środa, 16 lipca 2014

Moj dzien

Tak, niedawno obchodzilam swoje swieto.
Na liczniku niestety juz ostatnia dwojka z przodu I, az mi sie dowierzac nie chce, ze niedlugo 30-stka. Bedac dzieckiem uwazalam, ze 30-latkowie to juz starzy ludzie! :)
Alez ten czas pedzie..nie wiem czy sie smiac, czy plakac.
W pracy nie moga wyjsc ze zdziwienia, ze jestem juz Mezatka, a na dodatek posiadam dwojke dzieci!
Irlandki wychodza za maz bardzo pozno, sredni wiek to 33 lata. Pierwsze dziecko z reguly maja kolo 35 roku zycia. Im nigdzie I z niczym sie spieszy, czy to chodzi o potomostwo czy jazde samochodem. Luz, blues...

Tego dnia obudzona zostalam smsem. Lubie miec urodziny, bo chociaz jednego dnia czuje sie szczegolnie, milo mi, ze ktos o mnie pamieta I zyczy mi najlepiej.
Chlopcom jednak cos bylo. Szczegolnie Starszakowi. Nie wiem czy przezywal, ze Mama w centrum zainteresowania , czy moze odczuwal, ze jestem poddenerwowana, bo tego dnia mialam rozmowe o prace.
Zlozylam podanie, bo chcialam zobaczyc  czy sie odezwa..no I sie odezwali.
Mlodszy tez byl nie w humorze.
Starszak strasznie zaczepial Malego. Na karnym jezyku siedzial z dobre 6 razy. Nie potrafilam go uspokoic taki jakis zly I nerwowy byl. Poza tym bylo mi bardzo przykro, ze tem jedyny dzien w roku byl taki niegrzeczny.
Mlody pierwszy raz tego dnia zadecydowal nie isc w ogole spac. Policzki czerwone, pociera uszko - zeby wychodza. Zasnac mu sie jednak nie udalo.
Pojechalam na rozmowe , a tam na powitanie, ze zostalam wybrana z 150 osob aplikujacych, a praca jest do biura ala drukarni. Trzeba bylo by wprowadzac platnosci, rachunki, robic wyplaty. Szczerze nie zalezalo mi az tak bardzo, bo wyliczylam z Mezem , ze musieli by mi zaoferowac 15e/h bym byla w stanie pracowac caly etat, a wyplata pokrylaby koszta zlobka. Smiac mi sie wiec zachcialo, ze pewnie takich pieniedzy mi nie zaplaca.
Na rozmowie bylam 20 min, bo okazalo sie, ze oni robia wstepna rozmowe - bedzie druga tura. Nie nastawiam sie na nic, bo przede mna I za mna byli sami Irlandczycy. Nie wiem czemu, ale jakos poupada mi moja samoocena, bo walczyc z nimi. To tak jakby stanowisko w Polsce mial dostac Rumun albo Polak (coz za porownanie).
Dalam z siebie wszystko co moglam, usmiechnelam sie I wyszlam. Zadzwonia to zadzwonia. W miedzyczasie znalazlam idealna oferte dla siebie do pracy w szpitalu na recepcji, 20 h w tyg. Mam wielka nadzieje, ze sie odezwa. I idealnym rozwiazaniem bylby zlobek dla chopcow 3 dni w tyg.

Maz bardzo sie postaral. Zamowil tort, kupil kwiatki, kartke I voucher do spa.
Jakze ja o takim prezencie marzylam!!!!
Bylam w szoku, bo moj Maz do kreatywnych nie nalezy, a zrobil mi taki prezent.
Pol dnia w SPA, kapiel mleczna, a potem masaz kamieniami. Cos cudownego!
Na kartce podpisali sie takze chlopcy :)



Na koniec dnia zrobilismy sobie wszyscy prezent I kupilismy bilety do Polski.
Postanowilismy leciec 18 pazdziernika I zostac do 27 pazdziernika, ktory wypada w pon. I jest dniem wolnym od pracy. Dzieki temu bedziemy brac 5 dni wolnego, a urlopowac bedziemy sie dni 9.
4 bilety w ta I z powrotem kosztowaly Nas tylko 400e, wiec uwazam, ze bilety kupione bardzo okazyjnie - bez stresu I oczekiwania na tansze :)

Teraz musze wszystko dobrze zaplanowac... na pewno chcemy pojechac do ZOO  w Gdansku,  odwiedzimy tez nasze male bydgoskie ZOO.
Bedzie cudnie, juz sie doczekac nie moge!!!

Pozdrawiam serdecznie,
Minia


25 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego!!! SPA? oh... byłam raz..chciałabym jeszcze :P świetny prezent.
    A gdy będziecie w PL może zawitacie do naszego dużego poznańskiego ZOO? przy okazji jakaś herbatka wspólna? ;) (kawy nie pijam :P )

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jakze bym chciala zobaczyc i ZOO w Poznaniu. Stronke maja piekna,wiec i zapewne ZOO jest sliczne. Poki co Poznan odpada,bo za krotki bedziemy w Polsce.... :( Za zaproszenie dziekuje i skorzystam na pewno w przyszlosci!

      Usuń
  2. Jeszcze raz najlepszego, prezent cudowny od męża :) Za pracę trzymam mocno kciuki. I najważniejsze pamiętaj tak zorganizować pobyt, żeby w harmonogramie ustalić spotkanie ze Szczyptą obowiązkowo, taka okazja zdarza się raz na 100 lat !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego!
    Ja też już ostatni rok z dwójka z przodu ale po 30stce się dopiero zamierzam rozkręcić:D
    Gdzie tam starość!
    A do spa też bym się wybrała z chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mąż faktycznie się postarał! :) Super prezenty!
    Życzę Ci wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego Miniu. Trzymam kciuki za pracę! A dzieciaczki wiadomo zawsze nie maja humorku wtedy kiedy byśmy chcieli....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, Starszak straszna zrobil mi przykrosc,ale wybaczam mu,bo dzien po urodzinach chodzil za mna i mnie ciagle calowal :)

      Usuń
  6. 100 laaat!!! :)
    Też miałam kilka dni temu urodziny i również to były moje ostatnie z dwójką z przodu :) Może urodziłyśmy się tego samego dnia :)?
    SPA- super prezent!
    Na pocieszenie dodam, że moje dzieci w moje urodziny były wyjątkowo nieznośne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to ja trochę wcześniej - w piątek. A już myślałam ;)

      Usuń
  7. Najlepsze życzenia :) ja w sierpniu będę obchodzić ostatnie dwudzieste i też nie mogę uwierzyć, że już tyle mi licznik nabił, bo wciąż czuję się na 19 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No no maz sie postaral :) No i do tego jeszcze wypad do Ojczyzny, super!! Gdanskie ZOO i Dinopark (w Malborku) mielismy nadzieje odwiedzic w kwietniu, ale pogoda spalatala figla i nic z tego nie wyszlo. Wam juz teraz zycze cudownego pobytu. Szkoda, ze sie rozminiemy - wciaz licze, ze uda nam sie zawitac do PL w grudniu.
    Wszystkiego najcudowniejszego z okazji urodzin. Za wymarzona prace mocno trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grudnia Ewus bardzo Ci zazdroszcze.... bardzo chcialabym leciec na Swieta,ale bilety ceny biletow przekraczaja nasz budzet...

      Usuń
  9. Samych wspanialości!
    O jak ja Ci tego prezentu zazzzzzzdroooooszę:):):)
    ostatnio takiego rarytasu zaznałam po slubie prawie 4 lata temu - dostalismy taki prezent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haa... u mnie we wrzesniu 4 lata po slubie :) moze to juz na rocznice tez ? :)

      Usuń
  10. Piękne prezenty :) Sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego Miniu, niech się spełnią marzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego Najlepszego! Maz sie postaral!

    No i zycze, zeby praca w szpitalu wypalila!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje za zyczenia. Cudownie bylo by wyrwac prace w szpitalu,ale zycie samo zweryfikuje jak ma byc...

    OdpowiedzUsuń
  14. No kochana ostania dwójka to trzeba wykorzystać :) STO LAT!

    OdpowiedzUsuń
  15. O to sto lat kochana ;) u mnie trzydziestka w tym roku ale nie moja jeszcze ;) mi do niej daleko ;P Mojego męża :) o ja do Gdańska bym pojechała ah morze.. a tu same Śląskie kuminy i hałda za oknem która zaśnieżona zimą przypomnia góry (moje małe Zakopane) hehe ;)
    Życzę ci abyś pracę dostała! No i gratulację dla męża bo pomysł ekstra ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego - dużo zdrówka, szczęścia no i spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najwspanialszego Miniu :*:*:* Pociechy z synków, szczęścia i uśmiechu na co dzień!

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes