sobota, 10 stycznia 2015

Stress Buster Package - wizyta w SPA

Wyobraz sobie, ze .....

Z samego rana wsiadasz w samochod i jedziesz do samiuskiego centrum. Tej sieci hoteli nie da sie po prostu ominac. Parkujesz samochod I wchodzisz do budynku. Przeraza on Ciebie bardzo, bo nigdy tam jeszcze nie bylas. W reku trzymasz kurczowo voucher, ktory dostalas w prezencie od Meza na urodziny.
Wykorzystalas go dopiero teraz, bo doskonale wiedzialas, ze zima twoje akumulatorki beda na wyczerpianiu. Poza tym choroby daly Ci we znaki, wiec tym bardziej to odpowiedni czas na wykorzystanie pakietu odstresowywacza .


Wchodzac do SPA czujesz dreszczyk podekscytowania.
Sciemnione swiatla, cicha , relaksujaca muzyka , w powietrzu czuc jakies olejki aromatyczne.
Recepcjonista wita Ciebie cieplo I daje do wypelnienia krotki formularz. Po chwili szykuje dla Ciebie szlafrok I kapcie do przebrania. Informuje Ciebie, ze masz chwile poczekac I zaraz ktos po Ciebie przyjdzie.
Wprowadza Ciebie do dotad nieznanego swiata.
 Jest jeszcze wczesnie, wiec nie ma duzo osob. Napawasz sie spokojem I cisza. Lezysz na kamienistym lezaku, ktory ma ok 35'C. Pomimo tego, iz jest twardy to jego cieplo powoduje, ze jest Tobie natychmiastowo przyjemnie.

Zrodlo : Raddison Hotel

Z lekkim podekscytowaniem oczekujesz na to,co bedzie sie dzialo za chwile.

Przychodzi po Ciebie Masazystka I zaprowadza Ciebie do przyciemnionego pokoju. Zauwazasz swiecace sie swieczki I tak pieknie pachnie... chyba pomarancza...
Elaine kaze Ci sie przygotowac. Wraca po chwili.

Zaczyna od goracych kamieni. Kladzie Ci je wzdluz kregoslupa. Dwa kladzie takze ze strony obojczykow.Masaz zaczyna od.... stop... masz takie zziebniete i zapomniane... przykrywa je goracym recznikiem, po czym zaczyna masowac je olejkiem. Zaden palec nie jest pominety, cala stopa ,gdyby mogla to krzyczalaby z ekscytacji.

Potem masuje lewa czesc ciala. Jej delikatne dlonie przesuwaja sie wzdluz ramion do dloni, by potem wymasowac wzdluz posladkow, uda I dotrzec do stop.

Twoje oczy powoli zaczynaja byc ciezkie. Jest Ci tak dobrze, ze obawiasz sie, ze za chwile zasniesz.

Pozniej Elaine masuje twoja prawa strone. Gorace kamienie szybko przesuwaja sie po twoim ciele. Masazystka doskonale wie kiedy nacisnac mocniej, a kiedy spowolnic ruchy. Jeszcze nigdy sie tak nie czulas... jest Ci blogo!

Potem zdjela kamienie z kregoslupa I nimi zaczela masowac cale plecy, lopatki I kazdy kreg szyjny! Coz za przyjemnosc...

Kiedy juz myslisz, ze masaz dobiega konca Ona kaze Tobie polozyc sie na plecach.

Przyklada Ci goracy recznik na twarz, by po chwili go zdjac I polozyc cos na twoje zmeczone oczy. Po ustach przejezdza czyms nawilzajacym, dzieki czemu twoje usta zrobily sie jedwabiscie gladkie. Zaczyna masowac skronie, a na srodek czola kladzie goracy kamien. Naklada na twarz olejek, by pozniej go zmyc I nalozyc na sucha twarz troszke pieknie pachnacego kremu.

Ponownie masuje kamieniami w lewa I prawa strone. Postanawiasz, ze nie wychodzisz z tego salonu. Jest Ci tak przyjemnie, ze jedyne o czym myslisz to o tym, by wrocic ... najlepiej za tydzien....

Na sam koniec sesji, Elaine rozwiazala Ci wlosy, ktore byly spiete gumka I rozpoczela masaz glowy. A Ty tak lubisz masowanie glowy!!!! Ponownie w ruch poszedl goracy kamien, dzieki ktoremu odczucia byly jeszcze intensywniejsze....

'To juz na tyle' - rzekla Elaine - 'podobalo ci sie?' - spytala.

'Pytanie' - usmiechnelas sie- 'bylo cudownie, dziekuje'.

Naprawde bylo cudownie....

Ale to jeszcze nie koniec.

Rececjonistka ponownie zabrala Ciebie w nieznane miejsce.
Twoim oczom ukazala sie wielgachna wanna wypelniajaca sie woda...

Zrodlo : Raddison Hotel

Masz sie rozebrac , I gdy wanna wlaczy hydromasaz to masz sobie w niej posiedziec.

Jest tak cicho, w tle gra relaksujaca muzyka. Z radoscia czekasz az wejdziesz do tej wanny.

Wlaczyla sie. Wskakujesz do niej jak dziecko. Woda jest koloru bialego. Moze dlatego nazwana zostala Cleopatra Milk  - Ladnie pachnie. Hydromasaze pieszcza twoje juz wypieszczone cialo.
Lezysz w tej wannie I marzysz, by czas sie zatrzymal.... chcesz jeszcze...

Po kapieli udajesz sie szybko do Thermal suite, by isc jeszcze do Turkish Bath (tureckiej lazni) I pod wysokocisnieniowy prysznic.

Czas powoli sie konczy, pora wracac do domu...

Wychodzisz z usmiechem na twarzy ...



Balsam dla duszy, raj dla ciala.... 

Ja chce jeszcze, a Ty? 




15 komentarzy:

  1. Normalnie bylam tam z Toba i juz zaczynalam czuc te cieple kamienie na plecach. Zdecydowanie przydalby mi sie taki relaks, zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba chcesz, bym płakała pół nocy dlatego, że mój mąż nie jest tak wspaniałomyślny i jakoś zapomina o prezentach dla kochanej jakże żony.... Ah! Dziś śpię odwrócona do niego tyłem! :)
    Pozdrawiam
    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co, jak czytałam, to normalnie byłam tam z Tobą :)
    Ja też miałam się wybrać i jakoś się wybrać nie mogę- nawet ostatnio mąż mi zwrócił uwagę, że przecież On mi w prezencie funduje wypad na masaże, na godzinkę relaksu, a ja jeszcze tego nie wykorzystałam. Muszę się zebrać i pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ulala ale mi zaoferowałaś super SPA

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne rzeczy w tym spa, aż sama się rozmarzyłam :) Mi mąż daje podgrzewane kapcie zamiast goracych kamieni, trzeba doceniać każdy gest :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Mm..bosko! Ja byłam dwa razy w spa, ale nie równa się to z Twoim :))) cud miód i orzeszki :)) i ta wanna....:)

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem połamana od kilku dni :(( nawet leżeć nie jest przyjemnie- kręgosłup. Dlatego zazdro!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojjj zachciało się takiego wyjazdu do spa! Niestety nie ma tak dobrze ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też! Ja też chcę! Ale bomba!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany! Ale super! W życiu nie bylam w SPA... Chyba to teraz będzie moim celem w tym roku - znaleźć czas dla siebie i zrelaksowaćsię w SPA.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ci zazdraszczam, pewnie było nieziemsko. Marzy mi się takie SPA

    OdpowiedzUsuń
  12. O japierdziele Miniu normalnie tak mnie wprowadziłaś w nastrój że czułam się jakbym była tam razem z Tobą :) SUPER

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes