czwartek, 9 lipca 2015

Niedosyt urlopowania czyli zaczynam planowac wypad na weekend

Pogoda mnie doluje... strasznie...

Nie jestem w stanie zrozumiec dlaczego w tym roku lato obrazilo sie na Irlandie i caly czas slonce zakryte jest chmurami,a z nieba leje sie przelotny deszcz.
Dosyc tego mam!!!

Wakacje tak szybko minely,ze az serce sie kraja,ze to juz koniec.

Wraz z nowa praca mam ograniczone branie urlopu,wiec wypad kilkudniowy za granice niestety odpada.

Zawsze tez mozna podrozowac w kraju w ktorym sie jest ,chociaz Irlandia swoimi cenami mnie przeraza.

Lubie luksus,wiec jesli mam gdzies jechac to miejsce do ktorego sie wybieram musi byc ladniejsze ,niz moj dom,a ze mieszkanie,ktore wynajmujemy niestety nowoczesnoscia nie grzeszy.  Meble,ktore w nim sa zapewne z XIX wieku, kanapy przesiagniete staroscia. No coz, Cena jest jednak adekwatna do wyposazenia ,wiec narzekac nie bede.

Lubie godzinami siedziec i poszukiwac hoteli, przegladac lokalizacje i oferty,ale tym razem zapragnelam czegos innego.

TAAAK!


Bo kobieta zmienna jest.

Zapragnelam sprobowac - glampingu, czyli tak zwanego luksusu na campingu.


Glamping to połączenie słów "glamour" i "camping". To miejsca dla tych, którzy kochają naturę, ale nie chcą rezygnować z takich udogodnień jak chociażby wygodne łóżka.
www.metro,gazeta.pl

Zakochalam sie w tych wielkich namiotach, gdzies daleko od cywilizacji, na lonie natury.

W Irlandii znalazlam bardzo duzo ciekawych glampingow z ktorymi chce sie z Wami podzielic,a zeby nudno nie bylo zamierzam na wlasnej skorze przetestowac forme glampingu i jestem w trakcie rezerwowania namiotu na jeden weekend we wrzesniu.
Jestem pewna,ze chlopcom bardzo sie spodoba! Z reszta nie tylko im.

Miejscem do ktorego bedziemy sie wybierac nazywa sie PINK APPLES i znajduje sie niedaleko Sligo czyli gdzies 2 h drogi od Nas. Zawladnelo moim sercem,poniewaz ich namioty sa eco - friendly, a na ich terenie jest bardzo duzo rzeczy do robienia.

Podoba mi sie fakt,ze miejsce te otwarte jest caly rok co oznacza,ze latwiej jest znalezc date dogodna dla calej rodziny.
Wiekszosc miejsc jest niestety zamykanych na zime (co poniekad rozumiem jesli chodzi o warunki pogodowe).

Najwiekszym plusem jest to,ze namioty sa bogato wyposazone i luksusowe . Mozna sie w nich czuc jak 'w domu'.
Duze i przestronne - bez problemu pomieszcza 6 osob.






Jesli ma sie tylko jedno dziecko to na ich terenie mozna ulokowac sie w namiotach tippee






www.irelandglamping.com


Poza wygodnymi yurtami na terenie znajduje sie organiczny ogrod w ktorym za niewielka oplata mozna kupic organiczne warzywa. 


Co wziac ze soba na taki nietypowy wyjazd?

- jedzenie
- mleko!
- cieple ubrania,
- termofor
- reczniki
- latarke

Co zapewniaja takie glampingi :

- posciele,
- swiatlo,
- ogrzewanie (gdy jest taka potrzeba),
-koce,
- goracy prysznic,
-czajnik,
-toster,
-kawe, herbate i wode niegazowana,
- za niewielka oplata mozna kupic drewno do kominka,a jesli ma sie ochote grillowac mozna dokupic wegiel lub wziasc go ze soba.

Na terenie Pink Apples znajduje sie takze Kids Corner, gdzie dzieci za dodatkowa oplata moga skorzystac z lekcji pieczenia na ktore z checia zabiore chlopcow.
Niedaleko znajduje sie park linowy , plac zabaw ,zamek, zatoka i inne.

Wiecej do przeczytania tutaj : www.glampingireland.com

Post oczywiscie nie jest sponsorowany.

Jesli szukacie innych miejsc glampingu w Irlandii to wyszukalam takie 













To tylko nieliczne. Jest ich jeszcze sporo.

Co sadzicie o takiej formie wypoczynku?

Gdyby jeszcze mozna bylo zamowic pogode na zyczenie to bylo by cudnie.

Pozdrawiam Was serdecznie,

Minia

9 komentarzy:

  1. Genialne :)
    Sama bym zamieszkała na jakiś Czas w takim zakątku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Namioty -rewelacja! A upały w tym roku zdecydowanie pokochały Polskę. Ufff...

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajny sposób na urlop!:))
    A upały w PL juz sobie poszły, pogoda wiosenna niż letnia. Pozdrawiam cieplutko :)

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne i wielgachne te namioty są ! A nam się marzy taki mały wypad do ogrodu pod namiot - choćby na jedną nockę. Ale teraz są straszne wietrzyska i deszcze u nas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, w Polsce od dwóch dni podobna pogoda, ale wybaczam, bo w lasach jest tak sucho, więc myślę, ze natura poszła po rozum i nadrabia aby tragedii nie było.

    A glampingi super pomysł, jakoś tak mi się obozy harcerskie od razu przypomniały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobre... ciekawa jestem tego Waszego wypadu! Ale w PL nie słysząłam o czymś takim. haha a tak w ogóle ja z tym samym marudzeniem dzisiaj...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, wow, wow ale czad chętnie bym spędziła takie wakacje w takim miejscu super

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zyje o "glampingu" nie slyszalam! :D

    Nieee, to zdecydowanie nie dla mnie... Nie wyobrazam sobie spania w namiocie, robactwa wlazacego, komarow bzyczacych nad uchem... A najbardziej brzydze sie wspolnych lazienek. M. namawia mnie na chociaz wypad w przyczepce kempingowej, ale te lazienki mnie wlasnie odstraszaja... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o czymś takim! Jak ja kocham takich ludzi, którzy to wymyślają! Brawo dla kreatywności i pomysłu, bo oferta wygląda naprawdę przekonująco! Super!

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes