piątek, 11 kwietnia 2014

Osoby mi bliskie....

Zaczynajac pisanie nie sadzilam,ze przez internet mozna poznac tak wiele roznych Kobiet, czytac tak wiele roznych tematow, doswiadczac czyjes radosci i smutki, przezywac wraz z nimi i pisac do nich.
W zyciu bym nie pomyslala,ze moge poznac tutaj tak wiele cudownych Babek, tak roznych od siebie,a jednak podobnych.
Niektore Panie znaja mnie z blogow slubnych, inne z blogu mam,a jeszcze inne dopiero co poznaly Minie i jej rodzinke.

Chcialabym napisac kilka slow o Babkach,ktore pomimo czasu nadal chetnie I szczerze biora udzial w moim zyciu.

Sa to kobietki nigdy w zyciu nie poznane na zywo,a jednak sercu bardzo bliskie….


La -  znam ja juz dlugo… od 2009 roku bodajze. Poznalysmy sie na blogach slubnych. Ona mieszkajaca na emigracji tak,jak I ja. Polubilam ja od pierwszego pisania. Tak pieknie pisala o wszystkim : o milosci I uczuciu, o przyrodzie I o kraju w ktorym mieszka. Kazde slowo, kazda mysl trafiala do mnie. Chcialam ja czytac, a przede wszystkim byc ‘na biezaco’w jej zyciu. Razem przygotowywalysmy sie do slubu, przezywalysmy kazda kupiona kokardke czy wybor kwiatkow. Kiedys tworzylysmy wspolne grono z innymi babkami,a niektore z nich sa wsrod Nas. Ja jednak najbardziej polubilam Ja,bo byla taka ciepla, taka serdeczna, inteligentna, zmyslowa, szlachetna. A im dluzej Ja znam ,tym cenie coraz bardziej. Pomimo sporadycznego kontaktu niesamowicie cieszy mnie od niej jakakolwiek wiadomosc. Lubie jej sluchac I do niej pisac. Laczy Nas niewidzialna wiez za ktora jej bardzo dziekuje!



Szczypta – to moja bratnia dusza. Poznalysmy sie na blogu Mam. Pamietam jej posty o Niusi. Pamietam,ze bardzo podobalo mi sie jak pisala,bo nie mydlila oczu. Byla konkretna tak jak Ja. Lubilam czytac jej nowe posty. Przyjemnosc sprawiala mi z nia dyskusja. To kobieta z ktora nigdy nie jest nudno. To jedna z pierwszych osob do ktorej sie odezwe jak cos mnie zdenerwuje, to osoba ktorej mozna zaufac, ktorej mozna sie wygadac , ktora dla Ciebie jest.
Szczypta jest szalona, odwazna, zabojczo dosadna, madra. Szczypta jest soba I tym mi imponuje. Nie boi sie wyzwan, nie boi sie klotni. Szczypta jest babka z ktora moglabym konie krasc !!!Marzy mi sie spotkanie na zywo,bo wiem,ze zlapalybysmy kontakt od razu,bo jest ponownie to ‘cos’,ktore wiem,ze jest wyjatkowa.
Szczypta wyslala mi cudowny podarunek na swieta. Ksiazeczki dla chlopcow i chustecznik,ktory mnie tak urzekl,ze do dzisiaj jestem pod wielkim wrazeniem. Jest tak cudowny, taki piekny.... jestem w szoku,ze wydala tyle pieniedzy na przesylke, spedzila tyle czasu na zrobienie czegos....dla Mnie...dla mojej rodziny.... Szczypto,dziekuje Ci bardzo!!! Jestes bardzo kochana!

Az wstyd pokazywac moj 'wazon',ale jedyny jaki mam byl za duzy na wiosenne zonkilki
Chustecznik z kotkami zrobiony przez Szczypte. Klaniam sie nisko ! jest cudny~!


Kobieta Blogujaca – przypadkiem weszlam na jej bloga. Nie za dobrze mozna przeczytac co tam pisze,bo denerwuja mnie te ciagle deski!!! Ale lubilam czytac jak pisze,bo pisala o wszystkim. O tym,ze ma kijowy humor,a to ,ze maly jest nieznosny,a to ,ze haft czeka,a tu pieknie dzierga.

Pamietam,ze podobalo mi sie to,ze witala nowych czytelnikow I kazdemu odpowiadala na komentarze. Niby banalne,a jednak cos mnie u niej zatrzymalo. Potem Ona – bezinteresownie – wyslala mi tyle pieknych rzeczy do proby haftu (ktore niestety I tak nie przekonaly Minii,ze haftowanie krzyzkowe jest proste (o la boga co ze mnie za niezdara). Ten jej czyn byl tak mily, tak bezinteresowny,ze az mnie zszokowal. Nie chciala pieniedzy za przesylke, nie chciala za nic. Cud kobieta – troszke niedowiarek, nie wierzy w siebie, swoje zdolnosci. Gdybym miala mozliwosc sie z nia spotkac to poszlabym od razu.Uwielbiam Was Aniu czytac!



Keepmymoments – zauroczylam sie Toto. Nasza ‘blogowa przgoda’ zaczela sie od wymiany mikolajkowej u Szczypty. Jak wiecie kupilam ksiazeczke dla jej Synka,ktora zostala przeczytana od deski do deski. Z Keepmymoments mamy wspolne tematy, lubie jej styl pisania, ciesze sie,gdy do mnie napisze. Moze fakt,ze jestesmy razem na emigracji troszke Nas do siebie zblizyl. Wiem,ze to poczatek calkiem fajnej znajomosci.


Oczywiscie jest tutaj mnostwo innych Mam I Kobietek,ktore uwielbiam czytac, ktore sa obecne w komentarzach I chca z Nami byc.

Dziekuje Wam niezmiernie za to,ze jestescie… zaczynalam w 2012 ,gdzie 10 komentarzy to byl nie lada sukces,a teraz?

Czasami nie nadazam komentowac.

Ciesze sie,ze odnalazlam tu swoje miejsce I,ze poznalam tak wiele wartosciowych Babek jak Wy wszystkie …. uwielbiam czytac co u Was i waszych pociech...

Dziekuje takze kochanym Anonimkow,ktore gdzies tam sa , nie wypowiadaja sie,ale wiem,ze czytaja. Wam takze bardzo dziekuje!!!!

I kto by pomyslal,ze internet tak zawojuje swiatem?
Ja bez bicia przyznaje sie,ze sie uzaleznilam... od niego i od Was tez :)

Milego weekendu,
Minia

19 komentarzy:

  1. Miniu! Jak że mi miło, że znalazłam się w takim rankingu :) Tak osobistym, prywatnym :) A na dokładkę w tak doborowym towarzystwie! I wszystko co o mnie napisałaś jest prawdą! Potrafisz mnie rozpracować :)
    ps. a z haftem nie rezygnuj, nie od razu Kraków zbudowano, jak to powtarzała mi moja prababcia, przy każdej mojej porażce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze nie mam nikogo kto by mi pokazal na zywo. Tak nauczyc bylo by sie o wiele latwiej..

      Usuń
  2. To super mieć taką więź z innymi babeczkami, wiedzieć, że gdzieś są i czytają! Jesteś bardzo ciepłą osobą i lubię Cię czytać :) I masz rację, blogosfera uzależnia! Ja też się wkręciłam i choć przez chwilkę niemal każdego dnia, muszę zerknąć czy moje ulubione blogerki coś nowego napisały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Konie kraść bez dwóch zdań mogłabym z Tobą Miniu, bo podobnie jak Ty odnalazłam w Tobie bratnią duszę i strasznie ubolewam nad tym, że jesteś tak daleko, ale ja ciągle wierzę, że się kiedyś spotkamy i wpadniemy sobie w ramiona, wierzę w to, w końcu na parapetówę waszego domu czuje się zaproszona. A to co tu o mnie napisałaś jak czytam to miękko robi się na sercu i łza w oku się kręci i ciesze się, że chustecznik i książeczki przypadły Wam do gustu skarby moje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba też już się uzależniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda Miniu :) Nie sadzilam, ze znajac kogos jedynie z wirtualnego swiata mozna kogos tak polubic, przywiazac sie, wyczekiwac na najnowszy wpis... Ciesze sie, ze jest w tym swiatku tyle wartosciowych osob. Ciesze sie, ze jestes i ze trafilam na Ciebie, bo rowniez lubie czytac co u Was :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak też dzięki blogom znalazłam prawdziwą przyjaźń, która rozwinęła się w rzeczywistym świecie. Ale to ten wirtualny umożliwił 'wpadnięcie' na siebie :) i podobnie jak Ty za to lubię blogi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwie Panie są mi znane, więc podpisuje się rękami i nogami pod tym co napisałaś ;))
    Ja jestem w ogromnym szoku, że to aż tak wciąga. Miewałam różne momenty, już chciałam rezygnować, ale gdzieś tam coś nie dawało tego zrobić. Być może podświadomość, dzięki której również poznałam fajne babeczki i nasze kontakty gdzieś tam powoli wychodzą poza progi blogów.
    Do Was zaglądam od niedawna, ale tak już mam, że jak zainteresuje mnie choćby jeden temat, poczuję, że będę później szukać tego bloga od razu wrzucam do czytanych. Tak było z Wami i myślę, że chyba tak to wszystko się zaczyna? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) cóż więcej dodać? Internet zbliża ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze powiedziane! Oby taka atmosfera panowała na reszcie blogów! ;)

      Usuń
  9. Oj, zgadzam się i ja - internet łączy bratnie duszyczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miniu, jak mozesz tak wzruszac!! Dziekuje Ci za te piekne slowa.. bylas kiedy baaardzo potrzebowalam..dzieki Tobie trwalam jakos. Zawsze bede Ci za to dziekowac! Niesamowita jestes! :* sciskam, la

    OdpowiedzUsuń
  11. O i ja te Twoje "Babki" wszystkie znam wirtualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miniowa Mamo dopiero dzisiaj zajrzałam do Ciebie, w ogóle do blogowego świata...
    między robieniem chrzanu z sprzątaniem łazienki...

    jakże ciepło mi się zrobiło na sercu....
    dziękuję.
    napiszę mail.

    uśmiechnij się.

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes