poniedziałek, 25 stycznia 2016

Nasze Wakacje 2016

W tym roku niestety,ale nie polecimy znowu do Portugalii,a bardzo wielka szkoda,bo Starszak zaczyna szkole od wrzesnia I milo by bylo zakonczyc etap przedszkola takim akcentem.

Niestety,ale wydatki zwiazane z samochodami bardzo nas przytloczyly,a myslac o poszukiwaniu wymarzonego domu - musimy odkladac grosz do grosza.

Mam nadzieje,ze chlopcom nie bedzie smutno I,ze majowa Polska przywita Nas slonkiem! Nie musi byc goraco, wazne,zeby sloneczko swiecilo.

Chlopcy odliczaja juz tygodnie. Z reszta ja tez. Ostatni raz bylismy w pazdzierniku 2014,wiec nie bylo Nas ponad poltora roku.

Tym razem wakacje dlugie,bo 13 dniowe.

Czy moge napisac,ze Polska jest droga??? Tak, droga!

Wynajem samochodu kosztuje prawie 100 euro wiecej, niz placilismy za dwa tygodnie w Portugalii . Auto,ktorym sie poruszalismy mialo siedzonka dla chlopcow za darmo. Tutaj natomiast zabierzemy swoje,bo wtedy wynajem przedrozylby wszystko.

Mamy swoja ulubiona firme Express ,ktora jest z Krakowa,ale mozna ja znalezc praktycznie na kazdym lotnisku I wiekszych miejscach duzych miast.Zaleta sa bardzo konkurencyjne ceny,a co najwazniejsze - praktycznie nowe samochody. Jest tanszy od Europcar o 200 euro!! za ten sam rodzaj samochodu ,a to robi roznice, prawda?
Osluga jest mila I bezproblemowa,wiec jesli kiedykolwiek potrzebowalibyscie/potrzebowalybyscie samochodu to polecam Express!
Zanim zarezerwuje zapytam sie o maly rabat,a nuz moze uda mi sie oszczedzic chociaz ze 100 zl !
Najzabawniejsze jest to,ze firme polecil mi Irlandczyk,ktory lata do Polski dwa razy do roku I zawsze wynajmuje od nich samochody.

Plan mam prosty.
Z lotniska jedziemy w strony Meza. Chlopcy (szczegolnie Starszak) bardzo teskni za Babcia ( moja Tesciowa),wiec najpierw uderzymy w wojewodztwo Warminsko - Mazurskie.
Przylatujemy w poniedzialek o 10 rano,wiec bedziemy miec caly dzien.
Planuje zostac do czwartku lub piatku rana ( do uzgodnienia z Mezem).
W tym czasie chlopcy na pewno nudzic sie nie beda,bo maja kuzyna w wieku Mikusia,a takze starsze kuzynostwo,ktore na pewno sie  z nimi pojawi.

Potem czas na moja ukochana Bydgoszcz I odwiedziny u mojej Mamy.
Zostaniemy u niej na dwie noce,wiec KINIA jesli mnie czytasz to napisalam Tobie maila. Bardzo chcialabym Ciebie zobaczyc,a mieszkasz przeciez tylko 3 min  od mojej Mamy!
Wiem,ze Maz wybiera sie z mojej Mamy Mezem na ryby,a ja wreszcie spedze troche czasu sam na sam z Mama I chlopcami.
Pojdziemy na plac zabaw, mamy blok stoi w lesie,wiec pojdziemy pozbierac szyszki?
Czy czuc z posta ekscytacje? Jesli nie to szkoda,bo ja naprawde juz doczekac sie nie moge!
Mam tylko nadzieje,ze pogoda nie zawiedzie.
Prosze juz teraz o kciuki za piekny maj !!!!

W niedziele 15 maja jest Komunia mojego Chrzesniaka, mojej Siostry starszego Synka.
Mojej Siostry Maz jest kucharzem,wiec jesli pogoda dopisze bedziemy miec pyszny buffet na swiezym powietrzu.
Chlopcy na pewno pokochaja skakanie na trampolinie I wyglupy ze starszymi kuzynami ( troszke juz sie boje!).
Ja z niecierpliwoscia czekam na grilla. Takiego polskiego, smacznego, pyszna kielbache !!! Mniam!

Nie moge zapomniec oczywiscie o mojej kochanej kuzynce Asi I jej dzieciach. Jej coreczka jest w wieku Starszaka. Maja tez ponad rocznego Synusia,ktorego jestem Matka Chrzestna.
Och tak, ich koniecznie musimy odwiedzic takze.

We wtorek...we wtorek jedziemy nad morze.
Sami...
Azeby odpoczac od tulaczki I nawdychac sie jodu.
Pokoj w Krynicy Morskiej, ze sniadaniem dla Nas czworo 400 zl. To normalne ceny.
Z poczatku chcialam atakowac Sopot,ale niestety takie hotele ktore mnie interesowaly mialy ceny z kosmosu. Szczerze!
Jedziemy wiec na polska rybke I nad polskie morze na noc lub dwie.
A gdzie ?

Tu....



 

Hotel nad sama Miejrzeja Wislana, 2 km do rosyjskiej granicy,w spokojnej I cichej okolicy.
To bedzie czas na zresetowanie, na nasz prywatny czas jako rodziny.
Placowka ma plac zabaw,wiec chlopcy nudzic sie nie beda.
W drodze do domu Tesciowej chcialabym odwiedzic gdanskie ZOO,ale ciekawe czy tylko na planach sie skonczy.

W srode lub w czwartek wrocimy do Tesciowej, a w niedziele czeka Nas wylot.

Po glowie chodzi mi jeszcze Lodz,ale nie wiem dokladnie gdzie ja wcisnac.

Jestem pewna, ze 13 dni minie bardzo szybko I przyjemnie.

Ostatnio rozmawialam ze Starszakiem I pytam,ze jak bedziesz z babcia sie komunikowal ,a on z powazna mina 'speaking polish'.

No spoko, po polsku po angielsku :)

I juz slysze moja Mame : 'A Wy po polsku do dzieci nie mowicie? ' .

Jeszcze sie naucza. Wierze,ze tak bedzie,a pobyt w Polsce im bardzo pomoze.

I tak zapowiadaja sie nasze przyspieszone wakacje,bo juz w maju.

Fajne beda, prawda?

PS a po cichu sprawdzam ceny samolotow do Barcelony na kilka nocy pod koniec sierpnia. Moze sie uda? :)

Pozdrawiam Was cieplo,

Minia

9 komentarzy:

  1. Zazdroszczę!!!! My pewnie jeśli gdzieś pojedziemy to na ostatnią chwilkę. Ale szkoda ze o Poznan nie zahaczycie..

    OdpowiedzUsuń
  2. A pewnie, że będzie pięknie. My lecimy w marcu na 2 tygodnie (na Wielkanoc), choć wolałabym właśnie w maju, ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma.
    Portugalia poczeka, odbijecie sobie za rok.
    p.s. Za Barcelone też trzymam kciuki (pamiętam jak planowałam w ubiegłym roku wyjazd, z którego ostatecznie zrezygnowalismy, to były naparwdę fajne oferty hoteli last minute).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej... ja nie palnuję jeszcze wakacji. ale za to zorganizowaliśmy i sobie i naszym rodzicom wspólny pobyt w Zakopanym na początku marca :) Tak niewiele, a cieszy ogromnie bo ani ja, ani Oli, ani tez moja teściowa w naszych POLSKICH górach nie byliśmy !! Dlatego nim wybierzemy się za granicę - zwiedzimy najpierw PL :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wszystko zaplanowane! W Krynicy Morskiej spędziłam 2 tyg, na zielonej szkole. Będzie fajnie! Na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super plany! Szkoda że nie po drodze Wam do Lublina :( Gdanskie Zoo bardzo polecam byłam tam jako dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, zawsze podziwiam Twoją organizację! Ja niby coś planuję, ale potem i tak wychodzi inaczej. Więc czasem wolę zrobić coś na spontana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, Ty jak zwykle super zorganizowana, wszystko zapiete na ostatni guzik! Ja jeszcze nawet nie wiem kiedy zaczynaja sie tutaj letnie wakacje. ;)

    Pewnie, ze Polska to nie Portugalia, ale mysle, ze czekaja Was super 2 tygodnie! Oby tylko pogoda dopisala, szczegolnie nad morzem. :) Nie ma chyba nic gorszego niz deszcz w czasie urlopu. :/

    Padlam z tego po polsku po angielsku! :D Moje Potworki mowia po polsku, ale sila rzeczy cos im tam zawsze "wyskoczy" po angielsku. Zebys Ty slyszala, jaki moja matka podnosi zawsze lament! Ze Boze, nie beda mowic po polsku! Babcia sie z nimi nie dogada! Tymczasem babcia sie nimi praktycznie nie intersuje, wiec nie wiem skad ta rozpacz? :/ Zreszta, Bi i Nik mowia po polsku bardzo ladnie i co wazne, chetnie. Bi od wrzesnia chce zapisac do polskiej sobotniej szkoly, gdzie bedzie miala dodatkowy kontakt z naszym jezykiem i kultura. I mysle, ze powinno byc git. ;) A Twoim chlopcom pobyt w Polsce tez napewno pomoze w rozwiazaniu (polskich) jezyczkow. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. My jak latem wynajmowaliśmy auto, to też za fotelik niestety trzeba było płacić extra. Dlatego kupiliśmy tam używany, wcześniej odebrała go moja siostra. Kosztował niewiele i został nam na każdy kolejny pobyt w Polsce.

    Zgadzam się, Polska jest bardzo droga. Zawsze wracamy stamtąd i mówimy, że mogliśmy mieć fajne tygodniowe wakacje w ciepłym kraju albo w górach. Ale rodzina.... więc jedziemy.

    W poniedziałek lecę sama z Toto do pl na prawie miesiąc, odwiedzimy morze. Do Mielna jedziemy. Mamy zabukowany już hotel:) cieszę się jak dziecko!

    Wasze wakacje i tak wyglądają na busy. Nie wiem gdzie wciśniesz Łódź i czy potem nie będziesz żałować. Ja bardzo nie lubię spędzać dużo czasu w aucie. No a z Kevinem to szczególnie.

    Na pewno będzie fajnie! słońca Wam życzę podczas pobytu!

    ściskam ciepło Miniowa Mamo.

    OdpowiedzUsuń
  9. my to już też mamy wakacje w stu procentach rozplanowane :D a plan jest tak napięty, że się zastanawiam, czy zdołamy go w stu procentach wypełnić :D

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes