środa, 28 maja 2014

Nie ma tego zlego...

Nie powiem Wam jak stresujace byly ostatnie tygodnie, bo to moje.
Nie rozumiem swojego postepowania, ze najpierw zarezerwowalam hotel, gdzie  z reguly zawsze zaczynam od samolotu.

Przeanalizowalam wszystkie loty, ceny, za I przeciw.

Mielismy leciec z Knock do Faro. Wylot 11.30, przylot 15... hotel tylko 25 min od lotniska, ale ceny jak na zlosc spadac nie chcialy. Sobota tydzien wczesniej 79 euro, ta nasza juz 143. Koszt 310 e/za osobe w dwie strony. Rachunek prosty..z bagazami wyszlo by Nas to 1100 e.
Potem wzielismy pod uwage Dublin, ale tam ceny tez szalone. Wylot o 20 by byc o 23 nie wchodzil w rachube, bo :
a) Matka lubi stresowac sie przed wylotem, wiec czekajac caly dzien chyba bym zniosla jajko lub rozniosla wszystko obok,
b) Chlopcy maja swoja rutyne I o 20 to oni spac ida. I wiem, ze jeden dzien zbytnio im nie robil, ale nie wyobrazam sobie ladowania o 23. Dwojka dzieci, bagaze, siedzonka, wozek... potem Maz musialby odebrac samochod, wlozyc foteliki, dojechalibysmy na miejsce, musielibysmy sie zameldowad, znalezc pokoj. Moglo by to ich wszystko rozbudzic, podenerwowac. A ceny ? 121 e za osoba w jedna strone, w druga 107 euro czyli 230 e. Wielkiej roznicy cenowej nie ma, wiec Dublin odszedl w zapomnienie,

Jest tez lotnisko w Shannon do ktorego mamy tylko godzinke, ale loty w tym samym czasie co Dublin, wiec odpadly takze.

Kombinujemy wiec dalej..moze do Lisbony, ale akurat 14 czerwiec to 147 euro..Oszaleli czy co? A moze tak polecimy w piatek dzien wczesniej? Koszt wyniesie wtedy 180 euro na osobe w dwie strony. Tanio, ale jesli podlicze nocleg, benzyne ( z Lizbony do Faro jest 250 km) to wyjde prawie na to, co musialabym zaplacic lecac z Dublina...

Glowa mi pekala, wrecz odechcialo mi sie wakacji za takie pieniadze....
Bo jeszcze gdybym leciala do Stanow , ale Portugalii..
Mojej taniej Portugalii?!

Dalismy sobie czas do jutra.
Maz na Dzien Matki sie postaral I zafundowal mi fryzjera.
Nawet nie wiecie jak sie ciesze... ide dzisiaj...odswiezyc kolor, podciac te klaki I wymodelowac. W przyszly  tygodniu ide na 3D brwi oraz woskowanie bikini I nog, a potem wylot...

Lecimy za 15 dni!!!!!!! Aaaaa

No I skad?
Padlo na Lizbone, bo z 150 e spadla cena do 105. Calosc za wszystko , czyli 3 doroslych (pomimo, iz Starszak ma niecale 3 lata musi miec wlasne siedzenie, a za siedzenie placi sie jednakowo), Mlody na kolanach (swoja droga juz to widze...Alleluja!!!) 30e w jedna strone, bagaz, foteliki do samochodu zaplacilismy 730 euro!!!!!!!
Oczywiscie biore pod uwage 50 e za benzyne , ktora musimy doliczyc na przejazd I co?! Mieszcze sie w 800 euro :)

Wylot jest o 7 rano. W Lizbonie bedziemy o 10. Mamy caly dzien na podroz na spokojne.
W nocy chlopcy beda spac. W Dublinie planujemy byc kolo 5, bo odprawa z dziecmi jest strasznie dluuuga I meczaca.

Jestem przeszczesliwa. Moze nieidealne rozwiazanke na ktore czekalam, ale dobra alternatywa, ktora pozwolila oszczedzic troszke pieniazkow, ktore mozemy wydac w inny sposob.

Dzisiaj swiadomie moge powiedziec, ze wakacje nadchodza, a usmiech nie schodzi mi z ust...

Portugalio, przybywamy!!!!!




Zrodlo : internet


Pozdrawiam,
Minia

19 komentarzy:

  1. Odliczam z Tobą:) My lecimy 13.06. do Faro. Potem jeszcze transfer ok godzinki i zaczynamy wakacje:) Już całkiem niedługo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az mnie to przeraza, ze wrecz tak blisko ;) w ktorym miejscu bedziecie urlopowac? Albufeira ?

      Usuń
  2. Cudnie :) Czyli dobrze prognozowalam, ze uda Wam sie znalezc ponizej 800 euro. Bylo troche nerwow i moze nie jest tak idealnie jak byc mialo, ale chyba jest super, co? Juz sie nie moge doczekac zdjec z Waszwj wyparwy :)
    My wyjezdzamy za 9dni, ale jeszcze nie czuje podekscytowania. Jestesmy daleko w polu z przygotowaniami, ale u nas to raptem 3h samochodem,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Ewus, ja tez jestem daleko...oj bardzo daleko w polu...

      Usuń
  3. No to super:) Powiem Ci że i ja się stresowałam tymi biletami. Super że się udało tak jak chciałaś;)
    ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatem udanego urlopu :) Portugalia piękna, widziałam na zdjęciach z wakacji rodziców 3 lata temu. Relaksujcie się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że w końcu się udało!! Pozazdrościć!! :) My za TYDZIEŃ będziemy już na walizkach...ojojojojjj już widzę to pakowanie...a Ty jeszcze masz do dopakowania dzieciaki :P

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To ostatnie zdjęcie...byłam tam :) Super że się udało

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjj,aż się rozmarzyłam patrząc na te zdjęcia :) Im bliżej wyjazdu, to wszystko powoli się układa. A wiadomo, jak z Twoją pracą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... niestety wracam na recepcje :( po powrocie z wakacji przymierzac sie bede do zmiany pracy...

      Usuń
    2. Może to dobry moment na zmiany :) Jak w temacie: nie ma tego złego... :D

      Usuń
  8. Szykują się niesamowite wakacje i oby takie były, a nawet jeszcze lepsze! :) Piękne widoki, mam nadzieję, że podzielisz się Waszymi fotkami z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobre informację uf kamień spadł i mi z serca. Cieszę się razem z Tobą. Czekam na fotkę od fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od tego liczenia głowa mnie rozbolala, ale ty wykombinowałaś i dobrze dla was :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Noo i super. Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanych i długich wakacji. Miłego wypoczynku :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale widoki! Coraz bliżej:)

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes