piątek, 30 października 2015

Gry planszowe ,ktore mamy i chcemy miec...

Chlopcy ostatnio uwielbiaja grac w gry planszowe.

Ich ulubiona gra od kilku miesiecy nieprzerwalnie sa 'PSZCZOLKI'.
Gra polecana jest od 4 roku zycia,ale wierzcie mi na slowo,ze moj Trzylatek daje sobie swietnie rade I czesto Nas ogrywa :

1.
'PSZCZOLKI'

Opis gry :

Małe psotnice ciągle zmieniają miejsce! Czy dzieci potrafią je odnaleźc? Pod ulami kryją się kolorowe pszczółki. Potrzeba dużej spostrzegawczości i świetnej pamięci, aby znaleźd pszczołę w takim kolorze, jaki przedstawia karta. Osoba, która jako pierwsza zgromadzi cztery ule, wygrywa i zdobywa pyszny miód. W Pszczółki może grad od 2 do 5 osób w wieku od 4 lat.
Gra posiada walory edukacyjne:
Ćwiczy pamięc i umiejętnośc obserwacji
Doskonali zdolności manualne
Poprawia koncentrację
 

Swietna zabawa dla calej rodziny!
 
Cena : ok 65 zl
 
2.
CRAZY TOASTER GAME
 
Kolejna swietna gra,ktora polega na zlapaniu jadalnych toastow na patelnie.
 Uwaga na smierdzaca rybe!
Cwiczy sprawnosc, uczy cierpliwosci a I smiechy przy tej zabawie co niemiara.
Od 3 lat. Starszak uwielbia w nia grac.
 
cena : ok 20 euro
 
3.
ZNIKAJACE CIASTECZKA
 
Gra w ktora zagramy za kilka dni. Juz sie doczekac nie moge,bo wydaje sie na bardzo interesujaca.
 
  • Ciasteczka znikają ze stołu. Zadaniem graczy jest odgadnąć jakie ciasteczka zostały zjedzone.
  • Gra na refleks i pamięć.

  • Podobno od 6 roku zycia,ale jestem pewna,ze chlopcy dadza sobie z nia swietnie rade.



     
    Cena bardzo zachecajaca: 18 zl
     
    Kolejne trzy gry trafia w chlopcow rece na Swieta
     
     
    KOLKA I SPOLKA
     
  • gra polega na układaniu obrazków na czas, z dostępnych figur geometrycznych
  • kto będzie najszybszy zdobędzie najwięcej punktów i wygra
  • podczas rozgrywki są możliwe trzy warianty trudności


  • Do zakupu tej gry zachecily mnie recenzje na youtube.
    Jestem pewna,ze chlopcom bardzo sie spodoba.

    Gra zwyciężyła w konkursie „Wymyśl grę, zostań autorem Granny” organizowanym przez Grannę i adresowanym do nauczycieli pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym. Główną nagrodą w konkursie jest wydanie gry przez organizatora konkursu oraz nagroda pieniężna. Kółka i spółka to laureat 1. edycji konkursu.
    Autorka gry jest dyrektorem Punktu Przedszkolnego w Gdyni.
     

    cena : ok 30 zl


    NOS W NOS
     
    Gra posiada kilka wariantów rozgrywki m.in. memo i loteryjka. W jednej z rozgrywek zadaniem jest rozpoznanie zapachów z pojemniczków i dopasowanie do nich odpowiednich żetonów. Do tego plakat – świat zapachów. wiek: 4-8, liczba graczy: 1-4
     
    Cos innego, zobaczymy czy przypadnie chlopcom do gustu.
     

    cena : ok 30 zl

    KOT W WORKU

    Elementy z grubej tektury umieszczone są w woreczku, dziecko za pomocą dotyku musi rozpoznać elementy i wylosować te, które znajdują się na jego planszy. Wygra ten, kto pierwszy zapełni swoją planszę. wiek: 3-8, liczba graczy: 1-6
    Juz mi sie podoba!
     

    Cena ok 25 zl

    Jesli znacie jakies fajne planszowe gry to prosze koniecznie o podzielenie sie ze mna,

    Nie ma nic lepszego na jesienne dlugie wieczory jak nauka przez zabawe,a I posmiac sie mozna po pachy  :)


    Pozdrawiam Was cieplo I zycze milego wekeendu,

    Minia
     

    10 komentarzy:

    1. My już starzy jesteśmy, więc u nas dominują scrabble. Nie odmiennie kochamy "Zgadnij kto to" i ..."Skaczące czapeczki".
      Niech żyją planszówki!

      OdpowiedzUsuń
    2. A ja do tej pory jeszcze w żadną planszówkę z Lulcią nie grałam,muszę coś zakupić prostego, bo mam może mylne wrażenie czy ona da radę, póki co w karty grałyśmy szukając par :)

      OdpowiedzUsuń
    3. przynajmniej o połowie z nich nie miałam pojęcia. Kacperek jest w takim wieku, że gry planszowe to jeszcze nie nasz etap

      OdpowiedzUsuń
    4. u nas to jeszcze nie ten etap ale z pewnością wrócę do tego postu przy wyborze gry ;)

      OdpowiedzUsuń
    5. I Twoj Mlodszy sobie radzi? Kurcze, ja grywam w planszowki z Bi, ale Nika to sobie nie wyobrazam. Podejrzewam, ze zwinalby pionki i zwial! :D

      OdpowiedzUsuń
    6. wiele mamy gier planszowych, ale tych jeszcze nie widziałam. Wspaniałe pomysły na prezenty urodzinowe lub świąteczne ;-)

      OdpowiedzUsuń
    7. Nie znałam większości tych gier! My gramy w wyścig z Dora, w Chinczyka, memory we wszystkich możliwych wersjach i w karty w Piotrusia :D

      OdpowiedzUsuń
    8. Mój Tymsoni jeszcze za mały, ale jak skończy 3 lata, na pewno będziemy uskuteczniać wspólne gry :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Teraz te gry coraz bardziej wymyślne :) kiedys było grzybobranie, chińczyk i warcaby i też sie nigdy nie nudziło :)

      OdpowiedzUsuń
    10. A pamiętasz siostra Eurobiznes? No to kupiłam chłopcom teraz Biznes po polsku. Zainteresował mnie opis tej gry. Jestem ciekawa jak chłopaki dadzą sobie z nią radę.

      OdpowiedzUsuń

     
    Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes