piątek, 10 października 2014

Zmiany, zmiany / Ostatni tydzien przed wylotem....


Zmiane szaty bloga planowalam juz od jakiegos czasu.

Nie zeby mi sie palilo. Po prostu zazdroscilam niektorym osobom,ze maja tak sliczny blog.

Czytelny, przejrzysty, bialy, stonowany.

Zachcialo mi sie tez,bo ostatnim razem zmienialam szablon w maju,a jak wiadomo kobieta zmienna jest.

Odezwalam sie do osoby, ktora juz raz mi pomogla i dzieki niemu moge podziwiac moja nowa odslone bloga.

Dziekuje bardzo !!!!!

Mowa oczywiscie o Ali Mezu . Dziekuje raz jeszcze...

Wreszcie czuje,ze blog jest czastka mnie. Jest nasze zdjecie daleko w tle, jest mapa ,dzieki ktorej moge poczuc sie 'jedna noga' w Polsce,a przy okazji zaznaczony jest moj obecny dom jakim jest Irlandia, jest troszke o mnie i moim zyciu.

Zmiana zdecydowanie pozytywna jak dla mnie!!!!!



**********

Wylatujemy 18 pazdziernika. Bilety rezerwowalismy w polowie lipca,a tu czas juz prawie na wyjazd.

Jedna torbe z prezentami mam juz spakowana.

Jedna duza i dwie male caly czas czekaja na zapakowanie,ale to w najblizszym czasie.

Chlopcy goraczkowali w tygodniu, ostatnie dwa dni goraczka zniknela,ale pojawil sie kaszel.

Po przedszkolu Starszak ponownie zaczal mi goraczkowac. Musze ich koniecznie wykurowac,bo tyle rzeczy chce im pokazac, tyle osob mam im do przedstawienia.

Sa juz tacy madrzy!! Starszak caly czas sie pyta kiedy polecimy. Tym razem Mlody zaszczycony bedzie wlasnym siedzeniem w samolocie. Znowu czeka Nas dluga podroz do Dublina, potem lot i jazda samochodem ( w sumie wyjezdzamy o 8,a nie dojedziemy na miejsce ,az do 19),ale co tam... chlopcy wytrzymaja...w podrozy sa kochani!

Ekscytuje sie coraz bardziej,chociaz wiem,ze 'wakacje' to nie beda.

Zarezerwowalismy takze samochod,wiec Meza czeka przeprawa przez polskie drogi z polskimi kierowcami. Ciekawe jak jazda bedzie mu wychodzila,bo nie ukrywajmy,ze po prawej stronie nie jezdzilismy od wakacji

Moze byc nie najprosciej.... :)

Mam nadzieje,ze nikt sie nie rozchoruje i,ze w pelni bedziemy mogli cieszyc sie wolnym.

Juz w ustach mam posmak jedzenia, ktorego sama juz nie musze przyrzadzac. Bede sie goscic do woli :)

I odpoczywac, delektowac sie bliskimi mi osobami, wydawac zlotowki jak szalona i cieszyc sie....

Tak, bede sie cieszyc.....

Bo zycie krotkie....i cholerna ebola za rogiem.... co sie na tym swiecie dzieje????

P.S wynikow z badan znamion nadal nie ma,ale jak mowi moja kolezanka z pracy :

NO NEWS IS GOOD NEWS... i niech tak zostanie....


Zycze Wam milego weekendu,

Do uslyszenia,
Minia


16 komentarzy:

  1. A ja za każdym razem mam nadzieję, że w końcu napiszesz- ufff, wyniki dobre! I oby tak niedługo się już stało. Aż Ci zazdroszczę tego goszczenia się :) Sama czasami mam dosyć gotowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu, juz mi sie pomysly koncza co mam gotowac, a towarzystwo moje wybredne :)

      Usuń
  2. Zmiany zdecydowanie na plus! Super, wyjazd coraz bliżej, wierzę, że nie możecie się doczekać :-) takie wyprawy są zawsze ekscytujące. Ja dzisiaj sobie zrobiłam wyniki.. Zbadałam też ob i jest w normie, co trochę mnie uspokoiło, bo ostatnio ciągle myślę o swoich znamionach.. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz rutynowo bede sie badac... tak sobie obiecalam I koniec...

      Usuń
  3. Miniu zmiany piękne!!! Ja też myślę od dłuższego czasu o zmianie szaty, tylko szukam dobrego grafika.
    Myslalam że wyniki już będą....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajac zycie dostane je po Polsce... albo w ogole...
      Pamietam, ze jak w Polsce usuwalam pieprzyki to mowili , ze wyniki do 3 tygodni, a jak sie nie odezwa to jest dobrze... moze tutaj jest podobnie...

      Usuń
  4. Oby wam się pogoda udała i podróż upłyneła bezpiecznie i szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że jesteś zadowolona z pomocy mojego męża :) On teraz mocno zapracowany dlatego wolno szło to wszystko, bo jak kończył pracę to zostawiał komputer w cholerę ;) Udanej wizyty w kraju absurdów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jest po prostu Mistrzem :) dziekuje pieknie mu za pomoc!

      Usuń
  6. Dopiero co wylatywaliście na swoje wakacje, a teraz już przylot do Polski. Jak ten czas zasuwa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiany jak najbardziej na plus :)

    Juz teraz zycze Wam szczesliwej i spokojnej podrozy. Oby chorobska omijaly Was z daleka!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż za zmiana :) Teraz to ja Ci zazdroszczę tego nowego image bloga :) Życzę udanego wylotu i pobytu w Pl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiana mega pozytywna!
    Zdrówka życzę i udanego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes