czwartek, 8 maja 2014

Glupie zachcianki

Siedzac jednego pieknego, spokojnego wieczoru weszlam na jakiegos tam anglojezycznego bloga. 
Moj wzrok przykuly piekne kolory, fajne przyciski, niespotykany szablon….

Do glowy wpadl wiec swietny pomysl. Przeciez takie szablony mozna sciagnac bez problemu.

Moge sobie sciagnac I zmodyfikuje go sobie I bede miec nowy…ladniejszy…fajniejszy…oryginalniejszy…

Nie zachowalam swojego poprzedniego szablonu I wgralam nowy…totalne dziwactwo… internet zipie,bo godzina ta,gdzie wszyscy siedza z nogami u gory I odpoczywaja. Internet juz nawet poczty nie moze otworzyc,a ja zmienilam szablon I co??? Wszystko jest nie tak…

Ustawien zmienic nie moge,bo nie..moze HTML,ale to magia dla mnie. No nic,szukam nowego …wgrywam I co? AAAAAAAA znowu beznadzieja…ja chce moj z powrotem… no nic, tworze jakis na chwile…ktory I tak zajmuje mi kolo godziny. Ok 23 ide wyczerpana spac.

**************************************************************

Nastepnego dnia znowu walcze…googluje, szukam informacji, wgrywam nowe I nawet prosze Meza o pomoc. Nic, siedzimy jak Patafiany 3 h I nie mozemy rozszyfrowac nic,bo tyle o ile szablon wyglada co nieco to komentarze ulozone sa chronologicznie, brzydko….
'Nie chce tak' -  mowie do Meza juz prawie krzykiem
'Nic nie poradzimy Minia' – zmien na stary

Minia mysli I bije sie z myslami. 
Chcialaby sie spytac pewnego dobrego Aniola,bo pomyslala,ze przeciez jej Maz cuda potrafi,ale waha sie,bo wie,ze jest bardzo zajety I nie chce sie mu przeszkadzac. 
Z drugiej strony taka wielka chec posiadania czegos nowego..tylko te komentarze…
Pisze… na odpowiedz nie musialam czekac dlugo. 
Owa zlota kobieta podaje mi adres do jej meza. Maz odpisuje,ze usiadzie I zrobi….

Alu  - dziekuje Wam najmocniej jak tylko potrafie,za checi I za czyny,za to,ze sie nie znamy na zywo I,ze Maz taki zajety,a pomimo tego zrobil mi to dla mnie. Dziekuje bardzo, bardzo! Koniecznie musze sie Wam jakos za to odwdzieczyc :*
I tak dzieki Ali Mezowi Minia ma nowego bloga, z komentarzami takimi jak chciala,z powiekszona trzcionka I w ogole…
DZIEKUJE WAM ANIOLY :*

I wrocilam … po malej przerwie…pelnej nerwow,ale juz jestem…
Witam w moich nowych, wcale juz nie takich skromnych progach…

Jak sie podoba?

36 komentarzy:

  1. Bajer :D
    Przez chwilę się zastanawiałam, czy to na pewno Twój blog :) Hehe :)
    Ja też od kilku dni główkuję jakby tu zmienić coś na swoim blogu- skończyło się na zmianie zdjęcia głównego i dodaniu stron ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wrocilam wreszcie do swiata zywych :)

      Usuń
  2. Miniu daj spokój. Jakie anioły, raczej dwa diabełki z nas ;) Mężuś to komputerowy pasjonat, więc dla niego to bardziej rozrywka była. Ja już przywykłam, że on po 8 godzinach pracy na komputerze i tak musi usiąść pogrzebać coś dla siebie. Zatem żaden to problem. Cieszę się, że udało mu się pomóc, a odwdzięczać się nie musisz, ja już przecież za nic dostałam od Ciebie piękny prezent :) To teraz w rewanżu podzieliłam się zdolnościami męża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sié bardzo podoba tylko mysle ze ten panel z postami moglby byc nieco szerszy. Tyle miejsca sie marnuje;p

    Ja tez kiedys walke z szablonami stoczylam. bardzo tego nie lubie, dlatego poki co mojego nie ruszam:)))

    sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach tam szerszy, szerszy... dobry jest :D

      Usuń
    2. :P o chyba jest szerszy;p

      ładnie, ładnie Miniowa Mamo;)
      jak bilety?

      Usuń
    3. Jest szerszy ;)
      Nie lecimy - za drooogie. Sprawdze znowu we wtorek, bo wtedy bedzie rowny miesiac do wylotu, a I Ryanair zmienia ceny we wtorki I piatki :)

      Usuń
    4. ooo nie wiedzialam o tym, naprawdę?
      Mam nadzieję, ze ceny spadną. Co jeśli nie? :/

      Usuń
    5. Nie panikuje jeszcze... spadna - musza :):)

      Usuń
  4. Faaaaaaajne zmiany :) Pozytywnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie u Ciebie co tu dużo mówić, nic dodać, nic ująć. Ja nie mam do tego zupełnie cierpliwości o chyba bym rozniosła komputer.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz prawie rzucalam laptopa ,bo ledwo co zipial,a na dodatek super szybki internet na wsi... no szok normalnie ile mnie to nerwow kosztowalo :/

      Usuń
  6. Pieknie, mi sie podoba. Rowniez mam chec zmian, ale boje sie ruszyc bo ostatnio wiele mnie to nerwow kosztowala a i tak nie wyszlo po mojemu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie :))

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj wiem o czym mówisz, czasem też siedzę i dłubie w czymś i zamiast naprawiać, to coraz bardziej psuję... masakra, człowiek szału wtedy dostaję.
    Teraz jest bardzo ładnie no i komentarze tak jak powinny, bo przez chwilę trudno było się połapać. Super, że miałaś się do kogo zwrócić i ogromny plus dla "tego kogoś" za życzliwość :D
    Aż miło się robi, że są jeszcze dobrzy ludzie nie świecie, nie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie, szczegolnie,ze coraz czesciej spotykamy sie z ludzmi ktorzy mysla wylacznie o sobie :(

      Usuń
  9. dla mnie jakoś tak za wąsko :D ale to Tobie ma się najbardziej podobać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze uda mi sie to jakos poszerzyc.. chociaz boje sie bloga dotykac po przebojach :)

      Usuń
    2. Zapytam się męża jak skończy pracę o poszerzanie ;) Jak powie, że się da i będziesz chciała to poszerzy :)

      Usuń
    3. Och Alu kochana jestes... az nie chce mu zawracac glowy... no chyba, ze to naprawde nie problem dla niego to napisze mu haslo "tymczasowe" zeby zobaczyl. Dziekuje bardzo !!!!!!

      Usuń
    4. To mu na mail wyslij. Powiedzial, ze wydaje mu sie ze to sie da zrobic i ze moze zajrzec zobaczyc :)
      Ala (pisze z tel.bez logowania)

      Usuń
    5. Alu, napisalam do Ciebie,ale jak tylko zobaczylam twoj komentarz to napisalam do Meza. DZIEKUJE BARDZO :*

      Usuń
  10. Faaaajne :D mnie też kusi jakaś zmiana... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie zmiany szczegolnie na blogu na ktorym ciagle sie udzielam :) i ktory jest moj :)

      Usuń
  11. hehe świetna zmiana! Taka pozytywna ;) Choć zaleciało trochę takim blogiem chipsterskim czy jak to się teraz nazywa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się bardzo podoba ;D Fajny motyw z wyrwaną kartką z notesu! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Na szóstkę!
    Ale pięknie!
    Nadrabiam zaległości, zerkam do Ciebie...i myślę: Minia?
    Na pewno tu?

    OdpowiedzUsuń
  14. hehehe skąd ja to znam, ta walka z szablonami :) u mnie było podobnie i pomoc informatyka mnie uratowała. Jest MOC@

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes