niedziela, 18 stycznia 2015

Kiedy wypadnie magiczne 100 000 otwarcie bloga? ROZDANIE


Z uwagi na to,ze malymi kroczkami zblizam sie do 100 000 otwarcia mojego bloga postanowilam zorganizowac mala zabawe.

Osoba,ktora wytypuje dokladna date ( lub jesli nikt nie trafi - najbardziej zblizona ) magicznego stu tysiecznego otwarcia otrzyma ode mnie irlandzka pamiatke - niespodzianke.

Dla ulatwienia przyblize Wam troszke faktow :

DZIENNE OTWARCIA - OD 100 - 300 KLIKNIEC
OTWARC NA MIESIAC - OD 4000 - 4500

Bloga otwieraliscie na dzien dzisiejszy 88440 razy.

Jesli chcecie sie pobawic razem ze mna wystarczy w komentarzu napisac date ,kiedy blog ujrzy jedynke I piec zer :)

Prosze podac tylko jedna date!

Czyli np. typuje 23 marca 2015

DATA NIE MOZE SIE U NIKOGO POWTARZAC!

W zabawie moga brac udzial wszyscy , nawet osoby nie posiadajace bloga.

Jesli go nie masz - prosze zostaw w komentarzu swojego maila.

Jesli piszesz bloga prosze o wklejenie u siebie z boku banerka.

Prezent moze byc wyslany za granice.

Bawimy sie do 14 lutego 2015,a potem czekamy komu sie poszczescilo :)

Mam nadzieje,ze przylaczycie sie do zabawy :)




Pozdrawiam Was serdecznie I zycze powodzenia,

Minia

18 komentarzy:

  1. Stawiamy na 21 marca 2014. W końcu to już wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  2. na moje oko - tak gdzieś 28 marca
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. marca to będzie!

    Ale świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Ale mi taki zielony bannerek pasuje! :)

      Usuń
  4. Jak policzę to wrzucę datę :D ale biorę udział tylko czysto teoretycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem,ze jak wygrasz to nagrody nie chcesz :P

      Usuń
  5. Chciałam 21.03 ale już jest. 22.03 niech będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 29.03:)))

    fajny masz pomysł z tą zabawą:)))
    pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obstawiłabym datę mojego porodu, ale do tego czasu już będzie dawno przekroczone 100 000 więc obstawiam 30.03.2015

    OdpowiedzUsuń
  8. Przede wszystkim to ja Ci strasznie gratuluję! Co za piękna liczba Ci się szykuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja stawiam na 14 lutego, a co!

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja stawiam na 14 lutego, a co!

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes