czwartek, 7 maja 2015

Dzieje się, o dzieje....

Ostatnio tyle się dzieje,że znowu nie nadążam.

Może napiszę najpierw,że pozostał Nam miesiąc i kilka dni do wylotu na wakacje... nawet nie wiem kiedy to minęło?


Nasz ośrodek

W ogóle czas przelatuje mi przez palce.

Maj w Irlandii niestety Nas nie rozpieszcza. Na termometrach niecałe 12'C (czuć jakby było 9'C ). Gdyby jeszcze słonko się częściej pojawiało to chociaż z chłopakami na spacer można sobie pójść,a tak to dostają w głowę w domu.

Coś ogólnie pogoda ostatnio pozostawia wiele do życzenia,no ale przecież ja nie o pogodzie.

Zaczynam robić zakupy wakacyjne. Starszak jest za duży na swoją piankę,więc zakupiłam mu rozmiar większą. Najgorsze,że obydwoje będą mieli niebieskie i pewnie każdy będzie uważał,że są bliźniakami.

Pianki do kąpieli kupuje zawsze od tego samego sprzedawcy,który ma swój sklep w Sligo.

Pianki pochodzą z Australii. Nazywają się C-Skins są świetnej jakości, z 50 filtrem UV chroniącym maleńkie ciało, są wygodne i łatwo się rozciągają.


www,sunset.ie

Dodatkowo zakupiłam maszynkę do strzyżenia włosów dla dzieci (już dawno powinnam była to zrobić!).

Prawdopodobnie poprzez strzyżenie (uszkodzenie mechaniczne węzła chłonnego) powstał guzek z tyłu szyi u Starszaka, który jest ruchomy (zmniejsza się,a w czasie infekcji zwiększa, można nim lekko przesuwać).

Powiem Wam,że bardzo mnie on stresuje,bo Starszak ma go już ponad 2,5 roku.

Lekarze pediatrzy każą zostawić (taka jego natura), ordynator chirurgii kazał obserwować (czy nie rośnie, czy nie ma obrzęku, zaczerwienienia, czy Starszakowi nie przeszkadza i czy się nim nie bawi). Sam ordynator miał też takiego,ale dwa/trzy razy mniejszego aniżeli Starszak.

Póki co po naszych wakacjach zamierzam się znowu przejść do lekarza na kontrolę . W czasie wakacji jest bardzo małe ryzyko,że chłopcy będą chorować,więc węzełek nie powinnien się powiększać.Może trzeba było by wykonać badania krwi w celu stwierdzenia czy w organizmie nie ma infekcji ,a może prześwietlenie szyi?

Póki co lekarze uspokajają i każdą nie dotykać i nie myśleć,ale sama świadomość,że coś tam ma przyprawia mnie o ból serca.

Maszynkę znalazłam tylko w jednym sklepie online w Irlandii.

Jak się będzie ścinało? Dam Wam znać. Jest podobno cicha, lekka i nie powodująca traumy jak ta dla dorosłych...

www.enniselectricial.ie


Tablet,który kupiliśmy niecałe półtora roku się zepsuł,a raczej nie on,a bateria.

Czas oczekiwania na naprawę - dwa tygodnie. Dobrze,że wykupiliśmy ubezpieczenie,więc mam nadzieję,że naprawa będzie wliczona w cenę i,że tablet wróci w moje ręce....

Żeby było zabawniej - musieliśmy zmienić samochód,bo emisja spalin była tak wysoka,że nie chcieli Nam zrobić przeglądu.

Fajnie,że akurat miesiąc przed wakacjami... ;/

Kupiliśmy ten sam model co mieliśmy tylko,że kilka lat młodszy od obecnego...nawet w tym samym kolorze...



źródło : internet

Za ubezpiecznenie musiałam dopłacić tylko 55 euro,więc mam tylko nadzieje,że posłuży Nam kilka lat jak poprzedni...



A najważniejsza wiadomość....

Minia zmienia branżę... czyli po 10 latach w hotelarstwie ... Minia dostała ofertę pracy...

Gdzie?

A to już w następnym poście.

Dziękuję za kciuki - przydały się....

Pozdrawiam,


Minia

15 komentarzy:

  1. Jak zwykle tajemnicza :) ach jak zazdroszczę wakacji :) gdzie się wybieracie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak co roku - Portugalia. Moj maly raj na ziemi.

      Usuń
  2. Miniu! Ja tu już zaciesz na twarzy po przeczytaniu "Minia zmienia branżę", czytam dalej, co by się dowiedzieć więcej, a tu koniec. Pochwal się kochana, no ... :)
    Zazdroszczę wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz,ja tez juz nie moge doczekac sie wakacji,szczegolnie,ze pogoda w IE pozostawia wiele do zyczenia...

      Usuń
  3. No to żeby ten czas do wakacji wam szybko upłynał...Moi faceci mają męską maszynkę jest cicha i ile zabawy jak obcinają pierw tatę, ale efektów ich pracy nawet ja nie mogę oglądać bo bym padła ze śmiechu....

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiesz?? Tak zostawić nas na pastwę domysłów?? Gdzież to Cię wywiało z tego hotelu??:)

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wreszcie udalo mi sie wywiac ...a dokad? napisze niebawem :D

      Usuń
  5. I z tak nas zostawiasz w ciekawości - mam nadzieję, że nie dasz nam długo czekać z informacją co to za propozycja. Gratuluje przeogromnie :)

    My wyjeżdzamy równo za miesiąc. Póki co temperatury u nas ponad 30stopniowe - wyjątko źle w tym roku znoszę ten wybuch lata. Czuje, że mam niskie ciśnienie i chodzę jakby z lekka zamulona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie..upal ma swoje plusy I minusy... poki co mam nadzieje,ze taka wlasnie tempertaura czeka Nas w Portugalii :)

      Usuń
  6. Tak myślałam, że chodzi o zmianę pracy ciesze się ogromnie :)
    Zazdraszczam Wam Waszego urlopu cudnie-może magnes mi z Portugalii przywieziesz :)
    I z pewnością wierzę, że ze starszakiem jak mówią lekarze nie ma obaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez sie ciesze I tak,tez wierze,ze ten guzek to nic strasznego....

      Usuń
  7. u mnie podobnie, jak u Ciebie-czas przecieka przez palce, wakacje dopiero w lipcu, bateria w tablecie odmówiła posłuszeństwa. Mam nadzieję, że sprawa guzka się wyjaśni i nie będzie pochłaniać Twoich myśli. Trzymam kciuki. Udanych wakacji! Wypocznijcie, a po powrocie lub jeszcze przed wakacjami napisz, o pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesc Sylwia. Witam w moich skromnych progach. Dziekuje za kciuki . I oczywiscie,ze dam znac odnosnie nowej pracy... calkiem niebawem :)

      Usuń
  8. Super wakacje się szykują :)

    z guzkiem na szyjce - przechodziliśmy to, ale zrobiona nam z miejsca badania krwi najróżniejsze, oraz usg węzłów. W rezultacie wylądowaliśmy na biopsji węzłów, ale potem po zrobieniu kolejnych badań , znaleziono winowajcę jakim była mononukleoza..
    Dziecko znajomych ma tak samo jak Wy, non stop widoczne te węzły jako guzki i tez podobno to taka iJeo uroda, ale przeszli szreg wczesniej badań zanim to stwierdzono.

    O, gratuluję i czekam na wieści dot nowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes