środa, 15 stycznia 2014

Wyniki mojego CANDY :)



Chciałabym podziękować wszystkim Kobietkom za liczny udział w moim rozdaniu.

Zrobiłam je pierwsze raz i zrobię na pewno w przyszłości raz jeszcze.

Szanowne Zwyciężczynie losował Starszak.

Młody miał też,ale wolał bawić się nieedukacyjnym samochodzikiem :)

Bodki dla chłopczyka wygrała Pani :

                                             Mikuś totalnie niezainteresowany losowaniem :)
Mamo, jak mam to przeczytać???

Bodki wędrują do Michałka mamy, czyli Mandarynki

GRATULUJĘ!


Napis HOME ,który cieszył się dużą popularnością trafi w ręcę :
Mamuśki : Zyc nie umierac 

Gratuluję!

Uprzejmie proszę o wiadomość na mojego maila : minioweszczescie@gmail.com z adresem do przesyłki.


A Wam wszystkim dziękuję za zabawę....

Pozdrawiam,
Minia

15 komentarzy:

  1. Brawa dla Wygranych!
    Minu, świetna szata graficzna na blogu!
    Chłopcy śliczni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:)

    O widzę zmiany na blogu:)) Ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za udział w zabawie! Gratuluję zwyciężczyniom, szczególnie Mandarynce! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka niespodzianka!!! Dziękuję Miniu! I Tobie Mikusiu również :) Już piszę maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn Szymkowi :D ale Mikuś na pewno wspierał Go duchem :)

      Usuń
    2. Taaak. Mikus bral duchowo udzial ;)

      Usuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn! :) I widzę zmiany na blogu - bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Juhu!!! Super!!!! Ale się cieszę! Dziękuję bardzo Szymkowi za wylosowanie mnie - buziak dla niego:) Dane już przesłałam na meila;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! Zapomniałam dopisać, że nowa odsłona bloga bardzo mi się u Ciebie podoba i te koliberki są cudne;)

      Usuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes