wtorek, 28 czerwca 2016

' The secret life of pets ' (Sekretne życie zwierzaków domowych)

Już dawno widziałam zapowiedź tej bajki i planowałam zabrać na nią chłopców.

Niestety w weekend się nie udało,więc korzystając z okazji,że miałam poniedziałek wolny postanowiłam zabrać chłopców na film. Razem z nami wybrała się ich koleżanka z przedszkola i jej Mama.

Sama fabuła jest świetna. Przedstawia prawdziwe oblicze zwierzaków . Pies - wierny i oddany człowiekowi czy kot - niezależny i samodzielny we wszystkim. Nie zabrakło także innych zwierząt jak kanarka, chomika czy królika. Miniowe Robaki kochają zwierzaki,więc nie było mowy żebyśmy nie zobaczyli go na wielkim ekranie.

Akcja rozgrywa się w Nowym Yorku ( cudowna grafika!!!). Historia opowiada o psie Maxie,który kocha nad zycie swoją Panią - Katie. Niestety pewnego wieczoru Katie przyprowadza wielkiego ,brązowego psa - Duke'a. I tak zaczyna się ich wspólna , psia przygoda.



Bajkę można obejrzeć w 2D lub 3D.

My zaszaleliśmy i wybraliśmy się na ten w 3D.

Nie muszę chyba pisać,że chłopcy byli wniebowzięci. Efekty 3 D powodowały,że siedzieliśmy wpatrując się w ekran jak zaczarowani.
Postacie z filmu były tak realne,że aż chciało się ich dotknąć i pogłaskać :)

Polecamy każdemu! I temy starszemu i temu młodszemu.





Zapraszamy na film i pozdrawiamy z deszczowej Irlandii,

Minia




11 komentarzy:

  1. U nas chyba nie ma tej bajki... nie widzialam zapowiedzi! My z K. Uwielbiamy chodzić do kina!!
    A u mn8e masakra...właśnie jestem przy nadrabianiu zaległości... u kazdej z Was! Ciężko pogodzić prace/dom/blogowanie ---> ale daje radę! Brawo Ja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas chyba nie ma tej bajki... nie widzialam zapowiedzi! My z K. Uwielbiamy chodzić do kina!!
    A u mn8e masakra...właśnie jestem przy nadrabianiu zaległości... u kazdej z Was! Ciężko pogodzić prace/dom/blogowanie ---> ale daje radę! Brawo Ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten film dopiero wszedl na ekrany kilka dni temu. Do Polski zapewne zaraz dotrze :-)

      Usuń
  3. Fajne chłopaki. Ja mam córkę 1,5 roczną i synka w drodze. Jak trochę urosną to też pójdziemy na jakiś film 3d XD Ale będzie radocha XD Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mojego kina jeszcze ta bajka nie dotarła.
    Uwielbiam bajki i filmu w 3D. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mojego kina jeszcze ta bajka nie dotarła.
    Uwielbiam bajki i filmu w 3D. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A my musimy czekać na premierę jeszcze dwa miesiące. Jednak wiem dzieki Tobie, że pójdziemy na sto procent

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam 3d, córcia jeszsze trochę za mała. Ale my z jej tatą już nie możemy się doczekać wspólnych wypadów do kina :)

    OdpowiedzUsuń
  8. My zabraliśmy ostatnio Lulcię na jej 5 urodziny na film "Gdzie jest Dory" w 3D też ale nie był to dobry pomysł kręciła się, gadała i myślałam, że zniesie jajo, w okularach nie chciała oglądać filmu generalnie reklamy półgodzinne ja zmęczyły i już siły na film nie miała. Prędko do kina z nią nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Starszak coraz bardziej podobny do Ciebie, za to młodszy, to czysty tata :)
    My do kina prędko się nie wybierzemy z Hanią, ale takie seanse filmowe z popcornem robimy w domu przed TV. oglądaliśmy już kilka bajek (tupot małych stóp, zwierzogród, czy w głowie się nie mieści) i powiem, że Hania potrafi całą bajkę przesiedzieć z Nami. A jak się naprzeżywa! :) Nie mogę się doczekać, aż razem we czwórkę pójdziemy do kina :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzieciaki fajne 😄 wpadlam przypadkowo na Twoj blog 😃 alw zostaje na zawszw 😄

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes