czwartek, 3 grudnia 2015

Prezenty wyslane - otrzymane?

Hej Dziewczyny,

Mam nadzieje, ze wiekszosc z Was wyslala swoje upominki , a moze co niektore z Was otrzymaly swoj prezencik.
Wiem, ze rozpoczal sie grudzien.
Miesiac oczekiwania, przygotowan, sprzatania, gotowania, zakupow, chorob co u niektorych (niestety).
Tylko Dorota z Kropla Arganu dala mi znac,ze przesylka bezpiecznie dotarla w jej rece, czego dowodem byl swietny filmik. Wiem tez, ze moja przesylka dotarla w rece Mimi.


Niestety nie jest w stanie sprawdzic czy kazda z Was wyslala / otrzymala prezent, wiec prosze Was - jesli otrzymalyscie prezent - opublikujcie post I pochwalcie sie co do Was dotarlo. Jesli chcecie opublikowac post po Mikolajkach to prosze o komentarz, ze wszystko jest ok.

Dla mnie organizatorki Wymianki Mikolajkowej 2015 to znak, ze osoba, ktora miala robi prezent wywiazala sie z zadania.
Nie chce by w Mikolajki ktoras z Was nie miala prezentu.

Zostaly jeszcze 3 dni do Mikolajek, wiec wiekszosc z Was powinna juz miec swoj prezent.
Jesli ktoras z Was martwi sie o swoja przesylke, prosze dajcie mi znac. Skontaktuje sie z wybrana osoba.

Pozdrawiam Was goraco I do uslyszenia,

Minia

11 komentarzy:

  1. Ja już wysłałam swoja paczkę. Mam nadzieję, że się spodoba. Nie otrzymałam jeszcze, ale mam nadzieję, że nadejdzie na dniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również wczoraj wysłałam paczkę, powinna dziś, najdalej jutro być. Swojej jeszcze nie dostałam, ale jeszcze jutro może przyjść :)

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc paczuszkę do Szczypty wysłałam 20 listopada - hi, hi, wolałam szybciej, bo później to może bym zapomniała i byłby wstyd! No i mam nadzieję, że dotarła ona do właścicielki i że się podoba :) Ja przesyłkę otrzymałam dziś - od Oli Loli - a focię wstawię w Mikołajki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam otrzymałam wczoraj, swoją też wysłałam post pojawi się na dniach

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałam już w zeszłym tygodniu. Powinna już dotrzeć. A swoją otrzymałam dziś. Wpis pojawi się niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej Kochana, mój już jest i czeka na niedzielę.
    Ściskam Cię ciepło i do zobaczenia mam nadzieję wkrótce :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Paczuszka wysłana i z tego co czytam jest już u Asi co mnie bardzo cieszy :) A jak tylko otrzymam swoją paczuszke dam znać- relacja na blogu może byc u mnie z opóźnieniem ze względu na to, że mikolajki spędzam w pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Miniu ja swoja wyslalam we wtorek. Rowniez jeszcze nie otrzymalam. Jak przyjdzie to dam znac natychmiast

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesylka od Mamuski Mileny dotarla.. Dziekujemy bardzo..

    OdpowiedzUsuń
  10. Za bardzo uparłam się aby dac coś swojego ciut pracochłonnego. Paczka wyslana! Sorki jeśli nie dojdzie w Mikołajki, ale musi być przed Bożym Narodzeniem. Tak, nagrałam już filmik z radości otrzymywania i właśnie montuję ten, na którym dzielę się radością dawania (spoko, bez zdradzania co w środku). Skończę to podeślę Ci link ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miniu, ja otrzymałam wczoraj! Jutro się pochwalę na blogu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes