niedziela, 15 marca 2015

Rozwiazanie zagadki oraz Dzien Matki

Podsumowac zabawe moge tak...

KLAMIE JAK Z NUT!

Widocznie nauczylam sie klamac z biegiem lat,bo wyczula klamstwo tylko jedna osoba.

Odpowiedz nr 1

Siostra Zakonna - prawda.

Bylam w Licheniu, zaczepila mnie zakonnica I przepowiedziala mi zakonne zycie.

Odpowiedz nr 2

Zachowanie Nieodpowiednie I Zakaz Wyjazdu Klasowego - prawda

Tak wlasnie bylo. Szala sie przebrala, Katechetka naskarzyla wychowawczyni,a Mama miala juz na tyle dosyc mojego mlodzienczego buntu ,ze nie pozwolila mi wyjechac na wycieczke.

Odpowiedz nr 3

Jazda na lyzwach, zawody lekkoatletyczne itd - prawda

Startowalam w kazdych dostepnych zawodach. Tak , uprawialam jazde szybka na lyzwach oraz bralam udzial w wielku zawodach organizowanych przez szkole lub inne instytucje.

Odpowiedz nr 4

Wlosy - FALSZ!!!!

Mama nie chciala zebym nosila dlugie wlosy,wiec mialam je notorycznie scinane do polowy ucha. Z moja szopa mozecie sobie wyobrazic jak 'pieknie' wygladalam!

Dodatkowo - tak, farbowalam wlosy na czarno lub braz,ale tez na czerwono lub bordowo.

Rodzicielka uwazala,ze ten kolor wlosow odzwierciedlal moj wybuchowy temperament.

Dlatego,gdyby byly nagrody ANN PUBLIX - na pewno bys ja wygrala!

Brawo za wyweszenie klamstwa.


Jesli macie ochote przylaczyc sie do zabawy to serdecznie Was zachecam !


******

15 marca - DZIEN MATKI

Jak co roku dostalam piekne pamiatki od chlopcow zrobione w przedszkolu.

Gdy je otrzymalam oczywiscie klucha stanela mi w gardle,a gdy chcialam przeczytac wierszyki mojemu Mezowi to lzy stanely w oczach no I nie moglam. Po prostu nie moglam,bo ze wzruszenia chcialo mi sie plakac.
Jeszcze tak niedawno urodzilam Starszaka, zaraz po nim Mlodego.
 Z dnia na dzien widze jak 'dorosle' staja sie moje Maluszki.
Nie moge uwierzyc,ze Starszak w sierpniu skonczy 4 lata,a Mlody miesiac po 3!

Bardzo sie ciesze,ze chlopcy maja siebie,bo dzieki malej roznicy wieku sa jak blizniacy.
Mlody nasladuje Starszaka. Razem jedza, spia, bawia sie, wyglupiaja, gadaja.
Maja siebie....
Z poczatku bylo mi bardzo ciezko. Teraz uwazam,ze ten trud wynagradza mi ich wychowanie teraz,gdy sa starsi I praktycznie granica roznicy wieku bardzo sie zatarla.

Wracajac do pamiatek na Dzien Matki od Mlodszego  dostalam duzy kwiatek z odciskiem jego dloni I wierszyk :

'A piece of you                                              
 I give to you                                                 
 I painted this flower                                     
 To say ' I love you'.                                       .
 The heart is You                                           
 The hand is Me                                             
 To show we are friends                                 
 The best there can be'        

Starszak namalowal kwiatka odciskami swoich paluszkow na ktorym byl wierszyk :

'This little flower that you see was made for you with love by me!
My fingers painted the flower part to show you that I love you with all my heart'.

Czy nie urocze?
I jak sie tutaj nie wzruszyc?

Azeby swietowac moja mala uroczystosc udalismy sie wczoraj nad Ocean.(Dzisiejszy Dzien niestety pracujacy) Pogoda dopisywala ,chociaz nadal jest chlodno! (jak na ten miesiac w roku!).
Zjedlismy lody , pospacerowalismy, powyglupialismy sie. Oby wiecej takich bezstroskich dni!




Wszystkim Mamusiom w Irlandii zycze udanego, przyjemnego I spokojnego Dnia!

A wszystkim pozostalym zycze udanej koncowki weekendu,

Do uslyszenia,

Minia

P.S Do 100 000 otwarc zostalo nieco ponad 1000 . Komu sie poszczesci ? Jaki dzien wypadnie?
      Ciekawa jestem bardzo :)

10 komentarzy:

  1. Piękne prezenty :) już nie mogę się doczekać kiedy dostanę taki ręcznie wykonany przez Maję, a ze względu na to, że zaczęła chodzić do przedszkola mam szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie własnoręcznie wykonane najbardziej wyruszają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźniłam się na zagadkę, ale bez bicia przyznaję, że nie tarfiłabym z odpowiedzią.

    Takie prezenty własnoręcznie zrobione, od serca są bezcenne :) U nas za dwa dni Dzień Ojca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Haa!!! Miałam nosa :) :) :)
    Rosną szybko nam te dzieciaki, mnie też zaskakuje myśl o tym jakie są już duże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wzruszające :) Cudowne sa takie prezenty wykonane przez dzieciaczki i podarowane z sercem, też zawsze mam mokre oczy w takich chwilach :)

    pamiętam jak czekałam kiedyś u siebie na 100 000 i... przegapiłam ten moment, ech :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osz kurcze, a myślałam, że trafiłam. No Miniu piękna z Ciebie kłamczucha!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezenty od dzieci cieszą najbardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja dobrze rozumiem o co chodzi z tymi wzruszeniami. My mamy już tak właśnie mamy :)
    Super, nad ocean to sama bym się przejechała.

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę jak pięknie daliśmy się wkręcić! Super są Twoje chłopaki, a prezenty naprawdę wzruszające:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A jednak umiesz klamac! :)

    U nas Dzien Matki swietuje sie zawsze w druga niedziele maja. :) W tym roku nie mam na co liczyc, bo moj maz nie przywiazuje wagi do takich swiat i rocznic. Ale poniewaz Bi idzie na jesien do przedszkola, od nastepnego roku pewnie zaczne dostawac takie drobiazgi wykonane dziecieca raczka. Juz nie moge sie doczekac! :)

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes