sobota, 15 marca 2014

Miniowe Rozdanie.....zajrzyj :)

Wyobraz sobie, ze masz do wyboru dwie rozne kosmetyczki...

O takie...




A teraz pomysl co chcialabys zeby sie w nich znajdowalo I powiedz mi o tym....

Oglaszam rozdanie...

Do wyboru macie dwie kosmetyczki...

W komentarzu napiszcie , ktora chcialbyscie ( granatowo - czerwoną czy biało - czarną)

Co chcialybyscie w niej znalezc ;
ksiazeczke, kosmetyki, cos z Irlandii, ubranka dla siebie czy dziecka (napisz płeć, i co dokładnie chciałybyście), maskotke,a moze cos do domu.... zastanowcie sie dobrze I napiszcie czemu akurat chcialybyscie dostac akurat to... mozecie wymyslac ile chcecie, a ja wraz z moim Miniowymi Robakami wylosujemy dwie Szczęśliwe Panie,które dostaną coś co wybierzemy sami z waszej 'wymarzonej' listy.

Poruszcie swoją wyobraźnię i piszcie...

Zeby wziac udzial musisz byc posiadaczka bloga :

Standardowo prosze o skopiowanie banerka I wrzucenie go na wasza strone

W losowaniu moga brac osoby mieszkajace za granica

Bawimy sie do 16 kwietnia. Idealny prezent na Wielkanoc :)

Gorąco zachęcam i pozdrawiam,
Minia

33 komentarze:

  1. Chyba jestem pierwsza:)
    Wybieram czerwono-granatową kosmetyczkę. Co chciałabym by znajdowało się w środku? No pewnie że książeczka dla Toto! Ta Mikołajkowa jest ciągle ulubioną;)
    Kochamy ją oboje, a wiesz jak trudno o uwagę Totowego stworka, prawda?
    ;)
    pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się zglaszam :)
    Kosmetyczke wybieram biało-czarna :) A co chciałabymy w niej znaleźć? Jakiś drobiazg, ktory kojarzylby mi się tylko z Minia :) O! Taka niespodzianka, uwielbiam prezenty, bo kojarzą mi się one za każdym razem gdy je "używam" bądź spogladam na nie z osobą, która mi to cos podarowała :) I właśnie cos takiego bym chciała znaleść w środku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minia jest dobra w robieniu niespodzianek ;)

      Usuń
  3. To ja nieśmiało wybieram kosmetyczkę z czerwoną kokardką. A tym co chciałabym dostać jest "coś z Irlandii"
    po pierwszego dlatego, że nigdy tam nie byłam i chciałabym poczuć choć odrobinę tamtejszego klimatu. Odkąd czytam Twojego bloga to i tak Irlandia kojarzy mi się z Tobą, więc to "coś" będzie dla symbolizować Ciebie :)
    A po drugie "coś" brzmi bardzo tajemniczo a ja uwielbiam tajemnicze niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irlandia posiada duzo fajnych pamiatek,wiec mam duze pole do popisu ;)

      Usuń
  4. Wybieram kosmetyczkę styl marynarski czyli w granatowo-białe paski. A co bym chciała w niej znaleźć najchętniej bilety do Irlandii by móc spotkać się z Minią w cztery oczy i wspólnie poplotkować i wypić kawę, ale że to koszta zbyt duże to uszczęśliwi mnie jakaś cudowna pamiątka z Irlandii, coś co zawsze gdy na to spojrzę będę wiedziała, że to jest od Miniowej może to być np: magnes na lodówkę pierwsza myśl jaka mi przyszła do głowy bo zawsze gdzie jesteśmy na naszych podróżniczych wojażach przywozimy ze sobą magnesy, bo nic innego w temacie pamiątki z Irlandii mi do głowy nie przychodzi bo nigdy tam nie byłam, więc nie wiem co macie tam fajnego co się kojarzy z Irlandią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje orginalnego pomyslu na rozdawajke :) Mnie urzekla kosmetyczka w czarno-biale barwy. Co bym chciala w niej znalezc, wiele rzeczy :) Z takich przyziemnych spraw to moze ksiazeczke dla mojego dwulatka, gdyz po angielsku jeszcze nie mamy. Choc i niespodziankowym drobiazgiem bym nie pogardzila :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już prezencik od Mini mam, więc w rozdawajce udziału nie biorę, by inni mieli ciut większe szanse, bo wiem jak bardzo cieszą Miniowe niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udziału nie wezmę bo nie obcykana jestem w tych banerkach... i szczęście mi ostatnio nie sprzyja. Jednak chciałam pochwalić pomysł :) Powodzenia Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Miniu! Zapraszam do mnie :) Na rozdawajkę jesteśmy ze Steff baaardzo chętne :) Wybieram czarno-białą kosmetyczkę a w niej chciałabym znaleźć jakiś drobiazg który mógłby być idealnym prezentem dla Steff na zbliżający się roczek, lub coś czego na pewno nie kupiłabym w polskim sklepie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, odkąd jest ta rozdawajka, to główkuję co by w tej czarno-białej kosmetyczce mogło się znaleźć :) i wiesz co Miniu, z każdego drobiazgu się ucieszymy :) Czy to będzie coś dla Hani, czy pamiątka z Irlandii... obojętnie :) Ważne, że zawsze będę kojarzyć ten drobiazg z Tobą i z Irlandią :)
    P.S. Bardzo oryginalny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Ten pomysl wpadl mi do glowy, gdy nie moglam sie oprzec zakupu tych dwoch kosmetyczek , a ze nie mialam pomyslu co do nich wlozyc to dalam to zadanie Wam :)

      Usuń
  10. My chętnie zgarniemy granatową…a w środku poprosimy o zdjęcie z pozdrowieniami świątecznymi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślisz Miniu, że moje szczęście nadal trwa? Ok, próbuję :)
    Poproszę biało czarną, a do tego chciałabym troszkę Irlandii :) Trochę zapachu, trochę wiatru, słońca parę promyczków, irlandzkiej zieloności chętnie zobaczę na magnesie na lodówkę moją wielką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze dobra passa trwa dalej :) milego wieczorku...

      Usuń
  12. Dzięki za zaproszenie :-) Kosmetyczki obie piękne, a ja jestem i taka stonowana: biało-czarna i z pazurkiem czerwonym, więc trudno wybrać. Bardziej jestem zdecydowana do zawartości :-) mam fioła na punkcie solniczek i pieprzniczek, takich charakterystycznych, a irlandzkich jeszcze nie mam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Solniczki I pieprzyniczki :) to Ci oryginalne hobby ;)

      Usuń
  13. Hmm...Jaki fajny i kuszący pomysł!
    Zajrzę jeszcze dziś do Ciebie, zamieszczę baner i pomyślę nad wyborem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baner właśnie zamieściłam :-) Nieśmiało będę walczyć o kosmetyczkę biało-czarną, a w Niej? Hmm... co tam wolisz, Miniu. Może być jakaś spineczka lub gumeczka dla Emi.

      Usuń
    2. Super, ze bierzesz udzial ;)

      Usuń
  14. To i ja sie zgłoszę, kto nie próbuje ten nie wygrywa ;)
    Co bym chciała w biało-czarnej kosmetyczce? Egoistycznie powiem, że coś dla siebie. Córa jest obdarowywana przy każdej okazji i przez każdego więc choć raz chciałabym ja poczuć się dopieszczona ;) Co by to mogło być zostawiam Tobie, lubię niespodzianki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie...czasami warto pomyslec o sobie :)

      Usuń
  15. Witaj:) Wybieram biało czarną kosmetyczkę :) A co do zawartośći ? coś z Irlandi - dlatego, że lubię niespodzianki a te "coś" mnie intryguję . chciałabym mieć tam 4 listną koniczynkę i coś w rozmiarze 86 dla chłopca z fajnym napisem:) albo jakiś obiadek po 6 msc dla mojego głodomorka:) i dla siebie jakąś dobrą kawę - np. kopiko:)
    Miło tak powymyślać , Zapraszam na mój blog gdzie także trwa candy
    lesia-rekodzielo.blogspot.com

    dodaję cie do mojej listy blogów i będę tu częsciej :) Poszdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Obie kosmetyczki są piękne :) Ustawiam się w kolejce po biało - czarną :) A co w niej? Książeczka jak najbardziej bo Michałek uwielbia kiedy mu czytam a i Magda już zaczyna z zaciekawieniem spoglądać kiedy czytamy :) Albo jakaś pyszna herbatka jako że uwielbiam próbować herbaty z różnych stron świata :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej..dziekuje za odwiedziny I udzial w zabawie. Powodzenia ;)

      Usuń
  17. Witaj Miniu!
    Nieraz zaglądałam do Ciebie, bo - jak zauważyłam - łączy nas kilka wspólnych bloggerek.
    Zostanę u Ciebie.
    I biorę udział w Twoim candy - bo..... :).... musiałam zobaczyć, czy umiem dodawać te bannerki, te obrazki, te linki. Ostatnio coś mi nie poszło. Ale z Tobą się udało, widniejesz na mojej stronie głównej, a raczej widnieje tam zdjęcie takich pięknych kosmetyczek.
    Ja się cieszę, że zaczynam kumać technikę bloggowania, jak również że biorę udział w zabawie.
    I w ogóle lubię mieć kontakt z Polakami rozsianymi po świecie. Irlandia, Włochy, Bułgaria, USA. Super jest to, że coś nas łączy.
    Marzy mi się granatowo-czerwona kosmetyczka a w niej - hmmm cos z pasmanterii :D Może jakieś fajne guziki, lub jakiś super motek włóczki. Bo szydełkuję w wolnej chwili.
    Pozdrawiam Cię!
    Malwina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Malwinko :) witam u siebie I zapraszam :)

      Usuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes