piątek, 27 lutego 2015

Keratynowe Prostowanie Wlosow

Kiedy ostatni raz bylam u fryzjera zostalam poinformowana ,ze moje wlosy ciezko sie ukladaja, sa niesforne, pusza sie I kreca I,ze zapewne mam nie lada problem z ich ulozeniem.

Oczywiscie doskonale o tym wiedzialam.
To prawdziwy koszmar,wiec nie ukladam... przejezdzam prostownica I jakos tam wygladalam.

Fryzjer kazal rozwazyc mozliwosc keratynowego prostowania wlosow, ktore pozwoli mi na utrzymanie prostych wlosow do trzech miesiecy.

Brzmialo jak bajka.
Po powrocie poinfomowalam Meza,ze koniecznie musze zrobic sobie ten zabieg :


Keratynowe prostowanie włosów zapewnia długotrwały efekt lśniących, gładkich i prostych włosów. Zabieg jest wykonywany na bazie produktu zawierającego naturalną keratynę, która wygładza, odbudowuje i chroni włosy.  Sprawia on, że można zrezygnować lub znacznie ograniczyć stosowanie prostownicy. Efekt końcowy, stopień wyprostowania włosów zależy od ich rodzaju, grubości i kondycji. Przy właściwej pielęgnacji efekt prostych włosów utrzyma się co najmniej miesiąc. Prostowania świetnie sprawdza się nawet przy włosach kręconych.

Jest to idealna propozycja dla wszystkich kobiet, które codziennie walczą z puszącymi się, niezdyscyplinowanymi i trudnymi do wyprostowania i ułożenia włosami. Po zabiegu włosy będą miękkie i odbudowane. Wymodelowanie ich będzie trwało o połowę krócej.

Zabieg keratynowy sprawia, że włosy są lśniące, gładkie i pełne życia. Zależnie od długości włosów na zabieg należy zarezerwować od 2 do 3 godzin. Należy zachować ok. 2 tygodni przerwy między prostowaniem, a koloryzacją.

Ta rewelacyjna usługa może być wykonywane nawet na włosach zniszczonych wcześniejszymi zabiegami. Często jest to jedyny sposób na przywrócenie im zdrowego wyglądu i blasku

zrodlo : jld.pl

Moje wlosy nie sa bardzo poniszczone. Nie susze ich,a wlosy staram sie myc 2 razy w tygodniu. Czesto niestety uzywam prostownicy
Nawet nie zdajecie sobie sprawy ile 'chemii' jest w szamponach. Z reszta gdzie jej nie ma?
Wracajac do tematu umowilam sie na zabieg biorac dzien wolnego ( chlopcy byli w przedszkolu w tym czasie).
Najpierw wlosy sa myte specjalnym szamponem, potem keratyna nakladana jest jak farba pozostawiona pozniej na 30 min na glowie.
Nastepnie wlosy suszone sa letnim powietrzem lecacym z suszarki ( tutaj bardzo szczypaly mnie oczy) po czym zostaly wyprostowane prostownica.
Keratyna jest dosyc ciezka na wlosach,wiec poczatkowo daje efekt przetluszczonych.
Nie mozna splukiwac jej przez 72 godziny.
Efekt?
 

Dosyc niewyrazne zdjecia,chociaz widac jak bardzo niedobre sa moje wlosy :)

Dzien po zabiegu :) Wlosy proste jak struna :)


Po pierwszym myciu wlosy nie puszyly sie I byly proste...moze nie az tak proste jakbym chciala, ale machniecie prostownica raz I dwa.... I sa ... lsniace I proste!

Zabieg szczerze polecam :)

Do widzenia krecace I puszyste wlosy ;) (no dobra,bynajmiej do zobaczenia za jakis czas)..

Pozdrawiam Was I zycze spokojnego weekendu,
Minia


23 komentarze:

  1. Usługa rewelacja, ale jak się orientowałam to musiałabym za to zapłacić 300-400 zł. To jest dla mnie kosmiczna suma. Podobno można sobie zakupić samemu produkty i zrobić ten zabieg w domowym zaciszu, ale ja mam włosy prawie do pasa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiscie cena jest szokujaca, ) ale efekt piorunujacy.
      Z puszystych, kreconych wlosow mam lsniace I proste. Dla mnie to raj! Tyle , ile sie nameczylam z niesfornymi wlosami to szok!

      Usuń
    2. Raj, raj to prawda, jak będziemy kiedyś mieć kasę to też sobie taki zafunduję :D może się wyrobimy zanim skończę 50 lat :P

      Usuń
    3. Melanies fashion spokojnie kup sobie keratynę na Allegro i zrób sobie wychodzi dużo taniej tylko do tego najlepiej zaangażować drugą osobę do tego zabiegu. Ja robiłam keratynowe prostowanie włosów, a dokładnie robiła mi to moja siostra cioteczna efekt trzymał się ok. 3 mc. Jak chcesz znajdę osobę u której kupowałam keratynę.

      Usuń
  2. Gdyby nie to, że włosy mam proste jak drut, (jak dobrze wysuszę)... skusiłabym się... wyrażenie "zdrowe i lśniące" zadziałało na mój babski umysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kędziory miałaś :)
    Ja od zawsze z nimi walczyłam...chciałam mieć proste, ale przyzwyczaiłam się i znalazłam na nie sposób. Po obcięciu włosów po porodzie, moje kędziory zrobiły się bardziej ... falowane :/ Nie kręcą się jak kiedyś i też jedyne co mogę z nimi zrobić to albo kucyk, albo prostowanie. Na razie daję odpocząć moim włosom, więc wiążę je w kucyk, a prostuję tylko na wyjścia z domu. Może kiedyś skorzystam i też pozwolę sobie na taki zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiana Miniu oszołamiająca ja mam też niesforne włosy i zawsze mi się marzyły proste jak drut włosy, może sobie strzelę jak urodzę :) I wkradła Ci się literówka Miniu kreatynowe porstowanie zamiast keratynowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ile razy nie spojrzę na tytuł posta, widzę "kreatywne" :D :D :D
      Po czym literuję jak przedszkolak i dostrzegam kreatynowe, ufff

      Usuń
  5. Ja tam lubię moje faliste włosy do czasu... Fajny ten zabieg i widać, że są odpowiednie skutki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa. Może zorientuję się u siebie w mieście gdzie robią ten zabieg, bo efekt wygląda świetnie. I jeśli mowisz, ze ogolna kondycja wlosów jest lepsza, to kuszące bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czego to ludzie nie wymyślą :). PS. Mąż Cię poznał :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznal, a co najwazniejsze - nowe wlosy mu sie spodobaly :D

      Usuń
  8. No fajnie fajnie, ale czy włosy nie sa przyklapnięte??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlosy poczatkowo daja efekt przetluszczonych,poniewaz keratyna jest dosyc ciezka ... po myciu wlosy sa lsniace I szybko sie ukladaja :)

      Usuń
  9. Coś mi się wydaje, że mamy identyczne włosy... Ten zabieg pewnie i mnie by się przydał. Boję się tylko takiego efektu "przyklapnięcia"- jak włosy wyglądają przy skórze głowy? Leżą tak, czy są trochę uniesione?
    Fajnie, że jesteś zadowolona. Ja moich w domu nie prostuję, ale nie znoszę ich naturalnego wyglądu- jedno pasmo się kręci, inne nie i tak na całej głowie.

    OdpowiedzUsuń
  10. O!!! Dzięki wielkie :) i witaj w klubie - moje loki, którymi wszyscy się zachwycają, aj w kółko ujarzmiam równiez prostownicą, ale jak sama wiesz, trochę wilgoci, deszczyk, czapka itd i loki powracają. A faktycznie, jakiś czas temu i mnie fryzjerka na to namawiała, choć miała mniej przekonujące argumenty i trochę kręciła głową na efekt zabiegu, ale Twój post znowu mi błysk w oku przywrócił ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabieg rewelacja! Choć ja na swoją szopę znalazłam inny sposób, otóż raz na miesiąc robię sobie laminowanie włosów. Sam preparat kosztuje ... jakieś kilka zł. Na moje włosy zużywam dwie saszetki. Może nie ma takiego efektu, ale włosy się nie puszą i są przyjemnie gładkie. No i z rana nie sterczą każdy w innym kierunku.
    A o laminowaniu pisałam u siebie tutaj:
    http://rodzinkovo.blogspot.com/2014/07/laminowanie-wosow-probujecie-ze-mna.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja :) Ja mam włosy proste jak druty do tego gęste i nijak się nie chcą kręcić :) Czyli ja bym chciała coś na odwrót ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie robiłam keratynę kilka dni temu na włosach bo miałam bardzo suche, po zabiegu włosy są gładkie i błyszczące łatwo się rozczesują, ale są też minusy, włosy szybko się przetłuszczają :(

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes