czwartek, 26 grudnia 2013

Candy u Minii

Ho ho ho...

Święta Święta i już po nich... ale żeby nie było Nam tak przykro Minia rozdaje małe drobiazgi.

Do wygrania zestawy są dwa :


1)Napis do powieszenia HOME firmy NEXT






oraz

2) 3 body z krótkim rękawkiem dla chłopczyka 3-6 miesięcy ( do 8 kg) NEXT


w skład bodków wchodzą granatowe z misiem, całe szare i niebieskie z gwiazdkami.

Co zrobić żeby je zdobyć??

Nie chcę żebyście były zmuszone do dodawania mnie do listy obserwowanych czy lubianych,bo mnie automatycznie w takich rozdaniach to zniechęca ( oczywiście jeśli zechciałbyście zostać u mnie na dłużej to zapraszam).

Aby wziąć udział w moim candy :

* MUSISZ BYĆ POSIADACZKĄ BLOGA (NAPISZ JEGO ADRES W KOMENTARZU)

* PROSZĘ O WKLEJENIE BANERKA NA BOCZNYM PASKU U SIEBIE NA BLOGU




* OPOWIEDZ COŚ O SOBIE. SKĄD JESTEŚ I JAK SIĘ U MNIE ZNALAZŁAŚ?

* NAPISZ KTÓRĄ NAGRODĘ CHCIAŁABYŚ ZDOBYĆ


Konkurs trwa od 26 grudnia do 16 stycznia.

W rozdawajce MOGĄ brać osoby mieszkające za granicą.

Nagrody wysyłam przez AN POST i dotarcie przesyłki w UE zajmuje gdzieś koło 5 dni roboczych

Zwycięzca zostanie ogłoszony DO 3 dni po zakończeniu rozdawanki,który ma obowiązek zglosić się z adresem do wysyłki na : minioweszczescie@gmail.com


No to do dzieła ,zaczynamy!!!!
Powodzenia!




41 komentarzy:

  1. Szczypta oczywiście, że staje w kolejce i wybiera nagrodę napis HOME. Co mam opowiedzieć o sobie chyba prawie wszystko wiesz :) Jestem mamą 2,5 letniej Lulci, szczęśliwą mężatką od 4,5 roku, na karku mi stuknęła 30, ale czuję się jak nastka i dziś jestem w pracy co uważam za totalna beznadzieje, bo nic się tu nie dzieję. A znalazłam się u Ciebie z blogów mamusiowych innych i tak już zostałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczypta zwarta i gotowa na stanowisku od samego rana ;-) milego dzionka!

      Usuń
  2. Oj Minia, Minia... Kusisz tymi bodami :D W wolnej chwili przysiądę i zgłoszę się do candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Body sa bardzo slodziutkie ;-) az szkoda,ze moi chlopcy juz taaacy duzi :-)

      Usuń
  3. Ustawię się grzecznie i poczekam, może mi szczęście dopisze :)
    Napis jest cudowny!!
    Pochodzę z centrum Polski i tu, w okolicach mieszkam. Mam męża, cudownego synka i prawie 3 dyszki na karku. A jak do Ciebie trafiłam? Nie pamiętam, ale cieszę się, że zostałam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi,ze bierzesz udzial ;-) powodzenia!

      Usuń
  4. To i ja dołączam do zabawy.
    Banerek na blogu już jest - retro-moderna.blogspot.com
    Jestem mamą 4-latka, a teraz ponownie w dwupaku ;)
    Znalazłam Twój blog przez inna blogerkę - ma Ciebie na pasku bocznym ;)
    A wybieram napis, bo bodziaki męskie, a u mnie będzie dziewczynka.
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie. Gratuluje drugiego Szczescia !

      Usuń
  5. I ja! I ja też chcę się bawić :) Coś o sobie: Łódzka ciężarna mama blogująca. Oczekuje Synka. Zakochana w Rosji, kawie z mlekiem i Mężu oczywiście.
    Losy Waszej Rodzinki śledzę od dawna i od dawna zauroczona jestem Szymkiem i Mikusiem :)
    Marzą mi się te bodziaki słodkie :)
    Banerek dodany, Oto dowód http://mandarynka-katia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje losy tez nie sa mi obce ;-) powodzenia w moim candy .. PS a w Rosji nigdy nie bylam...

      Usuń
  6. jestem i ja.
    Mama 4 miesięcznego Michałka, nazywanego przez domowników także "miniem" :)
    Znalazłam Twój blog, poprzez Twój komentarz u mnie:)
    Chętnie przygarnelibyśmy napis, bo obawiam się, że w Bodziaki młody by się już nie wcisnął:P
    dodaję banerek na:
    http://mama-maluszka.blogspot.com/
    i chętnie zostanę na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo,ze sie pojawilas ;-) Ja juz jednego Michalka w domu - Meza ;-)

      Usuń
  7. Fajny pomysł na candy:) Ja tym razem spasuję, ale będę do Ciebie zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi bedzie milo,gdy zostaniesz na dluzej. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Oooo! Udało się i mnie w końcu obczaic jak dodać baner!!!! ;D Wiec i ja ustawiam się w kolejce ;) Tutaj dowód: http://miszmasz00.blogspot.com/ :)
    Coś o Asji...hmm. Pochodzę z niedużej miejscowości w małopolsce, która jest dla mnie najcudowniejszym miejscem na ziemi. Od niedawna szczęśliwa mężatką, spodziewajaca się lada dzień maluszka, ktory wywroci nasze życie do góry nogami.
    O Mini przeczytałam pierwszynraz już dawno temu, jeszcze na slubnych blogach i tak jestem z mała przerwą do tej pory :)
    Chętnie przygarnelabym napis, bo bodziaki choć przeslodkie Zosi się nie przydadzą ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haa ja tez dlugo nie wiedzialam jak sie ustawia banerek... o to juz sporo czasu sledzisz nasze losy... ;-) Myslalam,ze tu duzo mamusiek z chlopcami w brzuszkach,a tu przewaga dziewczynek... chyba pomysle nad jakas mala nagroda niespodzianka jeszcze.

      Usuń
  9. My osobiście nie bierzemy udziału w jakichkolwiek konkursach, może z czasem się to zmieni, jednak bardzo dziękuje za zaproszenie i za odwiedziny mojego bloga.
    oczywiście będę zaglądała częściej i zapraszam również do mnie :)
    pozdrawiam.
    www.coraz-wiekszy-brzuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z checia bede zagladala czesciej... pozdrawiam cieplo!

      Usuń
  10. Witaj! Dziękuję za zaproszenie :)
    Trafiłam tutaj właśnie za jego sprawą... a ponieważ widzę dwójkę słodziaków na pierwszym planie to jeszcze tu wrócę (i to nie jest słodzenie :P)
    Ćwierćwiecze zbliża się do mnie wielkimi krokami. Dusza towarzystwa, bohaterka wszelkich ekscesów i skandali, imprezowiczka. A od dobrego roku najprawdziwsza kura domowa :). Nikt by nie przypuszczał, że zostanę żoną a o matce nikt nie śnił. A jednak. Mam niespełna ośmiomiesięcznego syna i trochę starszego męża, choć patrząc na to z jakim zainteresowaniem ogląda zabawki, nie jestem tego pewna.

    Jako, że ciąglę coś urządzam i zmieniam miło by było otrzymać napis. Zapraszam do nas częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i byłabym zapomniała: http://zostalammama.blogspot.com/

      Usuń
    2. Haha.. czytam o Tobie jakbym pisala o sobie... ja duzo w zyciu sie naimprezowalam,ale w sercu zawsze chcialam miec kochajacego Meza i dzieci... no i mam. Powodzenia w konkursie i zapraszam czesciej do Nas w odwiedziny ;-)

      Usuń
  11. No kochana my po te bodziaki w gwiazdki pchamy się drzwiami i oknami :)
    Blog: Mama i jej świat (http://zapracowanamamaijejswiat.blogspot.com/)
    A co my tu robimy? No właśnie, dziękujemy Ci z całego serca bo dzięki Tobie mamy możliwość uczestniczenia w części Twojego świata. Pozdrawiamy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie bardzo, ze jestescie I juz teraz zycze powodzenia w losowaniu :) pozdrawiam

      Usuń
  12. Witaj! Zajrzałaś do mnie, więc robię re-wizytę. :) Jestem Ania/Przewijka i moje małe szczęście już za duże na bodziaki Nexta Ale ramka HOME jest genialna i chętnie bym przygarnęła. :) ja oczywiście obserwuję i lubię, Mam nadzieję, że znajomość nasza ładnie się "rozkręci. :)
    Baner na przewijak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja też się dołączę :) Jestem świeżo upieczoną mamusią prawie miesięcznego Kubusia i póki co, uczę się jak żyć z takim maluchem :) Trafiłam tutaj dzięki Twojej wizycie na moim blogu! Chętnie przygarnęli byśmy bodziaki dla Kubuśka, więc banerek leci do nas na bloga - http://mlodaimama.blogspot.com/ :)
    Będziemy sobie podczytywać Was częściej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) super,ze zagladnelas I oczywiscie zapraszam do Nas na dluzej :)

      Usuń
  14. To i ja tak po cichutku dołączyć chcę do konkursu, ale i nie tylko, do grona Twego też:) Znalazłam Ciebie u innej blogerki, zachęcił mnie link do konkursu. A że body mi nie potrzebne, bo dzieci me - tak jak u Ciebie dwaj synkowie - mają Pati niedługo 5 latek, a Ksawek za 3 dni skończy 7 lat. Za to napis urzekł mnie. Może dlatego, że od 2 m-cy mieszkamy na kaszubach we własnym domku. No nie do końca we własnym, bo tę własność przez 30 lat dzielić z bankiem będziemy, ale nie czepiajmy się szczegółów. Jesteśmy na swoim i dobrze nam z tym. Chłopcy się tu już zaaklimatyzowali, rodzice w miarę też. Ja nie pracuję, znaczy zawodowo, bo wiadomo, że w domu zawsze się coś robi. No i właśnie muszę wziąć się za szykowanie urodzin, bo synio ma niedługo a i moje za tydzień są, to podwójną imprezę robimy i jakoś nie mogę zabrać się za wymyślanie jedzonka:) A banerek z konkursem oczywiście wrzucam u siebie http://zycnieumieracania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie martw sie. 3/4 ludnosci ma cos na kredyt,a ja wcale nie obrazilabym sie go dostac,ale u Nas to raczej graniczy z cudem... Milo mi,ze u mnie goscisz. Powodzenia w losowaniu ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam też łatwo nie było z kredytem, na koniec i tak bank dał mniej niż chcieliśmy, ale cóż, najważniejsze, że się udało! Miłego wieczorku:)

      Usuń
  16. witam i przyłączam się do zabawy. Mieszkanka deszczowej Irlandii, bloggerka ze słomianym zapałem, mama dwóch urwisów i aktualnie w dwupaku. Trafiłam tutaj przez blogimam.pl i zdecydowanie zostanę na dłuzej :) z racj tego,ze oczekuję kolejnego męzczyzny bodziaki chetnie przyjmę (napisem też nie pogardzę:) :) :) ) po problemach technicznych banerek zamieszczony http://dzieciaczkowo2.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamusia z Irlandii...och witam Ciebie goraco i ide Ciebie podczytywac. Gratuluje kolejnego Mezczyzny !!!

      Usuń
  17. W końcu udało mi się! Toto śpi więc zgłaszam się i ja;)

    Nie pamiętam jak do Ciebie trafiłam. Od kogoś na pewno. Nie jestem dzisiaj pewna kto to był:)
    O mnie już nieco wiesz z mojego bloga;p
    Matka frustratka, codziennie zastanawiająca się dlaczego jej dziecko nie jest spokojne jak rodzice haha:)
    Toto- mój największy skarb. Achh jak to oklepanie brzmi, prawda?
    Gdyby mi się udało wygrać to chętnie przygarnę body:)

    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ze jestes I Ty. Ja do dzisiaj sie zastanawiam skad u mnie takie zywe zlota... chyba kupie im psa ;)

      Usuń
    2. Haha tylko wiesz, że pies pomoże na pierwszy miesiąc a potem co? Kupisz kota, rybkę, świnkę morską... Ja tam od początku mówiłam J. że jak zacznie Toto chodzić kupuję klatkę. Dla Toto oczywiście:)

      Usuń
    3. Kota mam i nic nie pomaga :D ucieka gdzie pieprz rosnie,gdy widzi Starszaka .. potrzebuję zwierza,który moje dzieci zmęczy tak,ze nie bedą miały siły rozrabiać :)

      Usuń
  18. Jeszcze ja, ja! :)
    Mój blog znajdziesz pod adresem extrawertycznie.blogspot.com

    Przygotowuję się na przyjście na świat mojego pierwszego dziecka - synka Mikołaja.
    W związku z powyższym wszystkie sprawy zaczęły kręcić się wokół tego Maluszka, który nawet nie zdaje sobie sprawy co dzieje się po drugiej stronie brzucha i jak wszyscy nie mogą się doczekać, gdy poznają go osobiście :)

    Na Twój blog trafiłam zupełnie, całkowcie... nieprzypadkowo ;)

    Wybieram nagrodę nr 2, czyli body :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Mikusia razem z Tobą i cieszę się,że bierzesz udział w zabawie :)

      Usuń
  19. Mój blog to uolinki.blogspot.com, prezentuję tam swoje prace. Twoją stronkę znalazłam z portalu candy i rozdania. W razie wygranej wybieram napis, mój bączek już przeszedł etap bodziaków. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam I dziekuje za udzial w zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam serdecznie! Mam na imię Kamila i jestem z bloga kambreeze.blog.onet.pl na którym piszę o wszystkim, od moich pasji i zainteresowań po wpisy dotyczące życia codziennego. Na ten blog trafiłam przypadkiem klikając w jakiś link na innym blogu. Jestem mamą 5 miesięcznej Julki a już wkrótce planuję "zmajstrować" dla niej braciszka. Chętnie przygarnę zestaw 3 body które ponosiła by jeszcze moja córcia a później jej braciszek ;)

    Zapraszam Cię również do mojego rozdania organizowanego na wyżej wymienionym blogu ;)
    Dziękuje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes