wtorek, 24 marca 2015

Dziekuje bardzo...

Dziekuje...

za otwarcia,
za czytanie,
za komentowanie,
za wasza obecnosc...

Magiczna liczba 100 000 tys przekroczona. Niezmiernie Wam wszystkim dziekuje!
284 posty opublikowane, prawie 3 lata zbioru moich mysli, planow, zachowan, codziennosci..

Po glowie jednak chodza mi mysli,by zaczac moze inaczej, moze skonczyc bloga I zajac sie czyms innym.

Pisac o dzieciach dla siebie,a przemyslenia zostawiac sobie. Dla poszanowania prywatnosci... bo blog to skarbnica mojego zycia.. do ktorej kazdy ma dostep, a moze nie do konca powinien...

Te mysli ostro koluja mi po glowie I koniecznie musze sie nad tym mocno zastanowic.



Ale poki co dziekuje Wam,ze bylyscie, jestescie....

Bardzo,ale to bardzo mi milo.

 

Irlandzka niespodzianke wygrywa Mamuszka, ktora obstawila date 22 marca.

Nagroda jednak wyslana zostanie po powrocie z Polski.


Pozdrawiam,

Minia


16 komentarzy:

  1. Mamuszka to ma szczęście :)
    Gratuluję i zazdroszczę :)

    Miniu, doskonale rozumiem Twoje rozterki. Ja już podjęłam kroki ku zmianom na blogu :)
    Dobrej zabawy w Polsce :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Mamuszki :)
    A Tobie życzę dobrych wyborów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni!
    Ja obstawiałam bardzo optyistycznie, na początek marca :) Nauczka na przyszłość, że lepiej podchodzić do spraw realnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamuszce gratuluję wygranej.

    Co do przemyśleń to doskonale Ciebie rozumiem. I mi coraz częściej podobne myśli krążą po głowie. W Polsce na pewno trochę odpoczniesz od wirtualnego świata i po powrocie będziesz mogła podjąć najlepszą dla siebie decyzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciezczyni!

    Przykro by mi bylo, gdybys zupelnie zniknela z blogowiska, ale to jest indywidualna decyzja kazdego z nas. Napewno podejmiesz decyzje, ktora bedzie najlepsza dla Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponująco :))) Ale nie znikaj! :)

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulujemy!!! Dziękujemy za już, prosimy o jeszcze! I niewiele się pomyliliśmy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byliscie bardzo, ale to bardzo blisko!!!

      Usuń
  8. Gratulujemy Mamuszce! I gratuluję Tobie- piękna okrągła liczba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super - gratulacje :)!!!
    Zrób to, co podpowiada Ci serce

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany :D Trafiłam? Ale fart :D

    Gratuluję tak imponujących wyników. Co do bloga, wiem doskonale o czym mówisz. W mojej głowie podobna bitwa. Coraz mniej mnie tam, a chciałoby się więcej, lecz jest właśnie to drugie dno...

    Jeszcze raz dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję:* Ja mam bardzo podobnie z blogiem. Trochę mnie to wszystko męczy.

      Usuń
  11. No to gratulacje z okrągłej liczby :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No i pięknie kochana :)
    A nad tym porzuceniem bloga to Ty się jeszcze dobrze zastanów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla zwyciężczyni! Miniu nie znikaj! Ja również bilam się z myślami, jak rozwiązać kwestię prywatności... Póki co postawiłam sobie twarde granice, których nie przekreczam .

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes