piątek, 1 lipca 2016

Duma rozpiera me serce

Jeszcze na swiezo, jeszcze w emocjach...



Polska druzyna odpadla I nie zakwalifikowala sie do polfinalow, ale dla mnie sa Mistrzami!!!

Pilka nozna interesowalam sie zawsze.
Moze dlatego poniewaz mamy piekny stadion - Zawisze Bydgoszcz I druzyne, ktore swego czasu bywala nawet w I lidze.
Uwielbiam ogladac mecze reprezentacji Polski.
Najpierw w 2008 roku. EURO. Grupami spotykalismy sie w irlandzkich pubach, by kibiciowac Polakom. Nie zapomnie jak jakis pijany facet zabral mi krzeslo wrecz spod pupy, a biale spodnie wysmarowal mi z tylu czerwona farba.
Chyba nie musze pisac, ze wygladalam jakbym dostala @??

Nigdy nie wstydzilam sie skad pochodze, chociaz bywaly momenty , ze irytowalo mnie to odwieczne pytanie szczegolnie, ze reakcje Irlandczykow bywaly rozne (od milych to tych mniej).
Zrobie wszystko, by moje Miniowe Robaczki nauczyly sie mowic po polsku, w koncu w ich zylach plynie polska krew..

W 2012 organizowalismy EURO  w Polsce I Ukraine, ale jakos gra naszej druzyny nie zachwycala...

W tym roku bylam pod wrazeniem. Swietnej gry ofensywnej, dobrego ustawienia, morali pilkarzy, lepszej zespolowej gry I pomimo, ze nawet jesli Lewandowski nie strzelal to strzelal...Blaszczykowski..

I potem nagle kontuzja Szczesnego I wejscie Fabianskiego, ktory czesto krytykowany byl przez media za brak polotu, brak charyzmy.
Niby nijaki, a gral jak Aniol. Wyciagal pilki z bramki , ktore trudno bylo zatrzymac.
Spisal sie na medal.
Michal Pazdan, ktory grajac na linii obrony byl wrecz nie do pokonania.
Kapustka, mlody I energiczny, jeszcze troche niedowiadczony, ale pelen sil I checi na gre.
Grosicki, ktorego podania byly precyzyjne I wrecz idealne.
Lewandowski, ktory moze nie zablysnal jak oszlifowany diament, ale nadal stabilny I grajacy na wysokim poziomie. Niejednokrotnie cofal sie, by pomagac kolegom w obronie. Bardzo dobry kapitan I na dodatek cholernie przystojny.
I Blaszczykowski, ktorego darze sympatia. Czlowiek, dzieki ktoremu dostalismy sie tam, gdzie bylismy.
Mezczyzna, ktory strzelil dwa gole, ktory podbudowywal ekipe,gdy tej brakowalo juz sil, ktory dawal nadzieje, ze awans jest w zasiegu reki..I ten, ktorego karnego obronil bramkarz Portugalii.
Internet huczy od komentarzy.
Bo naprawde NIC SIE NIE STALO!!!
Zdarza sie nawet najlepszym.
Polacy - graliscie pieknie, jestescie swiatowej klasy druzyna, pokazaliscie, ze w pilke grac potraficie I mozecie byc z siebie naprawde dumni.
Noscie glowy wysoko u gory , pokazaliscie sie z najlepszej strony.


Pierwszy raz bylam calkowicie pochlonieta EURO 2016, przezywalam nasza kazda gre, smialam sie, gdy Polscy Kibicie spiewali o "zielonym ogorku" do Irlandczykow z polnocy, plakalam, gdy ze spuszczonymi glowami nasza reprezentacja opuszczala boisko...

Jestesmy z Wami... nic sie nie stalo!!!

Dziekujemy za wrazenia I za ta wewnetrzna dume, ktora rozpiera kazde serce wiernego kibica.

POLSKAAAA!!!!


Zr.internet

12 komentarzy:

  1. Az mi łza poleciała... Miniu, te same emocje, te same odczucia, własnie też je dopiero co wylałam na blogu. Jedyne co inaczej widzimy, to przystojność Lewandowskiego ;) ale jakże to nieistotny szczegół przecież ;)

    pięknie podsumowałaś. Kochany Kuba, dokładnie, motor napędzający i to jego strzał karny własnie zostaje obroniony... powiedz, dlaczego akurat w takim momencie szczęście się odwróciło? Łzy leciały ciurkiem, nie z żalu, a z poczucia niesprawiedliwości... Ale NIC SIĘ NIE STAŁO. Dali nam ogrom radości, emocji pozytywnych, jesteśmy DUMNI. od baaaardzo dawna nie było takiej dumy w narodzie z naszej reprezentacji. Marzyliśmy o dostaniu się na Euro, potem aby chociaż wyjść z grupy, a my zaszliśmy tak daleko i w sumie to wygraliśmy wczoraj, nie punktami, ale naszą siłą, mocą i morderczą walą do końca. Portugalia, TA (!)Portugalia nie mogła sobie z nami poradzić - to jest nasze zwycięstwo własnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam piłkę i wczoraj oglądałam i dumna byłam jak paw. W czasach LO i studenckich chodziłam kibicować jednej z moich lokalnych drużyn zaliczyłam nawet 3 wyjazdowe mecze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niespecjalnie się piłką nożną interesuję, ale faktycznie tegoroczna gra Polaków na Euro zasługuje na duże uznanie. Zerkałam na ekran jednym okiem, kiedy mój M. kibicował - i muszę przyznać, że w porównaniu z poprzednimi latami nasza reprezentacja zrobiła naprawdę spore postępy i krok do przodu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie nie interesuję się piłką nożną, i może nie oglądałam żadnego meczu, to wysłuchałam dokładnie łącznie z komentarzami Męża :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokladnie!! Mnie tez rozpiera duma!! Już dawno tak dobrze nie graliśmy!! Rewelacja!! Polska!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokladnie!! Mnie tez rozpiera duma!! Już dawno tak dobrze nie graliśmy!! Rewelacja!! Polska!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że tak się skończyło, bo i ja byłam zachwycona ich grą i naprawdę liczyłam, że uda im się przejść dalej.
    Nie zmienia jednak to faktu, że tym razem pokazali klasę i dzięki Nim możemy być dumni. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze sobie poradzili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi także podobała się gra naszej drużyny!
    Dali z siebie wszystko i bardzo daleko zaszli.
    Następnymi mistrzami będziemy MY!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mieszkam niecałe 6 kilometrów od tego stadionu ;-) Nie jestem wielką kibicką, a ostatnimi laty przestałam oglądać mecze naszej drużyny, bo męczyłam się przy tym psychicznie. Co najwyżej zerkałam jednym okiem znad książki. Jednak Nawałce udało się trochę chłopaków przeszkolić i przyznaję, że oglądało się o niebo lepiej, chociaż żal, że odpadli trochę za wcześnie... I te ich smutne miny na lotnisku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dalej nadrabiam zaległości. Mecz z Portugalią miałam okazję oglądać w Polsce - mieliśmy prawdziwy kącik kibica (włącznie z odśpiewaniem hymnu przez ok 30 osób). Emocji było wiele. Szkoda rezultatu, ale duma i tak jest. Na szczęście nikt Błaszczykowskiego nie winił za tego nieszczęsnego karnego, a przeciwnie dostał największy aplauz po powrocie do Polski. Może w końcu zaczęło się dobrze dziać w polskim futbolu.

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes