czwartek, 30 lipca 2015

Troche reklamy nie zaszkodzi...

Starszak świętuje urodziny za dwa tygodnie.

Przygotowuję więc się do imprezy bardzo skrupulatnie.

Zamówione zaproszenia doszły. Własnoręcznie robione przez moją siostrę.

Starszak ostatnio uwielbia pociągi, autobusy, tramwaje, samoloty...

Postanowiłam więc,że zamówię tort i ozdoby ze środkami komunikacji :)

Siostra tworzy swoje cuda w wolnym czasie.
Jeśli szukacie czegoś oryginalnego w dobrej cenie to serdecznie zapraszam do kontaktu z nią,ale póki co pochwalę się jakie śliczne rzeczy tworzy :


zaproszenia dla Starszaka


kartka z życzeniami od Cioci (Starszak się w niej zakochał)

oraz inne z jej galerii:



Serdeczenie polecam nie tylko kartki,ale też własnoręcznie szyte króliki ,ślimaki i anioły.

Jej dzieła można kupić na Artillo pl :


Na fb widnieje pod :




Chcę także rozgłośnić pewną akcję,która powinna dotrzeć do jak największej liczby czytelników



Włącz się do akcji i pomóż nam zebrać smycze dla psiaków ze schronisk!
Latem nie tylko my lubimy spędzać czas na świeżym powietrzu – uwielbiają to również zwierzaki. Dla czworonogów ze schronisk spacery to ogromna nagroda i radość. Żeby jednak psiaki mogły na nie wyjść, pracownicy i wolontariusze tych placówek potrzebują kompletów smyczy i obroży.

Teraz i Ty możesz pomóc poprzez ufundowanie jednej ze smyczy - zajmie to zaledwie kilka minut. Twojej pomocy potrzebują psiaki z 18 polskich schronisk.

Akcja trwa tylko do końca lipca! Do tej pory zakupionych zostało już ponad 250 smyczy i ponad 370 obroży, ale to wciąż za mało!
Nadal potrzebnych jest ich jeszcze 1 500!



Pomyślcie o tych biednych zwierzakach zamkniętych w kojcach, tęskniących za dotykiem , spacerem.

Jest ich tak dużo!!!!!!!

A zamiast wydania pieniędzy na kawę w kawiarni w centrum handlowym kupcie proszę smycz dla psa!

Akcja kończy się dzisiaj ( Minia jak zwykle 'opóźniona') ,ale zwierzęcych potrzeb jest o wiele więcej,więc jak nie smycz to może jakąś gumową zabawkę albo miły kocyk?

Wejdźcie na stronę  http://dlaschroniska.pl/schronisko/38 i pomóż już dziś.

Wiem,że tam jesteście.... wiem,że otwieracie i czytacie z najróżniejszych miejsc na świecie... bardzo Wam za to dziękuję i przy tym proszę...

Pomóżcie proszę.... w kupie siła!

Ja już kupiłam - zrobiłaś/eś to już Ty?


Pozdrawiam,

Minia



11 komentarzy:

  1. Wcale sie nie dziwie ze sie zakochal bo jest cudna . Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Miniu, masz bardzo zdolną Siostrę! Piękne są te zaproszenia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zaproszenia! Twoja siostra ma prawdziwy talent do robienia takich cudeniek

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zaproszenia,że o królikach nie wspomnę:) Na pewno zapiszę adresy stron. Do zakupów dla psiaków już dołączyliśmy- Wojtek współpracuje z Fundacją pod Psim Aniołem:))
    Pozdrawiamy ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zaproszenia,że o królikach nie wspomnę:) Na pewno zapiszę adresy stron. Do zakupów dla psiaków już dołączyliśmy- Wojtek współpracuje z Fundacją pod Psim Aniołem:))
    Pozdrawiamy ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Potwierdzam cuda cudeńka mam osobistą królisię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma Twoja siostra telent! Tworzy prawdziwe cacka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie ręcznie robione kartki naprawdę budzą zachwyt obdarowanych, nie to, co te z kiosku. Od dwóch lat właśnie takie wysyłam swoim bliskim. Sklep siostry zapisałam, może sie przyda :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja też scrapuję ale nie znałam Twojej siostry ze słyszenia :)
    szukałam maila do Ciebie, coby na nasza kawkę się jakoś umówić, ale nie ma tu na stronie :(
    może podam mojego i się odezwiesz? asiapanewka@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisalam do Ciebie wczoraj. Poki co napisze maila I tu : minioweszczescie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes