tam kilka godzin. Jest sklep, gdzie mozna kupic lody, jest jadalnia , gdzie mozna zjesc cos cieplego, jest duze boisko, fajny plac zabaw. Tylko potrzebna ladna pogoda :-)
Polecam!
Więcej na Turoe Pet Farm


Wybaczcie za jakość zdjęcia...ale cięzko było ich wychwycić bez ruchu




 




Pozdrawiam i  do usłyszenia,

Minia

9 komentarzy:

  1. U nas imprezy urodzinowe skoczyły się wraz z rokiem szkolnym. My w tym roku, ze względu na koszty i brak czasu, urodzin dla kolegów nie wyprawialiśmy - za rok się zobaczy. Niestety na takich imprezach wszechobecne są chipsy - my nie bronimy bo na codzień ich nie je.
    Co do mam - hmmmm, różnie to bywa. Zwykle organizatorzy imprezy podchodzą do każdego by zamienić kilka zdań. My w tym roku byliśmy nowi, jak wszyscy inni rodzice pierwszoroczniaków. Widać było, że rodzice starszych dzieci już nawiązali przyjaźnie i niektórzy zadowalali się swoim towarzystem nie szukając nowych znajomośći. Inni przeciwnie. Ale my na urodziny jeździliśmy zawsze razem - tylko raz byłam sama, jak mąż się rozchorował akurat na przyjęcie urodzinowe córki swego przyjaciela. p.s. Powodzenia w ogranizacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna impreza!! dzieciaki na pewno miały radochę!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tam gdzie są zwierzęta- nie ma nudy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy musisz iść za trendem i wyprawiać urodziny dla kolegów chłopców Pytam się to nie jest żaden zarzut odniosłam wrażenie że chyba Ci to trochę nie na rękę ja żadnych tego typu kinderbali nie robiłam U nas były urodziny w gronie rodzinnym oraz urodziny w grupie w przedszkolu mimo wszystko wierzę że Podołasz zadaniu i zrobisz wyśmienite i niezapomniane urodziny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczypto kochana, gdybym miala wybor to z checia wyprawilabym urodziny dla rodziny. Tak sie sklada, ze chlopcy zawsze spedzali swoje urodziny tylko z nami - rodzicami. Teraz maja swoich znajomych z przedszkola I to ich chca miec na swoim przyjeciu, a ja musze im w tym pomoc.
      Jak chlopcy byli mlodsi to owszem przynosilismy ptasie mleczko do przedszkola, ale teraz sa na tyle duzi, ze maja swoje pragnienia I prosby , ktore moga spelnic rodzice.
      Jesli to ma uszczesliwic moich chlopcow to dla nich bede dzielna :-) nawet jesli nie lubie takich imprezek...

      Usuń
  5. Bardoz lubimy takie miejsca, które są połączeniem placu zabaw i agroturystyki ;) Myślę, że Bąblowi by się tam spodobało !

    A odnośnie polskich mam niewiele Ci niestety mogę powiedzieć na ich temat - bo jestem raczej typem outsiderki i nie wdaję się w żadne bliższe kontakty z innymi mamuśkami na placach zabaw, w parku czy jakimkolwiek innym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie zwierzaki są tam dzieci mają mnóstwo radości i jak widac to się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację - najważniejsze, że dzieci były zadowolone, a one raczej nie patrzą na jakość jedzenia na takich imprezach jak mają siebie i zwierzaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Cię popieram - szczęście dzieciaków jest najważniejsze :)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes