sobota, 11 stycznia 2014

100 cm Szczescia

Niektorzy pisza o swoich milimetrowych szczesciach,a ja pisze o moich... o moim 100 cm Szczesciu :)

Starszak mierzy 100 cm,

Mam duze dzieci. Lekarki nadziwic sie nie moga, ze takie duze Robaki, w zlobku smieja sie czy nie pomylilismy sie, ile dzieci maja lat.

Starszak urodzil sie w 38 tygodniu i 1 dni z waga 3580 gi i 52 cm.
Teraz moze poszczycic sie niemala waga 17,5 kg i 100 cm. Numer bucika 26
Młodszy wcale od niego nie odbiega za bardzo.
Urodzony 35 tyd, 2 dzien z waga 3080 g i 52 cm jak jego Brat. Teraz ma 14,5 kg i 87 cm. Numer bucika 22.
I nie chodzi tutaj o nieodpowiednia diete dzieci,a o ich budowe ciala uzalezniona genetycznie.

Starszak pil mleko tylko do 12 miesiaca zycia. Potem notorycznie je odstawil,ale nie dziwota,bo byl na Nutramigenie. Potem mial bardzo duzy apetyt,ktory czasami powraca,a czasami nie je praktycznie nic.
Zebow mamy komplet (tak mi sie wydaje,bo nie pozwoli sobie zagladnac do buziulki).

Misiu nadal pije mleko rano i wieczorem. Czasami wypije 30ml,a czasami pochlonie 150 ml.
Ma duzy apetyt. Nie jest wybredny jesli chodzi o jedzenie (jak jego brat). Zje duzo i teraz chce wszystko sam. M. dostaje szalu widzac go samego jedzacego lyzka,ale dziecko sie nauczy i bedzie spokoj . Pamietam jak bylismy na kontrolnej wizycie w szpitalu (po robieniu echa serduszka) i Ordynator kazal jak najszybciej wprowadzic Mlodszemu normalne jedzenie,bo mleczko bardzo go tuczylo co widac na zdjeciu :




Najwazniejsze,ze wzrost idzie rowno z waga :)

Na siatkach centylowych chlopcy są wyżsi i ważą więcej, niż większość rówieśników.
Waga: Około 97. centyla wagowego, wzrost: Powyżej 97. centyla wzrostowego.
Od kiedy pamietam wszycy nie mogli dowierzac,ze Mikus jest wczesniakiem,a Szymcio ma tyle miesiecy ,bo wyglada na o wiele starszego.

Chlopcy tez odstaja od innych rowiesnikow i widac po nich,ze wyrosnieci. No coz, ich Tatus tez jest duzy,wiec po kims to maja.

Ja osobiscie tak przyzwyczailam sie do faldek i pultaskow,ze jak widze szczuplejsze dziecko to az mi tak dziwnie :)

Bo jak nie piescic i calowac takiego kochanego cialka!!!!

Jeszcze troche i chlopcy przerosna Mame. Nie dowierzam,ze w tym roku Szymek skonczy 3 lata,a Mlody 2. Dla mnie Oni nadal sa taaaaaacy mali......


Pozdrowienia,
Minia





15 komentarzy:

  1. O kurcze to moje dziewczynki są dużo lżejsze, ale co się dziwić Twoje to chłopaki, a moje maleńkie księżniczki :) Zuzia jako największa waży może 13 kg, dziewczynki nie mam pojęcia, muszę wybrać się do przychodni pomierzyć i poważyć

    OdpowiedzUsuń
  2. Chłopy jak dęby :) Nasz Lulcia urodziła się długaśna bo o 6 cm dłuższa od Szymolka i tak dziś ma wzrost podobny do Szymcia może ze 2 cm mniej nie wiem dokładnie, ale z wagą daleko w tyle za Szymkiem bo waży 12,5 kg, ale ma tak od urodzenia długa, a szczupła, bo urodziła się z wagą 3 250 gr, co położne stwierdziły, że przy takiej długości ciała powinna ważyć ok 4 kg. I tak jej zostało waga ok 25 centyla wzrost pow 75 centyla.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziaki! Ile młodszy synek miał na tym zdjęciu, gdzie jak piszesz jest utuczony mlekiem? ;)
    Aleeee słodki pączuszek:)))) Aż się monitor chce wycałować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mial wtedy 5 miesiecy ... no paczuszki nadal sa!

      Usuń
  4. Też mam dużych chłopaków. Po prostu rosną jak na drożdżach. Młodszy urodzony w 37 tc ważył 3700 i miał 60 cm długści. Starszy w 40 tc 4100 i 60cm

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam i zapraszam do mnie - nominuję tego bloga do Liebster award :) szczegóły na blogu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Duze chlopaki. Nasz Steffi to Waszemu Mikolajkowi dorownuje jedynie stopa :) bo tez nosi rozmiar 22 (choc juz powoli z niego wyrasta). Wagowo pewnie bedzie z 10kg i 80 cm przekroczone. A centylowo to nie wiem, bo zalezy czy wrzuca go na siatki normalne czy wczesniacze.

    OdpowiedzUsuń
  7. 100 cm - wow!
    Super waga, super wzrost;)
    Emilka, jakieś kilka tygodni temu miała na wadze 13 900.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój starszy (7lat) jest długi jak drabina. ubrania nosi w rozmiarze 9-10 lat.i tez jeszcze troszke a mnie przerośnie :) ale najważniejsze,ze dzieci są zdrowe

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes