piątek, 26 grudnia 2014

Podsumowanie Roku 2014

2014 - 

To byl bardzo dobry rok!
Chlopcy coraz starsi, rozsadniejsi, madrzejsi.
Oby przyszly rok rowniez obfitowal w szczesliwy I zdrowy rok ... juz 2015,wow!


STYCZEN 2014 :

.......News miesiaca : zarezerwowalismy hotel w Portugalii.

Lecimy na wakacje!
Od 14 czerwca na dwa tygodnie.
Portugalia jest naszym ulubionym wypoczynkowym miejscem na ziemi.
To bedzie nasz pierwszy jako rodzina,ale moj trzeci raz.
***** hotel, blisko lotniska, w cudownym miejscu.

........Chlopcow nie ominela choroba wraz z poczatkiem Nowego Roku. Obydwoje dostali antybiotyki (Starszaka to jedyny w calym roku,Misiu dostal jeden jeszcze pod koniec maja i na sam koniec roku )

........ W styczniu urodziny mial moj Maz I moja Mama. To imieniny takze Agnieszek
(naszych siostr - Meza I mojej, imieniny Tesciowej I Dzien Babci I Dziadka)


LUTY 2014 :

....... Chlopcow pierwszy wypad - pociagiem. Swietna rozrywka,ktora chcemy powtorzyc pod koniec roku.



.........W lutym udalo mi sie takze wygrac voucher na profesjonalna 'walentynkowa' sesje zdjeciowa ( w rzeczywistosci wykorzystana na sesje rodzinna),


MARZEC 2014 :

........ Maz intensywnie szuka nowej pracy. Juz mial ja w rekawie,gdy spanikowalismy (nie moglibysmy sie wymieniac, jego godziny pracy wydluzyly by sie , co znaczylo by jedno,ze trzeba zakupic nowy samochod) - odrzucil wiec propozycje,ktorej potem bardzo zalowal......


........ W marcu obchodzilam DZIEN MATKI. Dostalam piekne laurki od chlopcow (chociaz w sercu nadal pamietna data 26 maja),

.......... To miesiac wirusow. Chlopcy maja biegunki I goraczki,ale obywa sie bez antybiotykow.


KWIECIEN 2014 :

........ Starszak porzucil smoczka raz na zawsze." Odlecial samolotem". Bylo latwiej,niz moglam sie spodziewac. To najwazniejsza wiadomosc tego miesiaca!!!!!

......... Przelom w spaniu Mlodego.. 3 tygodnie w swoim lozeczku do 5 rano! niesamowite!

........ w kwietniu robilismy tez coroczny przeglad samochodu - NCT. Jedyne co musielismy wymienic to dwie przednie zarowki I dwa kola. To byla swietna wiadomosc !


MAJ 2014 :

...... Stres zwiazany z nieposiadaniem biletow lotniczych,bo przeciez najtansze sa 6 tygodni przed wylotem... guzik prawda... kazdy dzien bez sprawdzania cen to dzien stracony..... w koncu pod koniec maja udalo Nam sie je kupic. Co prawda nie do Faro,ale Lizbony polozonej 250 km od hotelu,ale co tam!


........ To zapalenie gardelka Mlodego I niestety antybiotyk. Lekarze od razu uprzedzili mnie,ze poprzez bardzo wczesne zapalenie oskrzeli w okresie noworodkowym Misiu bedzie czesciej I dluzej chorowal ,niz inne dzieci.....

To takze wszechobecna ospa w irlandzkich zlobkach!


....... W maju oficjalnie zegnam sie z pracy w ksiegowosci ,chociaz nieoficjalnie robie kilka godzin w miesiacu,by pomoc tam Paniom pracujacym.




CZERWIEC 2014 :


....... to nasz wylot!
Chlopcy byli wniebowzieci, my wypoczeci, zadowoleni. Przejechalismy 3000 km w dwa tygodnie , najedlismy sie ryb, owocow morza I lodow za wszystkie czasy. Wykapalismy sie w oceanie I na basenie z 50 razy, zlapalismy tysiace promykow slonca,a do domu zabralismy swieze wspomnienia.
Nie ominal nas jednak wypadek - Starszak rozbil glowe o kant sciany I wyladowalismy w portugalskim szpitalu. Synka mam bardzo dzielnego - zalozone dwa szwy I zadnego krzyku czy grymasu na twarzy!
Caly wypad wspominam bardzo milo I z utesknieniem zaczynam poszukiwac hotelu, w ktorym spedzimy kolejne wakacje - tak, po raz czwarty Portugalia... to nasze male Eldorado :)



 

LIPIEC  2014:

.... to dwudniowe odpieluchowanie Starszaka. Mlody tez sie stara,ale nie idzie mu tak sprawnie jak starszemu. Jestem z niego bardzo dumna! bez stresu,bez nacisku. Ot zalapal od razu! brawo Synku!


...... w dniu moich Urodzin kupilismy bilety do Polski na koniec pazdziernika. Bardzo sie ciesze! juz dawno nie bylismy w Polsce.


....... Misiowi wyskoczyla krostka. Dzwoniono po mnie ze zlobka zebym go zabrala,bo ma ospe. Chlopcy goraczkowali trzy dni. Wysypki nie bylo. Goraczka ustala. Ospa bezobjawowa? Nie wiem.. jak nigdy ospy nie przechodzilam, moze maja tak samo jak ja?

...... Misi nie sypia juz za dnia. Stal sie duzym chlopczykiem! Moze przyspieszyl to fakt,ze zostaly mu zdjete szczebelki,bo raz z lozka wyskoczyl... prosto na glowke....


SIERPIEN 2014 :


..... to 3 urodziny Starszaka. Jest na tyle duzy,ze sam doskonale wie co chce dostac jako prezent. Jego urodzinki obchodzilismy hucznie ,chociaz w malutkim gronie. Byl tort, balony I duzo, duzo prezentow I calusow. Jestes juz duzym, madrym chlopczykiem, chociaz czasami niezle dokazujesz!

...... zastosowalismy nowa technike usypiania. Wczesniej zegnalismy sie z chlopcami I wychodzilismy z pokoju co powodowalo ich nigdy nie konczaca sie zabawe.
Postanowilismy z nimi zostawac, glaskac po pleckach, wloskach , chwile porozmawiac. Usypianie z 30 min skrocilo sie o polowe.


WRZESIEN 2014 :

...... to 2 urodzinki Mlodszego Synka. Podobnie jak u Starszaka bylismy sami,ale chlopcy byli zadowoleni :)


....... to nasza 4 Rocznica Slubu. Zycze Nam duzo milosci I zrozumienia !


...... pod koniec wrzesnia otrzymalismy Starszaka passport,ktory wazny bedzie przez kolejne 5 lat. Bardzo sie ciesze,bo do wylotu zostal tylko miesiac!


PAZDZIERNIK 2014 :

...... wiadomosc numer 1 to nasz wylot do Polski. To nasz pierwszy wynajem samochodu na polskiej ziemi I 9 dlugich nocy spedzonych troszke u Tesciowej,a troszke u mnie w rodzinnym miescie.
To spotkanie dawno niewidzianych twarzy, dlugie pogaduchy I moje wizyty u lekarzy. To dobre wiadomosci,ze jestem zdrowa I,ze mam tylko jedno brzydkie znamie.
Starszak zaadoptowal sie bardzo szybko, Mlody mial duze problemy. W przyszlym roku planujemy przyleciec takze - zapewne w podobnym okresie (jeszcze przed Zima :))

LISTOPAD 2014:

..... to okres zwiekszonych wydatkow . Trzeba bylo kupic olej do ogrzania domu, moje ubezpieczenie samochodu wygasalo w polowie grudnia. To okres zakupow swiatecznych I organizacji planow na Nowy Rok



GRUDZIEN 2014 :

..... ewidetnie zla koncowka roku -  obustronne zapalenie pluc, nie za ciekawe wyniki krwi OB podwyzszone pieciokrotnie niz norma! Bardzo oslabiona I chora jak nigdy wczesniej,


...... ale to miesiac nadziei, miesiac narodzin Jezusa, magiczny swiateczny okres....

...... niestety w Wigilie Malutki zaczal Nam goraczkowac , kolejnego dnia mial napady kaszlu,wiec w Drugi Dzien Swiat musielismy wybrac sie do lekarza,by zapisal antybiotyk....(ogolnie jego choroba ciagnela sie prawie dwa tygodnia, kilka dni goraczkowal, kilka nie, raz mial kaszel, raz mniej...)
Misiu ma zapalenie gardla i uszka.....

Nasz wyjazd pociagiem 30 grudnia i noc w hotelu stoja pod wielkim znakiem zapytania..

Oby jednak sie Nam udalo,bo bilety zakupione, hotel zarezerwowany tylko zdrowka potrzeba!


2014 byl dla Nas bardzo dobrym i hojnym rokiem, pomimo znacznie gorszej koncowki ...



Z radoscia, podekscytowaniem i z wielkimi nadziejami oczekuje na 2015 rok... Oby byl jeszcze lepszy od poprzedniego tego zycze sobie oraz Wam moje Drogie!

Pozdrawiam,
Minia






19 komentarzy:

  1. Rzeczywiście ważny rok - tyle się zmieniło w tak krótkim czasie. Ja też z nadzieją spoglądam na 2015 - oby przynajmniej nie był gorszy od mijającego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie - oby następny rok nie był gorszy od poprzedniego! Dużo zdrówka dla synka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo wakacje szybko zaczęliście planować :) Rok dobry, szkoda że ta końcówka taka kiepska... no ale i tak zawsze życzę roku lepszego od poprzedniego :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze planujemy w styczniu. Z reguly mozna dzieki temu udaje Nam sie rezerwowac hotel z 20 - 25% rabatem :)

      Usuń
  4. Wow. Dwójka maluchów z roczną różnicą... widać się da :) ja to bym sobie chyba nie poradziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EEE tam! na pewno dalabys sobie rade :)
      Dla mnie najciezszy byl pierwszy rok,bo nie wiedzialam gdzie mam rece wlozyc... teraz jest juz o wiele latwiej ,bo chlopcy razem sie bawia (bija!) I interesuja sie podobnymi rzeczami :)

      Usuń
  5. Oby Nowy Rok był dla Was równie piękny jak poprzedni! A choroby, mam nadzieję, swój limit wyrobiły i zostawią całą Rodzinkę w spokoju! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. To był intensywny rok, z przyjemnością śledzimy wasze losy i życzymy Wam wszystkiego dobrego w nadchodzącym 2015 roku.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja Wam zycze spokojnego I szczesliwego Nowego Roku 2015!!! Pozdrawiam Was serdecznie.

      Usuń
  7. Rzeczywiscie dobry byl dla Was ten 2014 (no, oprocz samej koncowki)! Oby 2015 byl jeszcze lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, cudowny miałaś ten rok :)
    Ta wycieczka mi się najbardziej podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mi ta wycieczka tez bardzo, ale to bardzo sie podobala :)

      Usuń
  9. Miniu, świetne podsumowanie! Nie wiem, czy potrafiłabym tak odtworzyć cały rok.
    Kochana, życzę Wam cudownego 2015! Żeby był jeszcze lepszy, niż ten, który właśnie się kończy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszke czasu zajelo mi to podsumowanie, ale mialam mala sciage w formie mojego dzienniczka bez ktorego sie nigdzie nie ruszam :) Szczesliwego Nowego Roku dla calej twojej rodzinki!

      Usuń
  10. Szczęśliwego Nowego Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. I oby 2015 rok był równie dla Was udany jak ten, który odszedł do przeszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niech ten 2015 bedzie jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes