wtorek, 10 listopada 2015

Kto komu...czyli Wymianka Mikolajkowa 2015

Po pierwsze chcialabym goraco podziekowac wszystkim Paniom za udzial w Wymiance.

Bardzo sie ciesze,ze znalazlo sie Was troche I ,ze chcecie bawic sie razem ze mna.

Mam nadzieje,ze kazda z Nas przygotuje mily,swiateczny prezent I,ze kazda z Nas otrzyma go na czas.

Pamietajmy,ze dana blogowiczka powinna dostac prezent przed 6 grudnia lub tego dnia najpozniej.

Sprawmy usmiech na twarzy. Przygotujmy prezent od serca...



To co?

ZACZYNAMY :
Minia ---------------------> Mimi (KLIK)

   Mimi ----------------------- >  Ani Zyc Nie Umierac (KLIK)

Zyc nie umierac ------------>  Szczypcie (KLIK)

Szczypta --------------->  Kasi (KLIK)

Kasia ---------------->  Dorocie (KLIK)

Dorota -------------->  Asica (KLIK)

Asica ------------------> Dorocie - Kropla Arganu (KLIK)

Dorota z Kropla Arganu ---------------->Malwinie (KLIK)

Malwina ----------------->  Ani (KLIK)

Ania --------------> Milenie (KLIK)

Milena ----------------> Asmas (KLIK)

Asmas   ---------> robi prezent MI

Wkrotce powysylam Wam adresy pocztowe do danych dziewczyn!
Pamietajcie,zeby porobic zdjecia i pochwalic sie na blogu z prezentu kiedy juz go otrzymacie.

Jeszcze raz dziekuje za zabawe I do uslyszenia,
Minia 

11 komentarzy:

  1. O jak fajnie, super pomysł, ale chyba coś przegapiłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwidoczniej ... moze uda sie nastepnym razem ;)

      Usuń
  2. :) :) :) Faaaaaajnie :)
    Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oki, to teraz prezenty czas przygotować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo jaka szkoda, że nie trafiłam na info o wymiance prędzej :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie załapaliśmy się! Świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już się głowię co przygotować i nie mam zielonego pojęcia :D Ale do Mikołajek zdążę :)

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes