sobota, 22 marca 2014

W dzien taki jak dzis...

Minia zdazyla rozprostowac nogi I wreszcie usiasc po calym dniu w pracy.
Chlopcy z reguly sa bardzo marudni po powrocie ze zlobka, tym bardziej wiec Minia ucieszyla sie, ze o 19.30 sa juz w lozkach.

Standardowo wziela swoja ulubiona "zabawke" do reki , by poczytac co tam u Was I na swiecie slychac.
Minia ma jednak dosc dobra podzielnosc uwagi, wiec nie omieszkala wlaczyc sobie tez TV .
Niedaleko niej tlilo sie pieknie w kominku I pachnialo Pink Sands Yankee Candle.
Jej uwage jednak przykula reklama, ktorej sie nie spodziewala.
Pobiegla wiec szybko do M.co o tym mysli... zgodzil sie...
Napisala do kolezanki, ktora zazwyczaj zabiera. Miala wielka nadzieje, ze sie zgodzi, bo sama nie za bardzo lubi jezdzic.
Napisala jej, ze musialy by sie spotkac o 5.45. Dla Minii to oznaczalo pobudke o 5.
Dla niej to nie problem, dla Miniowej Mamy tez nie...

Godz.4.43
kotka standardowo daje znac miauczac, ze juz zjadla , a teraz ma zamiar isc zrobic to I owo I Minia ma jej otworzyc okno lub drzwi.
Czemu Minia?
Bo M. nigdy nic nie slyszy :)
Kotka jest na tyle cwana,ze bedzie tak dlugo miauczec , az ktos nie wstanie I jej nie wypusci.
Minii budzik na 5.05 byl juz niepotrzebny.
Wstala wiec, ubrala sie w cieple rzeczy (z rana tylko 3'c - Pani wiosna naprawde sie obrazila), wziela do reki banana na sniadanie i pojechala po kolezanke, a od niej prosto tam...

Gdzie sa piekne rzeczy I tego dnia takie tanie... half price or less...
Gdzie Minia zawsze obiecuje wydac nie wiecej niz 50e, ale rzeczy same wchodza do worka, a reka nie potrafi powstrzymac sie od ciaglego siegania po cos fajnego.

Zapraszam nie tylko na parapetowke w przyszlosci, ale na genialne posezonowe NEXT wyprzedaze...

I Minia pomyslala nie tylko o chlopcach I ubrankach dla nich, ale takze o sobie...
(Wreszcie - rzekla by kiedys moja Mama)...

Prawda, ze fajne?


Nowy portfel z wieloma przegrodkami ... nareszcie :) teraz potrzeba tylko duzo w nim pieniazkow :)

Ramka w ksztalcie domku,do naszego gniazdka, moze do przyszlego domu. 
Zakochalam sie... jest piekna!!! 

Nie od dzis wiemy,ze Minia to zakupocholiczka :)

Milego weekendu ,



42 komentarze:

  1. Ramka cudowna, taka rodzinna.
    Zmiescilas sie w obiecanych 50e? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cii... wyszłam troszkę poza budżet :)

      Usuń
  2. Wow, ale przepiękna ta ramka :) Prawdziwe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo spodobała... musiałam ją wziąć, no musiałam :)

      Usuń
  3. Oj jak ja bym z chęcią wybrała się na takie zakupy :( Ramka cudowna, a portfel bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham zakupy... to mój odstresowywacz numer 1!

      Usuń
  4. A ja właśnie zbieram się do zamówienia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziękuję, choć przez internet mimo wszystko są trochę utrudnione, zazdroszczę "namacalności" :))

      Usuń
  5. Ramka świetna... Ja już dawno nic sobie nie kupiłam :D Za to znoszę tony ciuchów i pierdół dla Steff ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram sie tez myslec o sobie , ale rzadko mi sie to zdarza ;)

      Usuń
  6. Widziałam jakiś czas temu ramki w podobnym stylu (też napis plus kształty różne i miejsce na wiele zdjęć) w jakimś sklepie z art. dekoracyjnymi do mieszkania. Bardzo fajne, tylko jakoś wtedy nie było nam za bardzo jak nieść bo mieliśmy full innych zakupów. Ale też mi się takie ramki podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie ramki tez zawsze mi sie podobaly ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Wspaniale bedzie prezentowac sie kiedys na scianie ;)

      Usuń
  8. Ta ramka jest cudna, a portfel boski. Też uwielbiam zakupy i też była bym gotowa wstać o tej 5 by zgrzeszyć i poszaleć na takiej wyprzedaży. Superowo, może kiedyś razem wybierzemy się na podbijanie sklepowych półek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak... to wstanie o 5 nie bylo takie straszne , a zakupy z Toba byly by na pewno przyjemne ;) moze kiedys sie uda....

      Usuń
    2. Zapomniałam napisać nowe zmiany piękne serducho :)

      Usuń
  9. Cudenka:) a jak tu romantycznie i cieplo! Caluje, la

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie portfele. Ramka cudna!! :) Cieszę się, że zakupy się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moj ostatni mial bardzo malo przegrodek, a w tym mozna szalec I szalec :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nooo to Minia zaszalała :) ramka CUDNA, portfel REWELACJA CHCE TAKI SAM!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam :D 5 rano....ja się przewracam na 2 bok ;) Zakupy świetne.

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to juz bez roznicy czy pobudka jest o 5 czy o 3 w nocy czy o 7 rano. Dzieci hartuja :)

      Usuń
  14. Widze wiosenne zmiany na blogu :) Staram sie nadrabiac zaleglosci po dwudniowej nieobecnosci (zrymowalo mi sie). Lubie NEXT i chetnie byl sie wyrwala na posezonowe ich wyprzedaze - poki co zadowalam sie ciuszkami zdobytymi w polskich SH :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękna ramka :) uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny ten portfel :)
    Ramka cudna, choć wolałabym w czarnej wersji :P
    Cieszę się, że zakupy się udały i udało Ci się odstresować!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ramka!!! Też by mi sama do ręki wskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ta ramka cuuuudo!!!
    aż zazdroszczę ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ramka fajowa, a do portfela życzę oczywiście kasiorki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. wolę ramki w prostych podłużnych kształtach, ale ta też ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Portwel super:) A ta ramka też cudna;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzeba sobie robić przyjemności;) Też muszę się wyrwać na małe zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ramka jest boska :)

    Zapraszam do mnie :)
    lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. W ramce zakochałam się na maksa:) Mam słabość do takich rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miniu, jak ładnie u Ciebie! Znów zmiana szaty graficznej!
      Podoba mi się!

      Usuń
    2. Dziekuje... musialam zrobic porzadki wiosenne :)

      Usuń
  25. ramka po prostu mega !
    piekny portwel

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes