sobota, 3 października 2015

I jak tu wrócić do miasta?

Uwielbiam to swojskie życie.
Z dala od pośpiechu...
Życie na wsi jest spokojne, ciche, przyjemne.... uwielbiam zapach świeżo skoszonej trawy, śpiew ptaków i muczenie krów :)
W przyszłym roku czekają jednak Nas ważne wybory.
W mieście moglibyśmy mieć tylko jeden samochód,ale trzeba doliczyć bardzo drogi wynajem. Na wsi swojsko, ale wszędzie daleko.
Poważniej zastanowimy się po Nowym Roku,a póki co zapraszam Was na spacer po irlandzkiej wsi :
KTOŚ CHĘTNY?





 
 


Taak,to zdjęcie robione było na początku tego tygodnia.
Sama jestem w szoku,że pod koniec września było tak ciepło - niestety tylko jeden dzień!

Pozdrawiamy Was serdecznie i życzymy miłego weekendu,

Minia

9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że podejmiecie najlepszą decyzję. Straszne są takie dylematy i rozterki, wiem coś o tym. Obyście następnym razem nie musieli wybierać tylko wybierali z własnej potrzeby i pragnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby to bylo takie proste I piekne... a ja od kilku miesiecy nie moge wejsc na twojego bloga :/ why?

      Usuń
  2. No właśnie wszystko ma swoje plusy i minusy. Mi zdecydowanie bardziej odpowiada życie w mieście, ale też nie za dużym i nie w centrum. Mój mąż chętnie zamieszkałby w domu na wsi, ale na dłuższą metę koztowałoby nas to o wiele więcej niż w mieście. Poza tym M. jest strasznym alergikiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie wiejskie widoki. Boli mnie to, że jest ich już coraz mniej, że większość świata to ucywilizowane miejsca, w których przeważają fabryczne zanieczyszczenia, a ludzie pędzą do przodu patrząc wyłącznie przed siebie i omijając piękno. Widok koni napawa mnie ogromną tęsknotą za ich ciepłym grzbietem......

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pieknie! To sa moje klimaty, zadne tam miasto! ;) Mimo, ze wychowalam sie w Trojmiescie, teraz juz tak wsiaklam w nasze przedmiescia, ze wolami mnie stad nie wyciagna! :D

    Mojego meza nosi znacznie dalej... czasem do Arizony, a czasem az do Kanady! :) Ja nie podzielam jego wloczykijowskich zapedow, ale co do Kanady, najbardziej zniecheca mnie to, ze aby sie zahaczyc, musielibysmy znow zaczac od wynajmu malego mieszkanka w miescie... Wiem, ze to glupie, ale strasznie szkoda by mi bylo pozegnac sie z domem i ogrodem... :)

    Wiem, ze podejmiecie decyzje najlepsza z mozliwych dla Waszej rodzinki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To są zawsze trudne wybory, bo przeważnie na lata i związane z życiem całej rodziny. My mieszkamy na peryferiach, pod lasem, no cudownie... Tyle, że wszędzie daleko, Elize trzeba dowozic na zajęcia, to bywa męczące i czasochłonne... Piękne zdjęcia Miniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. To są zawsze trudne wybory, bo przeważnie na lata i związane z życiem całej rodziny. My mieszkamy na peryferiach, pod lasem, no cudownie... Tyle, że wszędzie daleko, Elize trzeba dowozic na zajęcia, to bywa męczące i czasochłonne... Piękne zdjęcia Miniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcześniej jeszcze jakoś wyobrażałam sobie życie w mieście, bo przecież weekendami i tak byśmy byli na wsi u jednych bądź drugich rodziców. Mając dziecko, to nie wyobrażam sobie życia w mieście- może to dlatego, że nawet nie muszę. Życie na wsi ma swoje plusy i minusy, ale mimo wszystko, chyba jest więcej plusów... Śniadanie latem na kocu przed domem, spacery po lesie- nie potrafiłabym tego zastąpić zwykłym spacerem po parku... chociaż pewnie gdyby sytuacja mnie zmusiła, to nie miałabym wyboru...
    Masz ciężki orzech do zgryzienia i nie zazdroszczę Ci. Jesteś jednak rozsądna i wierzę, że mimo wszystko podejmiesz dobrą- najlepszą dla Was decyzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wrócilabym do miasta za nic w świecie :) Uciekłam z niego przeszło 8 lat temu właśnie dlatego o czym piszesz i co pokazujesz :) Mieszkamy niby na peryferiach, w zasadzie kilometr od stolicy, dzięki temu mamy blisko do wszystkiego i nie odczuwamy tego, że trzeba pojechac "do miasta" pozałatwiac sprawy, ale równocześnie jest tak inaczej niż w mieście i tak spokojniej i tak piekniej :)

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes