poniedziałek, 23 lutego 2015

Zaproszenie na posta




Zr. Internet

Ostatnio tyle sie dzieje, ze nie mam czasu na spokojnie wypic kawy. Ciagle sie spiesze, wprost nie wyrabiam sie z czasem,jednak nie o tym chcialam pisac.

Otoz postanowilam rozpoczac mala wspolprace z Patilla wlascicielka bloga
 ----> http://zostalammama.blogspot.ie

Patilla ma 20 miesiecznego Synka, ktory od kiedy pojawil sie na swiecie - przewrocil ich swiat do gory nogami.
Patrycje "znam" juz dlugo. Poznalysmy sie na blogach slubnych X lat temu.

Postanowilismy sprobowac wlasnych sil I stworzyc wspolny post o macierzynstwie.

Wpis goscinny bedzie skladal sie z dwoch czesci.

Dzisiaj Patilla opublikowala czesc pierwsza :

INTYMNIE O MACIERZYNSTWIE - ZWIERZENIA DWOCH MAM

Post napisany jest w formie wywiadu.

Powiem szczerze, ze pierwszy raz wspolpracowalam z kims podczas tworzenia postu I musze powiedziec, ze bylo to bardzo przyjemnie doswiadczenie.

Bardzo ciekawa jestem czy I Wam sie spodoba sposob w jaki piszemy ...

Druga czesc opublikuje u siebie w przeciagu kilku dni.

Zapraszam wiec serdecznie na zapoznanie sie z postem u Patrycji
O Macierzynstwie <-- zyczac Wam milego tygodnia,

Pozdrawiam serdecznie,
Minia






10 komentarzy:

  1. O tak zapomniałam wspomnieć, że my "poznałyśmy się" już dawno dawno temu :) a ledwie wczoraj ktoś zapytał mnie czy nie nudzi mi się to blogowanie... No właśnie dzięki ciągle nowym pomysłom, nie :) dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak zapomniałam wspomnieć, że my "poznałyśmy się" już dawno dawno temu :) a ledwie wczoraj ktoś zapytał mnie czy nie nudzi mi się to blogowanie... No właśnie dzięki ciągle nowym pomysłom, nie :) dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam :) A teraz czekam na część drugą!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też z niecierpliwością czekam na drugą część!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł! Ja też ostatnio jakas zapędzona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam, czytałam :) i super dziewczyny. czekam na drugą część :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy projekt, więc brykam poczytać :)

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes