wtorek, 13 października 2015

Chcialabym zlozyc Tobie zyczenia...





Dzis sa Twoje Urodziny.

Nie wiem kiedy to minelo. Jeszcze tak niedawno bawilismy sie razem w piaskownicy.

Dzis jestesmy doroslymi ludzmi,ktorych niestety drogi sie rozeszly kilka miesiecy temu.

W sumie nie do konca rozumiem jak to sie stalo.

Przewaznie to ja do Ciebie pisalam , dzwonilam, odzywalam sie pierwsza.

Denerwuje mnie to coraz bardziej,ze to ja odzywam sie do kogos pierwsza.

Ostatnio wiedzialam co u Ciebie sie dzieje tylko dlatego,ze kilka osob trzymalo z Toba kontakt.

Od dwoch tygodni nikt nie ma twojego numeru telefonu, zmieniles prace, mieszkanie.

Nikt nie wie gdzie jestes I co robisz.

Jest mi przykro,bo wiem,ze wcale nie jest Tobie prosto.

Wiem tez,ze twoje zycie nie bylo uslane rozami.

Wiem,ze gdzies tam tam daleko mieszka bardzo wrazliwy Mezczyzna,ktoremu w zyciu po prostu nie wyszlo.

I chociaz powtarzalam Tobie tysiac razy,ze szczescie Ciebie odnajdzie,ze w koncu trafi Ci sie normalna kobieta,ktora nie bedzie patrzyla na zawartosc portfela to Ty nie wierzyles. Ty uwazasz,ze jestes skazany na kleske.

Nigdy nie wierzyles w nic co do Ciebie mowilam.

Wiele z twoich sztucznych znajomych wykorzystalo Ciebie I zapomnialo,ale to Ciebie niczego nie nauczylo.

Dobrze - przestane sie juz wymadrzac,bo nie lubisz mojej krytyki.

Tylko,ze to prawda,a prawda czesto kole w oczy.


---------------------------------

Dzis sa Twoje Urodziny.

A ja nie moge zlozyc Tobie zyczen,bo nie mam jak.

Nie odzywasz sie,nie wiem jak sie masz czy zyjesz.

Czuje kluche w gardle za kazdym razem gdy mysle o Tobie,bo wiem,ze jestes calkiem sam.

Wiem,ze nie masz nikogo z kim moglbys szczerze porozmawiac, posmiac sie, isc do kina.

Przykro mi,bo rozstajac sie - nie pozegnalismy sie tak jak powinnismy.

Przykro mi,bo tyle chcialabym Tobie powiedziec. Chcialabym Ciebie przeprosic.

Przykro mi,bo tak byc nie powinno.

Przykro mi,bo kazdy czlowiek powinien zasluzyc na druga, trzecia, dziesiata szanse.

Przykro mi,ze zatraciles wiare.

----------------------------------

Dzis sa Twoje Urodziny

Mam nadzieje,ze moze kiedys dotrzesz do tego wpisu I zdasz sobie sprawe z tego,ze gdzies tam daleko jest ktos kto o Tobie mysli.

Chcialabym tylko wiedziec czy nic Tobie nie jest I,ze jakos ukladasz sobie zycie,ze dajesz rade.

Na swiecie bladzi duzo zagubionych dusz - nie jestes SAM! PAMIETAJ!

A teraz zycze Tobie zdrowia I spelnienia tych najskrytszych marzen.




---------------------------------

Odezwij sie....... prosze

8 komentarzy:

  1. O Boże... aż mam ciarki jak to czytam... Miniu, Ktoś ma wspaniałego PRZYJACIELA w Tobie!!! Jesteś niesamowita.. jak Ty to mądrze i pięknie napisałaś.. ja na miejscu tego Kogoś czytając to rozpłakałabym sie ze wzruszenia i podniosła ze swojego upadku.. jest w tym tyle miłości, tyle zrozumienia, tyle ciepła i kurczę autentyczności, że ten Ktoś jest dla Ciebie WAŻNY!.. z całych sił życzę, aby to przeczytał...

    OdpowiedzUsuń
  2. Antoine de Saint-Exupéry rzekł: "Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać."

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym kiedykolwiek otrzymać takie życzenia, od serducha totalne! Brak słów

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze mieć kogoś kto nas kocha i się martwi.
    Mam nadzieję,że trafi na Twój post i się odezwie Twój przyjaciel

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję,że ten piękny post trafi do adresata

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes