wtorek, 30 czerwca 2015

Ulubione aplikacje moich chłopców na Androida (3-5lat)

W sumie jakoś nigdy nie chciałam dawać telefonu czy tableta chłopcom twierdząc,że wystarczy im TV,a co za dużo to niezdrowo.

Wszystko zmieniło się,gdy zobaczyłam u znajomej jak jej Syn układa na jej telefonie puzzle.

Zaciekawiło mnie to na tyle,że poprosiłam Męża,by ściągnął taką aplikacje dla chłopaków.

Przedstawię Wam więc listę naszych ulubionych aplikacji, które nie tylko bawią,ale i także uczą :

ANIMALS PUZZLE FOR KIDS :


Bardzo prosta (nawet dla dwulatków), przyjemna i darmowa aplikacja.

SPRINKLE ISLAND :



Czyli sympatyczny Strażak znowu w akcji!

Gra pochłoniła moich chłopaków ( włącznie z tym najstarszym w rodzinie) bez końca.

Jest bardzo interesująca, zmusza do kreatywnego myślenia.

Darmowa wersja Nam nie starczyła, dokupiliśmy więc pełną .

To ewidentnie Nasz numer jeden!



Łatwiejszą wersją sprinkle island jest sprinkle junior,w którą też chętnie grają chłopcy :






PEPPA IN THE SUPERMARKET



Czyli sławna świnka robi zakupy.

Na liście ma 5 rzeczy,które musi znaleźć i włożyć do koszyka.

Musi także za te rzeczy zapłacić.

Darmowa, do ściągnięcia



KARTY DO NAUKI 

Edukacyjne gry dla dzieci - Karty do nauki.
Kompletny zestaw kart do nauki dla małych dzieci to wiele godzin świetnej zabawy. Tematyka został starannie opracowana pod nadzorem nauczycieli szkoły podstawowej. Ilustracje stanowią piekne zdjęcia, a tekst czytany jest miłym kobiecym głosem

zrodło : www.play.google.com

Chłopcy lubią ją grać. Wersja jest polska i darmowa



ANIMALS FOR KIDS - flashcards




Chłopcy bardzo lubią ta aplikacje. Jest bardzo przejrzysta i przyjemna dla oka.
Najpierw pokazywane są zwierzęta, podpisane z dołu,a lektorka wymawia jego nazwę. Później jest czas na test. Lektorka mówi nazwę zwierza ,a dziecko musi na nie kliknąć.
(podobne do polskiej wersji wyżej)



My ściągnęliśmy pełną wesję ( dodatkowa opłata ),ale jest też opcja darmowa.
Są jeszcze inne wersje do wyboru.

PRESCHOOLER WORLD 
Świat Przedszkolaka



( dostępny w wersji polskiej i angielskiej,a nawet rosyjskiej i włoskiej)

Chłopcy bardzo lubią w nią grać. 
Jest bardzo rozwijająca i interesująca. Idealna dla chłopców i dziewczynek :

Szczerze polecam!



Zadanie : pomaluj liście w kolorach jesieni :)

Bardzo podobną aplikacją do tej powyżej jest także 

ANIMAL FARM FOR KIDS




Jest także dostępna w 6 językach. Bardzo Nam się podoba!

Chłopcy lubią także gotować i piec ,dlatego też naszukałam się długo żeby znaleźć aplikacje,która nie zawiera za dużo wyskakujących reklam i jest w miarę interesująca.

Znalazłam więc :

PLUM CAKE



Gra jest bardzo prosta,więc polecam ją nawet dwulatkom!



CHOCOLATE COOKIE MAKER :



Dobra zabawa w kucharza lub w kucharkę dla chłopców i dziewczynek !!!!


A wy znacie jakieś ciekawe aplikacje?
Polecacie coś?
Pozwalacie dziecom na grę w telefonach i na tabletach?


Pozdrawiam Was i życzę miłego dnia,

(mój jest wyjątkowo miły,bo świętuje imieninowo ) :)


Minia

10 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin :) A co do aplikacji, to ja mam akurat za stary telefon i u mnie nie ma gierek - znaczy jakieś tam są, ale tylko takie testowe, trzeba było by ściągać pełne wersje, a ja nie chcę ich ściągać. Zresztą chłopcom nie podobają się te gry co mam na telefonie. Wolą grac na taty telefonie bo tam są Angry Birds.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączamy się do życzeń! Wszystkiego co najpiękniejsze z okazji imienin :) Wojtek jako stary już całkiem facet :)) pasjonuje się w zasadzie wyłącznie grami samochodowymi. Jako, że Młody jest nadpobudliwcem nie jedną podróż tablet pozwolił mu przetrwać. Teraz jeszcze katujemy hip-hop. Na szczęście są słuchawki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Dużo zdrowia i spełnienia wszystkich marzeń :)) Mój syn na razie nie interesuje się grami :( na tablecie mamy tylko aplikację z dźwiękami zwierząt.
    Aplikacje bardzo ciekawe, fajnie wiedzieć co w trawie piszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooo nie wiedziałam że są takie fajne aplikacje na tel.. Moja już się naumiała obsługiwać bajki na YT na mojej komórce... Musi czas na wirtualne puzzle. Ps. Najlepszego, również miałam imieniny 30stego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje I wzajemnie.
      P.S mamy te samo imie ;)

      Usuń
  5. U nas nie ma aplikacji na telefonie, ani na tablecie z prostej przyczyny, matka sama ich nie używa, to co dopiero dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajj skusiłaś mnie Minia. Ale póki upały korzystamy z pogody i od rana na dworku. Na jesieni coś ściągniemy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione życzenia :) Muszę zerknąć na te aplikacje, niektóre bardzo mnie zainteresowały - zwłaszcza te ze zwierzątkami. Stefano na tablecie uwielbia memo..takiego klasyczmego niestety nie.

    OdpowiedzUsuń
  8. W ubieglym tygodniu szukalam gier dla Janka.. wybralam identyczne puzzle i farme :) musimy sprobowac SPRINKLE ISLAND bo Janek tylko by gasil pozary :) na pewno mu sie spodoba :) Pozdrowienia
    A

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie chcę reklamować, ale jak już mowa o grach dla dzieci to polecam gry przegladarkowe które pozbawione są w większym stopniu brutalności niż gry mobilne...

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes