sobota, 1 marca 2014

Odpowiadam , czyli Liebster Award

Serdecznie dziekuje za podwojna nominacje od Pauliny I Mylci . Wybaczcie, ale nie napisze swoich pytan , bo chyba bierze mnie chorobsko I slabo sie czuje...

Ociagalam sie z tym postem od dawna, bo nominowana bylam u Pauliny juz dawno, wiec czas uchylic rabka tajemnicy o Minii :

1Wymarzone miejsce na urlop  -  Portugalia!!!!!;)

2.Najgorsza potrawa z dzieciństwa to    -  bulka w mleku... bleeee

3.Nie wyobrażasz sobie życia bez  - mojej malej rodzinki

4.Dzień bez internetu to - dzien stracony 

5.Co nigdy nie znajdzie się w Twoim menu? - Flaki

6.Trzy książki godne polecenia - o Lord. Ksiazek nie czytalam od wiekow (wstyd)

7.Co daje Ci prowadzenie bloga? - Radosc


8.Ulubiona piosenka 
9.Słowa, których nadużywam - Nie Wolno
10.Twój sposób na regenerację - sen, duzo snu
11.Bez czego nie możesz się obyć każdego dnia - bez kawy...

I pytania od Mamuski Mylci : 


1.Trampki czy szpilki?         Szpilki
2. Twoja ulubiona piosenka to ...?    Powyzej
3. Biżuteria złota czy srebrna?    Tylko zlota
4. FastFood czy zdrowa żywność?   Lubie niezdrowe jedzenie
5. Prowadzisz bloga, ponieważ... to moj sposob na wyciszenie
6. Gdybyś mogła cofnąć czas, to czy zmieniłabyś coś w swoim życiu? Poszlabym na studia
7. Najbardziej na świecie kochasz ... ? Moja rodzine
8. Do pełni szczęścia brakuje Ci ...?     Psa
9. Co/Kto Ci daje siłę do pokonywania życiowych trudności ?   Maz 
10. Twoja największa wada, to ...?        Niecierpliwosc
11. Twój największy atut, to ...?      Cold hands, warm heart ;)


Pozdrawiam,
Minia

10 komentarzy:

  1. Ja też nienawidzę flakow! Na samą myśl o ich zapachu robi mi się nie dobrze ;P A kawę mogłabym hektolitrów pić! Uwielbiam jej smak. A teraz nauczyłam się pić zbozowke i przynajmniej na zdrowie mi wyjdzie :D Ja też mam wiecznie zimne dłonie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hektolitrami chciałam napisać, tylko słownik w tablecie dodał inaczej :/

      Usuń
  2. Ojej, przypałętało się choróbsko mówisz...
    Zdrowiej prędko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia życzę :) O, flaków też nigdy nie spróbuję, już sam wygląd mnie odrzuca. Z zimnymi dłońmi też mam podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Flaki - stanowczo nie. Juz sam zapach mnie odpycha. Bulke w mleku natomiast kiedys lubilam.
    Nie daj sie chorobie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Łee na flaki, mój mąż twierdzi że nie wiem co dobre!

    OdpowiedzUsuń
  6. Flaki paskudztwo, podobnie jak wątróbka, zielony ogórek bleee i wszelkie podroby. Zdrówka dla Ciebie u nas niestety mama zdrowa, córka chora zapalenie oskrzeli :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Flaki...masakra:-) Ale znam ludzi, którzy je uwielbiają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wołowych flaków nienawidzę, choć zrobić je umiem, za to można zrobić ich odpowiednik - drobiowe flaczki:):) Pychota i polecam:):)
    Zdrówka też życzę - u nas też trochę choroby się wkradło, lekarz mówi, ze wirus, oby szybko nas puściło - w sumie to dzieci i męża, a ja musze się nimi zajmować:)

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes