niedziela, 6 grudnia 2015

Świąteczna impreza dla dzieci oraz Wymianka Mikołajkowa 2015

Bardzo lubię okres świąteczny.

Męża praca jak co roku zorganizowała Kids Christmas Party.

Miejsce dobrze Nam znane,bo często tam bywamy w lecie.

Tym razem nie mogłam się doczekać,ponieważ rok temu z uwagi na zapalenie płuc musiałam zostać w domu. Teraz było inaczej. Zatoki wyleczone, chłopcy zdrowi. Nic tylko jechać. Pogoda do soboty była okropna. Ulewne deszcze i silny wiatr nawiedziły Irlandię i nie chciały jej opuścić. Dzisiaj jednak było słonecznie, aczkolwiek mroźno.

Przy okazji  podjechaliśmy także do Asi,która mieszka niedaleko,by odebrać mój mikołajkowy prezencik.

Asiu, dziękuję bardzo! jestem wniebowzięta!!!!! ale o tym za chwilę....

Chłopcy nie mogli doczekać się by zobaczyć Santę.

Z resztą ja też byłam bardzo podekscytowana.

Są już duzi i mądrzy i fajnie przeżywać wszystko razem z nimi.

Powitała nas Pani Elf,która zrobiła Nam balony w kształcie piesków



W tym czasie Mama została poczęstowana herbatą,a Tata napił się grzanego winka.

Trzeba było jednak się śpieszyć ,bo elfy poinformowały Nas,że Santa już na nas czeka



Chłopcy dostali kupony do Santy Domu, w którym można było wybrać sobie własny prezent, co uważam,że było strzałem w dziesiątkę.

Po odebraniu prezentu zrobiliśmy sobie zdjęcie przy szopce.
Chłopcy jednak zainteresowani byli czymś innym,więc tylko ja patrzę w stronę telefonu


Dorotka, poznajesz zapewne szalik :)

Później przyszedł czas na malowanie twarzy. O dziwo Starszak wypierał się rękami i nogami. Młody za to odważnie stwierdził,że chce mieć choinkę na nosie :)


Dopiero po dwóch godzinach Starszak jednak zadecydował,że chciałby mieć namalowanego na twarzy ....

.... bałwanka.

Chłopcy mieli darmowy wstęp na dużą zjeżdzalnię,a także na dostali lunch w postaci frytek i chicken nuggets.

Najedzeni wyszliśmy na zewnątrz i przejechaliśmy się karetą, którą ciągnął traktor

 

a pózniej 'pociągiem'


Chłopakom bardzo,ale to bardzo się podobało.

To był bardzo udany dzień!

-----------------------------------------------------


Wymianka Mikołajkowa 2015 :

Jak tylko wróciliśmy z imprezy, chłopcy z niecierpliwością czekali żebym otworzyła swój prezent.

Uwielbiam niespodzianki,a i prezenty dostawać jest bardzo miło.

Oto co było w mojej paczuszce :









Asia ma wielki talent. Uszyła mi więc piękne choinkowe serduszkowe ozdoby, reniferka, kupila drewniane samochodziki dla chłopców, dunskie ciasteczka oraz sama stworzyla cudowne serwetki.

  




Prezenty są urocze i z całego serca za nie dziękuję!

Pozdrawiam Was serdecznie,

Minia

14 komentarzy:

  1. Pięknie aż chciałabym tam być razem z Wami. A prezenty cudne, ja swoimi podzielę się jutro dziś miałam d Mikołajki na SOR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post o wymiance jednak zamieściłam dziś udało się !

      Usuń
  2. Ale mieliscie udany dzień! No i prezenty cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z Christmas Party, szkoda, że u nas czegoś podobnego nie organizują. p.s. Prezenty zachwyciły i mnie. Cudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Komin oczywiście poznaję i cieszy mnie bardzo, że Ci służy :) A upominek z wymianki cuuudny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jak ja bym chciała, żeby u mojego męża było organizowane Kids Christmas Party. Świetna atrakcja dla dzieci :) w ogóle dla całej rodziny :)
    A prezenty z wymiany piękne :)
    Ja jeszcze dziś napiszę o Naszej paczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeeju super impreza.
    Prezenty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne przyjecie! To, organizowane przez nasz kosciol jest duzo skromniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super macie. U naszego taty też kiedyś coś podobnego organizowali ale nie na taką skale choć także było fajnie - jednak już przestali :( Fajnie się bawiliście na pewno. Wspaniałe prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetnie prezentujecie się razem jako rodzinka :-) Aż mi się gęba uśmiechnęła! Czasami myślę sobie, że jako rodzice poświęcamy naprawdę ogrom energii na te wszystkie sprawy zwiazane z maluchami i wnerwiamy się, że znów musimy gdzieś iść, coś przygotowywać, a tu jeszce praca, a my przecież padamy na twarz i czasu nic a nic nie mamy. Szkoda, że matkom tak często towarzyszy zmęczenie, gdyby tak móc nie troszczyć się o nic wiecej, tylko cieszyć się dziećmi. Przecież w gruncie rzeczy, tyle pięknych chwil dzieki nim przeżywamy i tak szybko te chwile mijają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa ta idea Kids Christmas Party :-) Na pewno fajnie się sprawdza jako pomysł na wspólne spędzenie czasu i jest o niebo lepsza niż chodzenie po centrach handlowych. 6 grudnia byłam właśnie w takim centrum i aż byłam zaskoczona popularnością takich wydarzeń. Niemniej i tak najbardziej podoba mi się idea wspólnego malowania piernikowych ozdób na choinki, która jet propagowana w Galerii Krakowskiej. Oczywiście mam na myśli najbardziej z tego, co jest dostępne dla mnie. Bo z chęcią sama zobaczyłabym to miejsce, w którym byliście. Dobrze, że pogoda się odmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super prezenty !!! No i ta impreza - fajny pomysł , a ja nigdy wcześniej nie słyszałam o takim Christmas Party dla dzieciaków.

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes