sobota, 26 grudnia 2015

Podsumowanie Roku 2015

Rok 2015 był rokiem dobrym.
Mam jednak nadzieję,że 2016 będzie rokiem lepszym od poprzedniego.
Podsumowania poprzednich lat możecie znaleźć TU 2014 i TU 2013


Styczen 2015 :

Uwielbiam ten miesiac w roku,bo zawsze w styczniu rezerwujemy nasze wakacje.
W tym roku znowu padlo na Portugalie, dwa tygodnie w sloncu I beztrosce.


W styczniu rezerwowalam tez samolot do Polski. W marcu bowiem odbywaly sie Chrzciny mojego malego Chrzesniaka. To mial byc moj pierwszy lot bez Meza I chlopcow.



źródło : internet

W tym miesiacu dane bylo mi zrobic takze przeswietlenie pluc po obustronnym zapaleniu z uwagi na okropny bol miesni brzucha oraz badania krwi w ktorym OB pieciokrotnie przekracza swoja norme.Zostaly one jednak powtorzone po dwoch tygodniach I dzieki Bogu nie wykazaly juz zadnych uchybien.


Luty 2015:

W lutym wirusy nie oszczedzaja nikogo. Najpierw chlopcy - potem ja. Tylko ich Tata sie trzyma.

To takze moje keratynowe prostowanie wlosow z ktorego jestem bardzo zadowolona.
Moje puszyste wlosy  I niesforne loki odeszly w zapomnienie na nastepne kilka miesiecy.

Pod koniec lutego odbyl sie bilans 3 latka Starszaka po ktorym wyszlam bardzo zdenerwowana I zdezorientowana.
Lekarka bowiem stwierdzila,ze Starszak pomimo 3,5 roku nie dorownuje w mowie 3latkom I,ze moze byc problem. Doczepila sie takze jego niesmialosci.
Nie pomogly zadne tlumaczenia,ze dziecko ma kontakt z dwoma jezykami I,ze widocznie przyswaja wiedze troszke pozniej, niz jednojezyczne irlandzkie dzieci.


www.babyonline.pl

Marzec 2015:

Mialam do Polski leciec sama, ale wyszlo jak wyszlo I polecielismy wszyscy razem (chlopcy znowu podlapali jakiegos wirusa,ktory tym razem wychodzil dolem,a nie gora).
Jedynym minusem naszego urlopowania byl fakt,ze polecielismy tylko na 5 dni,a  to znacznie za malo,by odwiedzic wszystkich w dwoch roznych miejscach Polski.



Kwiecien 2015 :

To wyjazd do stolicy Irlandii na Wielkanoc.
To takze zwiedzenie ZOO,a po powrocie do domu zaslabniecie,ktore rozpoczyna moj nie do konca udany rok.



W kwietniu takze nasz samochod oblal przeglad na calego I jestesmy zmuszeni do jego sprzedania I rozgladania sie za nowym.


Maj 2015 :

W maju nastaje duzo zmian w naszym zyciu,bowiem oferowana mi jest praca w szpitalu ,ktora przyjmuje z radoscia. Pod koniec miesiaca odchodze z pracy w hotelu po 8 letnim stazu.

źródło : internet

To takze zakup nowego samochodu dla naszej rodziny.

Czerwiec 2015 :

To miesiac naszego urlopowania.
Podczas dwoch tygodni mielismy tylko trzy pochmurne dni.
Chlopcy pokochali Portugalie,a plywaniu w basenie I chodzeniu na plaze nie bylo konca.
Jedynym minusem byla Misia alergia na slonce w postaci krostek,ktora wyszla na 2 dni przed zakonczenie wakacji.


Misiu w dlugim rekawie z uwagi na uczulenie sloneczne

Niestety pod pewnego czasu mecza mnie zawroty, czuje sie slabo, Nie do konca wiem jak sobie z tym poradzic,wiec zaprzestaje picia kawy I staram sie w miare odpoczywac.
Niestety nie za bardzo to pomaga.

Lipiec 2015 :

W tym miesiacu obchodze okragle urodziny.
Jedyne czego sobie zycze to zdrowia dla calej rodziny.
Coraz wieksza trudnosc sprawia mi praca w szpitalu. Nie moge zapomniec o chorobach z ktorymi tak wiele pacjentow boryka sie na codzien. Za duzo tez biore do siebie I niepotrzebnie sie nakrecam.

W lipcu tez kupilismy drugi samochod,ktory najbardziej potrzebny bedzie Nam od wrzesnia ,gdy Starszak zacznie chodzic do przedszkola na trzy darmowe godziny dziennie.

To takze miesiac w ktorym Misio porzucil pieluszke na zawsze. Brawo Misku!

Sierpien 2015 :

Misiu wreszcie porzucil swojego nocnego przyjaciela ' smoczka' . Bylo ciezko,bo nadal go wspomina przez jakis czas,ale jest juz duzym chlopcem,a duzi chlopcy nie potrzebuja juz nynusia.

To oczywiscie miesiac urodzin Starszaka,ktory konczy 4 lata .
Sto lat Kochany !



Pod koniec miesiaca czeka mnie plukanie uszu,ktore nie przynosi zawrotowej ulgi,a takze ponowne badania krwi,ktore nie wykazuja zadnej nieprawidlowosci. Nadal nie wiem co mi jest I bardzo mnie to martwi.
Ponownie laduje na Izbie Przyjec I kiedy wreszcie dane mi jest zobaczyc lekarke po 7 godzinach oczekiwania stwierdzono mi 'vertigo', przepisano leki na leczenie moich zawrotow I silne psychotropy na ktore recepte wyrzucilam do smieci.

Wrzesien 2015 :

Przegladujac fora w poszukiwaniu odpowiedzi skad biora sie moje zawroty znajduje komentarz pewnego Mezczyzny,ktory chwali akupunkture.

13 wrzesnia udaje sie do Pani S.ktora stwierdza,ze moj stan jest skomplikowany,ale w akupunturze nie ma nic niemozliwego I,ze zawroty mina.

Wierze jej I chociaz przez pierwszy tydzien chodze jak z krzyza zdjeta to jej ufam... I chinskiej medycynie tez.

To takze 3 urodziny mojego drugiego przystojniaka . Sto lat Skarbie!



Pazdziernik 2015 :

Chodzenie na akupunture bardzo mi pomaga,chociaz mam nakazane chodzenie raz w tygodniu. Czuje sie zrelaksowana ,a I zawroty juz tak czesto sie nie pojawiaja. Czyzby przelom?

W tym miesiacu rezerwuje tez bilety do Polski na maj. Wiem,ze chlopcom bardzo spodoba sie czas spedzony z rodzina,a I moze nam uda sie troszke odpoczac od obowiazkow I pracy.

Bank dalby Nam pozyczke na dom,ale poki co po raz kolejny wstrzymjemy sie z decyzja.

Listopad 2015:

Zawroty zniknely!! Chociaz czasami miewam 'slabsze' dni.

Z pozytywow miesiaca listopada jest takze odnowienie kontraktu, ktory z okresu probnego zostal zmieniony na staly I przedluzony na rok. Dostalam tez 13 % podwyzke z czego jestem bardzo zadowolona. Moja ciezka praca zostala zauwazona I doceniona.

Niestety, ale w listopadzie pogorszylo sie Nam zdrowie.
Najpierw Maz I problem z pęcherzem I obecne bakterie, ktore trzeba bylo zwalczyć antybiotykiem, potem chlopcy I zapalenie oskrzeli (I ten okropny kaszel!!!!!) oraz ich pierwszy w tym roku antybiotyk. Dodatkowo mnie I Meza zlapalo koszmarne zapalenie zatok z którym męczylismy sie prawie dwa tygodnie.
Po 10 dniach udaje sie do lekarza,ktory kaze czekac (nawet z moim ropnym katarem) I nie zapisuje mi antybiotyku. Nos oblokowuje sie po dwóch dniach po wizycie,a akupuntura dodatkowo pomaga mi na odzyskanie węchu I smaku.
Jako jedyna wychodze z walki zwyciesko! Choc sił mam malo...


Grudzien 2015 :

W grudniu odbywa sie wizyta Starszaka u okulisty. Wrażenia opiszę wkrótce.

To także Jaselka odegrane przez nasze dzieci na których nie moge powstrzymać wzruszenia.

Chlopcy otrzymali takze pierwsze zaproszenia od kolegów i koleżanek z grupy na urodzinowe imprezki.

To czas dla Nas jako rodziny. Bez pospiechu, pracy, stresu. Tylko my ... bardzo lubie ten swiateczny okres!!!

To takze nasz poświąteczny wyjazd na noc do sasiedniego miasta do ktorego wybieramy sie 30 grudnia. Juz sie ciesze!!!!!


www. absolutehotel.com


Jaki będzie 2016 rok?


To się okaże,a póki co DO SIEGO ROKU KOCHANE!

P.S wybaczcie ... niektore zdania posiadaja polska trzcionke inne nie. Niektory tekst pisany byl na komputerze, inny dopisywany na tablecie...wiec jest lekki misz - masz. Ale to nic, prawda ;)


Minia



10 komentarzy:

  1. Życzę Wam by Nowy Rok był bardziej udany od 2015, by w życiu Waszym nie było trosk i łez, a jedynie szerokie uśmiechy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Miniu. Przede wszystkim zdrowia dla Was...a wszystko inne...przyjdzie samo. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Intensywny rok to był...wszystkiego co najlepsze w Nowym...

    OdpowiedzUsuń
  4. Miniu piękne podsumowanie. Życzę Tobie i Twoim panom wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok, ale przede wszystkim dużo, dużo zdrówka i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  5. Złapałam się na tym, ze nie potrafiłabym powiedzieć co działo się u mnie w poszczególnych miesiacach roku, a szczególnie pierwsz polowa roku jakoś mi umknęła... To chyba świadczy, że nie działo sie nic emocjonującego, bo podobno te czynności w które angażujemy się emocjonalnie, zostają w naszych myślach. Oby 2016 był dla Was lepszy niż wszystkie dotychczasowe lata! Zainteresowałaś mnie akupunkturą, może na mój obrzęk naczyniowo-ruchowy śluzowki nosa pomogłaby choć trochę, bo już regularnego szału dostaję przez to ch.....o...

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że ten rok to taki trochę chorobowy Wam wyszedł. W przyszłym roku życzę dużo zdrowia - dla zrównoważenia tegorocznego niedomiaru. Służba zdrowia podobna jak w Polsce, a mówią że tylko tutaj czas oczekiwania na lekarza jest nienormalny. Podobny bajzel i podobne kiepskie diagnozy. Pomysłu z akupunkturą gratuluję - to niesamowite ile taka alternatywna medycyna potrafi zdziałać. Sama jestem pod jej lekkim urokiem i od czasu do czasu coś skorzystam, więc w pełni popieram taki sposób leczenia się. A jak efekty były to już w ogóle nie ma o czym mówić. Podsumowując, zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia. Reszta sama się ułoży!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :) Zdrowia przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Nowy Rok zycze Wam wiecej zdrowka!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miniu! Wszystkiego NAJ w Nowym Roku! Spełnienia w pracy i w życiu rodzinnym. No i dużo zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Miniu wszystkiego naj w Nowym Roku dla Waszej Rodzinki :* Duuuuzo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes