czwartek, 24 kwietnia 2014

Zdolniacha w rodzinie :)

Dzisiaj bedzie o mojej bliskiej sercu osobie...

Bylo o znajomych przez internet, bylo o Mezu... czas wiec na siostre...

Siostra starsza o 4 lata. Niby duzo, niby malo,ale dla Nas byla to dosc znaczaca roznica wieku . Nie za bardzo znajdowalysmy wspolny jezyk, czesto sie bilysmy i klocilysmy.

Ja szalona, narwana, w goracej wodzie kapana, odwazna, z cietym jezykiem
Ona spokojna, delikatna, sumienna, przyjacielska

Ja bardzo dobrze uczylam sie w szkole, chodzilam na dodatkowe zajecia z siatkowki i na warszaty dziennikarskie,

Ona brala do reki druty, pedzle, kredki lub maszyne do zycia i tworzyla cuda.
Szyla mi szerokie dzwony, dlugie spodnice i cokolwiek sobie zamarzylam ( bo kiedys Minia byla Power Flower :)

Pozniej wyjechalam, Siostra wyszla za Maz, zaszla w ciaze kiedy to ja przezywalam moje 'studenckie' zycie w IE.
Dopiero zachodzac w ciaze odnalazlam z nia prawdziwy , wspolny jezyk. Niesamowite prawda jak tematy moga zblizyc? No,ale nie mowa tu o tym,a o magicznym rekach ,ktore tworza wiele pieknych rzeczy.

Jak juz kiedys pisalam - podziwiam kazda osobe,ktora ma jakies zdolnosci manualne.
Pamietam,ze w podstawowce dostalam 6 na koniec z plastyki tylko dlatego,ze nasza Pani Plastyczka w moich bazgrolach widziala cuda widly. Lubi abstrakcje i moje krzywe drzewka, domki i ludziki wzbudzaly jej podziw?!!!!

Siostra chyba najlepiej czuje sie w scrapbookingu.. Robi piekne zaproszenia, kartki , a nawet domki dla ptaszkow.
Dodatkowo szyje kroliczki, poduszki ,zyrafki , slimaki i co sobie zamarzysz.
Byl okres,ze robila to namietnie. Teraz jednak jest troszke ograniczona ze wzgledu na caloetapowa prace i robi to tylko od czasu do czasu,a szkoda,bo marnuje talent....

Szczypta juz widziala na FB,ale pochwale sie jeszcze tutaj.
Siostra zrobila mi (a raczej chlopcom) LAPACZE SLOW,ktorych strasznie pozdroscilam Ani na przewijaku.
Kiedy przesylka doszla to gdybym mogla ucalowalabym siostre na smierc. Jakiez one piekne, jakiez idealne, tak starannie zrobione ( i nie slodze teraz).
Lapacze Slow beda mi bardzo potrzebne,bo z dnia na dzien chlopcy mowia coraz wiecej. Coz to za piekna pamiatka moc notowac pierwsze slowka,by pozniej zapisac KOCHAM CIE i dluzsze slowa...

A to Lapacze..Same zobaczcie :







I jeszcze kartka wielkanocna...

Jesli macie ochote to popatrzcie na moj pasek ulubionych linkow... na dole jest Krolicza Mama ,ktora jest Moja Siostra. Krolicze Harce mozecie znalezc na FB.

Reklamuje Siostre,bo wiem,ze rzeczy ktore robi sa piekne i wcale niedrogie.

Piekno w koncu trzeba reklamowac, nieprawdaz??

Milego wieczoru,
Minia

29 komentarzy:

  1. Śliczne łapacze :) Chyba się skuszę na taki, dla Mareckiego, choć jeszcze nie mówi to codziennie mu powtarzam, by spał szybko i słodko i żeby pamiętam co mu się śniło, to rano mi opowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj fajny bylby taki notatniczek dla Mareczka do slowek :)

      Usuń
  2. Cudowne, ale to już mówiłam na fb. A może jakaś wymianka między Szczyptą coś z decu, a Twoją siostrą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprobuj Szczypto... zapytac nie zaszkodzi :)

      Usuń
  3. Jejku weszłam na bloga Króliczej Mamy i od szyjątek jej nie mogę oderwać oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze cos takiego dla 5-latki? :) a paczuszka rozumiem nie doszla i zaginela po drodze na Swieta... taka szkoda choliwka :(

      Usuń
    2. Nic w skrzynce nadal nie mam.

      Usuń
  4. Cudne, weszlam jedynie na chwilunie na profil Kroliczej Mamy i oniemialam :) Swoja droga bardzo fajny pomysl z tym lapaczem slow i ja chetnie bym taki przyjela.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny prezent od siostry;) Ma kobieta talent;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ma wielki talent... zazdroszcze jej ogromnie,bo ja mam dwie lewe rece :(

      Usuń
  6. Świetny pomysł z tym lapaczem słów :) A dzieła siostry sa przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. No taki prezent i pamiątka to jest coś, Łapie nie tylko słowa, ale i za serce.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te łapacze! szkoda, że nie znałam wcześniej takiego pomysłu :)
    A siostra naprawdę cudeńka robi, przejrzałam kilka stron u niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja starsza od siostry o 7 lat i też miałam okres, że ciężko się dogadywałyśmy, ale na szczęście krótki. Co ciekawe u mnie też młodsza siostra jak Ty pełna energii, wszędzie jej zawsze pełno, a ja strasza też właśnie spokojna, sumienna jak Twoja siostra. Świetny pomysł na prezent. Zaraz idę zajrzeć na bloga Twej siostry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze pierwsze I drugie dzirci tak maja? A Lapacze super na prezent to fakt ;)

      Usuń
  10. Kochan siostro dziękuję za tę reklamę i bardzo się cieszę, że tak się Wam wszystkim podobają moje prace ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze zazdroszcze talentu I nie ma za co ;)

      Usuń
  11. Wow! Świetne! :)

    Muszę zajrzeć ... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł. Nie pomyślałam o tym wcześniej. Na pewno jak Toto zaczniie mówić to się rozejrzę za takim.

    Ja też mam siostrę. Rok starszą. I dopiero teraz, kiedy obie jesteśmy dorosłe
    odnalazłyśmy wspólny kontakt. Co nie znaczy, że spięc nie ma:)
    Jesteśmy tak bardzo różne, że bez nich się nie obejdzie:)))

    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow!
    A ja zawsze ubolewalam nad tym, ze nie mam siostry.
    Piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  14. A łapacz słów? Rety, jaki fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  15. Łapacze słów :) cudny pomysł

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes