czwartek, 4 września 2014

Milosc do Mezczyzny....

Dziekuje Ci za te piekne 1461 dni spedzonych razem ,jako jednosc... jako malzenstwo...Kocham Cie za to,ze :* jestes zawsze pachnacy I masz krociutko obciete paznokcie,*  Mezczyzna z Ciebie z krwi I kosci, * tak bardzo kochasz swoich Synow I chcesz dla nich jak najlepiej,* potrafisz wzbudzic we mnie pozadanie, pomimo uplywajacych lat razem,* znasz mnie lepiej ,niz ja sama siebie,* jestes dla mnie,gdy nie mam do kogo otworzyc ust,* wspierasz mnie I akceptujesz taka,jaka jestem,* potrafisz ugotowac obiad lepszy ode mnie,* wiesz wiecej niz ja, dzieki czemu ciagle staje sie madrzejsza,* twoj smiech jest balsamem dla mojej duszy,* potrafisz wysprzatac dom na blysk - to nic,ze zajmuje Ci to cale dwa dni - liczy sie efekt :)Kocham Cie pomimo tego,ze :* jestes szczery I twoje slowa czasami rania,* lubisz marudzic,* jestes czasami przemadrzaly (zazwyczaj masz racje,ale nie zawsze!),* lubisz sie pytac ,gdzie co jest zanim sprawdzisz,* wysiadujesz jajko w toalecie,



A na pamiatke dla Nas zakupilam przepiekny haft od Elusi ,gdzie jej piekne prace mozecie podziwiac tutaj -  W kaciku przy maszynieTa kobieta ma zlote rece. Dziekuje takze Tesciowej,ktora w tajemnicy oprawila haft I wyslala Nam go do Irlandii.Dziekuje Wam raz jeszcze !Haft cudownie zdobi nasza sciane I ciagle przypominac mi bedzie o tym jednym z najwazniejszych dni w moim zyciu.
Pozdrawiam Was cieplo,Minia 

22 komentarze:

  1. Ależ piękny haft, a Wam Miniu życzę samych radosnych chwil:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I kolejnych lat w miłości, szczęściu kochajcie się tak dalej mimo upływających lat :) Pięknie wyglądaliście i wyjątkowo w tym szczególnym dla Was dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i oby dalej w szczęściu i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O to my ten sam rok ślubu, tylko czerwiec. Najlepszego i kolejnych lat pełnych miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również dołączam się do życzeń, dużo szczęścia, cierpliwości i miłości oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tylu wspaniałych dni spędzonych razem ;)) I życzę ich dużo dużo więcej ;)
    Bardzo ładny haft ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochani Życzę Wam, abyście mieli dla siebie zawsze czas na miłe słowo i rozmowę, aby proza życia codziennego nie przesłoniła Wam tego, co macie najpiękniejsze - MIŁOŚCI. Szanujcie się i wspierajcie, a reszta - sama się ułoży. Przytulam Wam mocno... i dziękuję Monia za reklamę. Oj Ty kłamczuszko, myślałam, że to dla kogoś z rodziny, a tu masz ja u Mini będę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały post, Twój mąż ma skarb nie żonę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! Samych cudownych chwil na dalsze lata Wam życzę a prezent przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. serdeczne gratulacje! Pięknie napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje!

    Haft - przepiekny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego dla Was. Niech kolejne lata będą dla Was pełne Miłości i Radości.
    Bądźcie zawsze szczęśliwi!!!

    Cudnie razem wyglądacie.
    Haft piękny.

    pozdraiwam Was ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miniu gratulacje i życzę kolejnych pięknych i pełnych miłości rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ten haft, natchnęłaś mnie, bo my za rok będziemy obchodzić 10rocznicę ślubu. No i pięknie napisane. Jajko w toalecie... U nas to samo :) Jak mnie to irytuje! :)
    Kochani- jeszcze wielu pięknych, wspólnych rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale jaja, czytam cię już tak długo a nie wiedziałam że masz na imię Emilia :)
    Kochani najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedzialas,bo nigdy sie nie wydalam...az do teraz :D

      Usuń
  16. Pieknie :) Wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Od nas też wszystkiego co najlepsze! Ja też uważam,że małżeństwo nie jest przereklamowane, a my już razem...24 lata!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulauje i zycze jeszcze wielu wielu lat szczesliwie spedzonych razem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Emilio :)
    Serdecznie życze Wam samych cudownych lat razem, w zdrowiu, szczęściu i zgodzie :)
    Wszystkiego cudownego!

    (Tak wypisać sobie w punktach za co się kocha swojego mężczyznę to bardzo potrzebne :) )

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes