wtorek, 18 listopada 2014

Uchylic rabka tajemnicy...

Pisze ponad dwa lata I powiem Wam szczerze, ze czasami (chyba jak kazda blogerka) nie mam weny. Chcialabym o czym napisac, ale nie mam pomyslu.
Czesto bywa tak, ze tematy nasuwaja sie same, czasami ciezko pisac o czymkolwiek.
Moj blog to zbiorowisko tematow odnosnie zycia, emigracji, wychowywania chlopcow, pracy...
Pisalam o tym jak sie tu znalazlam, o poznaniu Meza, o porodach , o codziennnych zmaganiach bycia Mama, o naszych podrozach, smutkach I radosciach...

Postanowilam wiec spytac sie Was moje Drogie czy jest cos o czym chcialybyscie wiedziec? Czy jest cos o czym jeszcze nie pisalam?

Moze macie pytania do mnie, a nigdy nie bylo okazji sie zapytac?
Z przyjemnoscia na nie odpowiem...

Moze chcialybyscie zebym napisala wiecej o Irlandii? A moze o macierzynstwie? Pracy? Zyciu?

Moze jest jakis temat w ktorym moglabym pomoc / poradzic?

Czekam wiec na wasze komentarze....

Mam nadzieje, ze bedzie ich tyle, ze pomysly na post powstana jeden za drugim...

Gorzej, gdy nie bedzie ich w ogole :)

W kazdym badz razie licze na Was...



---------------------------------------------------------



19 komentarzy:

  1. 1. Czy planujecie zostać na stałe? (kiedyś pisałaś, że nie jesteście zdecydowani, chyba dobrze pamiętam)
    2. Co fajnego można robić w Irlandii w czasie wolnym? (kluby, może jakieś miejscowe święta)
    3. Jak radzić sobie z izolacją, tj wiem, że chłopcy, praca to zajmuje wiele czasu, ale chodzi mi o izolację np od przyjaciółek, gdzie nie ma wspólnych wypadów itp
    4. Jak sobie jeszcze coś przypomnę to dodam, bo ja miałam kilka razy już zadać parę pytań, nie ze względu na wścibskość, ale zwykłą ciekawość no i nigdy nie wiadomo co w życiu człowieka czeka, a może i ja będę zmuszona wyjechać. Z góry dzięki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo za pytania.
      Odpowiem na nie z przyjemnoscia ;) buziaki

      Usuń
  2. 1.Podpowiesz jak radzić sobie z dwójką małych dzieci. Wiadomo, teraz są więksi, ale jak byli maluszkami?
    2. Jak w Irlandii wychowuje się dzieci. Jakie jest podejście do takiego malca np.wiek niemowlęcy i potem bunty dwulatka itp ;) wiesz,ja w temacie wiec ciekawa jestem :))
    3. Jedzenie. Czym Wy się żywicie, jest coś co najbardziej lubisz jeść (lub Twoja rodzinka) tylko tam gdzie mieszkacie?
    4. Częściej pisz o okolicy, o Irlandii i o pracy :)
    Jak coś to jeszcze się odezwę.
    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm, to i ja dorzucę swoje 3 grosze ;)
    1. Ciekawi mnie jak wygląda taki zwyczajny dzień Miniowej rodzinki, taki najzwyklejszy ze zwykłych gdy nie ma żadnych ekstra wypadów itp.
    2. Dlaczego właśnie Irlandia? (może to już gdzieś było, ale moja pamięć robi psikusy czasem więc możesz przypomnieć ;) ) Czy po prostu tam znalazłaś ofertę pracy czy już wcześniej ciekawił Cię właśnie ten kraj?
    3. Książka, która coś wniosła w Twoje życie (zmieniła postrzeganie jakichś spraw, sposób myślenia)
    4. To samo co wyżej tylko w temacie filmu.
    5. Czy masz jakiś ulubiony serial?
    6. Jakiej potrawy nie znosisz?
    7. Twój największy strach? (chodzi mi o to czego najbardziej się boisz)
    8. Największa Twoja zaleta i największa wada (też kiedyś dostałam to pytanie i musiałam pogłówkować, teraz lubię je zadawać hehe ;) )
    9. Co się chowa w Miniowej torebce?
    10.Najbardziej zwariowana rzecz na jaką się odważyłaś w życiu (odpowiedz, jeśli uznasz, że pytanie nie jest zbyt wścibskie)

    Tyle ode mnie, będziesz miała co pisać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, dziekuje Wam, oj bede miala o czym pisac, oj bede ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, prosimy więcej o Irlandii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym chciała więcej zdjęć z Waszych wycieczek :) I chciałabym dowiedzieć się, czy ciężko było Wam zacząć w Irlandii nowe życie i czy chcecie wrócić do Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też tak mam ze czasem brakuje weny a czasem brak czasu i stąd brak systematyczności.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm ja to mam tyle pytań do Ciebie, ale nie przedstawię ich tutaj mogą się okazać zbyt prywatne i ktoś, albo sama Minia może odebrać je za wścibskie. Jedynie kiedy kupujecie psa czy już się zdecydowaliście.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio robiłam z Daśkiem pracę o Irlandii i czy tam robią puding śliwkowy już w październiku? trochę mnie to dobilo tak jak i to że nie było wpisanego dania po którym można było Irlandię rozpoznać, jest coś takiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plum pudding wywodzi sie z Anglii,no, ale w Irlandii tez jest popularny.

      Irlandia nie ma swojego tradycyjnego dania ? No cos Ty...

      IRISH STEW - tradycyjna gulasz z baranina lub cielecina (niebo w gebie),

      COODLE - czyli potocznie.. wrzucasz wszystko co zostalo (resztki) : parowki, bekon, ziemniaki, cebula. Czasami dolewano do niej troszke cider'a lub guinnessa.

      IRISH SHEPHERD'S PIE - czyli mielone z wolowiny przykryte puree ziemniaczanym. Pieczone w piekarniku. Pycha ;)

      Usuń
    2. Ten internet nic mi takiego nie pokazał takiego... Jedynie, że lubią tam ziemniaka :/

      Usuń
  10. Mnie ogolnie interesuje wszystko o czym piszesz, rodzinka, wycieczki, ale o Irlandii tez chetnie dowiedzialabym sie czegos wiecej. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę, że dziewczyny zasypały Cię już pytaniami:) więc ja nie będę dodawać Ci więcej roboty:) najbardziej przyłączam się do pytań dotyczących Irlandii, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy nie bałaś się braku pytań pod postem w którym prosiłaś o... zadawanie pytan :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak juz zaczelam pisac pod poprzednim postem - chetnie poczytam wiecej o Twojej pracy. Konkretne pytania nie przychodza mi w tej chwili do glowy...z reszta dziewczyny powyzej juz poruszyly interesujace mnie tematy.

    OdpowiedzUsuń
  14. To i ja się dorzucę:) chciałabym wiedzieć jak się Wam żyje w Irlandii, czy planujecie kiedyś powrót no i czy życie jest tam łatwiejsze niż w Polsce (pod względem pracy, zarobków-tak ogólnie, bez żadnego wscibstwa). Z tego co pisałaś służba zdrowia jest kiepska więc ciekawi mnie jak się żyje w tym kraju.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubimy Twój blog! Jak widzę tematów już Ci nie zabraknie. A Wojtek chciałby wiedzieć, czy w Irlandii jest ruch lewostronny, czy trudno się jeździ i ogólnie interesuje go (mnie też) jak wygląda irlandzka ulica. :))

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes