czwartek, 16 października 2014

Pomagamy zwierzakom - czyli dlaschroniska.pl


Niedawno natknelam sie na strone dlaschroniska.pl

Te osoby ktore mnie znaja wiedza,ze nad wyraz zal mi tych biednych zwierzat porzuconych przez 'kochajacych' wlascicieli. Nie potrafie przejsc obojetnie kolo porzuconego psa czy kota. Pomagam na tyle na ile moge. Czy to zwierzakom czy pokrzywdzonym ludziom przez los. A los bywa niesprawiedliwy.

Zwierzeta w schronisku zyja tylko dzieki pomocy osob z zewnatrz, tzn. sponsorow I ludzi dobrej woli oraz z funduszy gmin.

Jesli pomagam - to tylko schroniskom. Nie przelewam pieniedzy na zadne fundacje,bo nad zwyczaj im nie ufam.

Schroniska to zupelnie inna sprawa.

Klikajac w 'nakarm miske' zauwazylam z boku baner do dlaschroniska.pl

Z ciekawosci (jak to ja) weszlam I zobaczylam te wszystkie biedne zwierzaki.

Na stronie mozecie znalezc 9 schronisk z calej Polski oraz po kilkadziesiat zwierzakow z kazdego z nich.

Ja jako rodowita Bydgoszczanka stwierdzilam,ze jesli mam pomoc jakiemukolwiek zwierzakowi to koniecznie musi byc z miasta z ktorego pochodze (a bydgoskie akurat jest ).

Przegladajac zdjecia zwierzakow sprawdzalam ile podarowano zwierzakowi (liczone jest w procentach). 100 % to zapotrzebowanie zwierzaka na caly rok. Zwierzakow jest az 515 na stronie.

Wybralam psa. Moze dlatego,ze sama psa nie mam,a moze dlatego,ze psy wiecej wymagaja.

Poszukalam takiego,ktorego malo kto wybiera.

Stanelo na Fabie :

Fabia - piekna suczka

Sliczna, pelna nadzei,ze znajdzie dom. Radosna, szybko zrobila sie ufna.

Miala 6% . Po moim zakupie ma tylko 9% .
Kupilam jej kilka rzeczy wydajac niecale 70 zl. Dla jednych duzo, dla drugich malo. Ja tyle moglam dac nie czujac,ze je wydalam.

Nie jest jakas ogromna suma,a jakos czuje sie spelniona,ze chociaz w malym stopniu ta psinka otrzyma ode mnie szampon czy obcinacz. I,ze moze chociaz troszke polepsze jej byt w schronisku.

Gdyby kazda z moich czytelniczek kupila jedna rzecz dla jednego zwierzaka to bylby wielki sukces.

Podoba mi sie to na stronie,ze sama decyduje jakiemu zwierzaczkowi pomoge I na co moge przeznaczyc moje fundusze.

Zapotrzebowanie jest wielkie. Zbliza sie Zima. Zwierzaki potrzebuja legowisk ,jedzenia,

Mozna zaplacic karta kredytowa albo przelewem z banku.

Ja bez problem placilam irlandzka karta kredytowa.

Zblizaja sie Swieta.... okazmy dobre serce I wspomozmy wspolnymi silami te zwierzatka.

Wiem,ze moge na Was liczyc....

Kazdy drobiazg, kazda saszetka jest na wage zlota.


Zapraszam goraco na strone

http://dlaschroniska.pl/
Wybierz zwierzaka I podaruj mu prezent!!!!!









12 komentarzy:

  1. jestes wspaniala! :* la

    OdpowiedzUsuń
  2. To masz tak jak ja. Też nie mogę obojętnie przejść, sama mam zwierzęta i nie rozumiem jak można oddać, porzucić a już nie zapewnienie pożywienia to całkiem mi się w głowie nie mieści. W mojej rodzinie byl pies kupiony od handlarza, zabiedzony, zamykany w klatce. Ten pies do końca swojego życia swoim właścicielom okazywał wdzięczność, bo uratowali mu zwyczajnie życie. To było niepojęte, jak on na nich patrzył.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna mordka :)
    Kocham psy i żal mi się ich wszystkich robi jak przeglądam te stronki. Nie mogę też pojąć jak człowiek może mieć w nosie ich los. My od kilku lat dokarmiamy psa z naprzeciwka. Facet miał firmę budowlaną, która splajtowała i jedyne co zostało to psy pilnujące całego terenu, a raczej psa, bo jeden już ze starości padł. Właściciel ma go gdzieś, więc my go dokarmiamy i tak samo było z wodą w upalne dni. Mimo zgłoszeń nie ma zmiany. Szkoda mi tej psinki, a najchętniej to bym zostawiła tego właściciela tak na kilka dni bez jedzenia. Śmierć z głodu musi być straszna...człowiek przez chwilę będzie głodny to dostaje szału, a co dopiero gdyby tak przez cały dzień nic nie jadł ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.youtube.com/watch?v=1quiKLMy0ng Zerknij :)

      Usuń
  4. LA, Szczypta - zadna cudowna nie jestem, ale nigdy nie moge obojetnie 'przejsc', gdy organizowane sa takie akcje.... bo potrzeby w schronisku sa wielkie...
    Dzisiaj pomoglam jeszczs Simonowi kotkowi z Bydgoszczy I psince Szpilce z Bialej Podlaski.

    Za kazda pomoc dla tych zwierzakow - dziekuje z calego serca!!!

    Dorotka I Milena - super, ze pomagacie.

    Tak bardzo mi zal tych zwierzakow :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stronka! Na pewno znajdziemy z Wojtkiem jakiegoś podopiecznego Mój wolontariusz będzie zachwycony. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twojego bloga zgłosiłam do Libster Blog Award. Szczegóły na inni-razem.blogspot.com.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uważam, że można pomagać zwierzakom.. przyda się Nasza pomoc :) Jakby więcej osób się o to starało to nie byłoby tych biednych zwierzaków. Ja ostatnio też znalazłam domek dla kotka i opiekę dla niego, zakupiłam jedzonko jeszcze jak go oddawałam pod opiekę lekarską. Od razu lepiej się poczułam jak wiedziałam, że jest bezpieczny. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pomocy nie można liczyć w ilości wydanych złotówek. Każda jest cenna. A Ty masz ogromne serducho! ja również na różne sposoby staram się pomagać. Ostatnio robiliśmy dużą zbiórkę na jedno z dwóch schronisk w naszym regionie. Niestety to i tak nie pomoże, bo za 2 lata mają je zamknąć i nie wiadomo co będzie ze zwierzętami..;/

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes