piątek, 1 listopada 2013

Hipokryzja

Hipokryzja to  fałszywość, dwulicowość, obłuda. Zachowanie lub sposób myślenia i działania charakteryzujący się niespójnością stosowanych zasad moralnych. Udawanie serdeczności, szlachetności, religijności, zazwyczaj po to, by wprowadzić kogoś w błąd co do swych rzeczywistych intencji i czerpać z tego własne korzyści.

Ilu z Nas spotkało się z hipokryzją,a ilu z Nas jest hipokrytami?

----------------------------------------------------------------------

Miałam koleżankę.

Nikt jej nie lubił.
A nie lubił,bo potrafiła znajomej powiedzieć,że dobrała fatalny kolor pudru i,że ma zacieki na twarzy.
Mi znowu powiedziała,że biały kolor nie pasuje do mojej karnacji. Potrafiła komuś zwrócić uwagę w najmniej oczekiwanym momencie, nie koniecznie w najlepszym momemcie...
Była ostra jak piła,ale za to ją szanowałam, lubiłam.

-----------------------------------------------------------------------

Dzisiaj Święto Zmarłych.
Z ręką na sercu zapomniałam,że jest.
Nie,nie żyję Halloween,chociaż z tego kraju się właśnie wywodzi.
W głowie początek miesiąca = szał w księgowości,a wczoraj też pracowałam.


------------------------------------------------------------------------

NIGDY nie wywyższałam się tym,że mieszkam w cudownym miodem i mlekiem krajem płynącą,bo nie mieszkam w takim kraju,
że jeżdzę najnowszą Audusią z salonu,bo nie jeżdzę,
a moje życie to ciągle wycieczki i weekendowe wyjazdy,bo tak nie jest.
Jestem Polką, mieszkałam w Polsce - mieszkam w Irlandii.
Porównuję,bo mam co porównywać.
Narzekam,bo mam na co narzekać.
Uznaję zasadę - nie lubię to nie odwiedzam, nie czytam, nie komentuje, nie ma mnie tam,gdzie nie chcę być.
Jakim hipokrytom trzeba być by nazwać się ŻYCZLIWYM?

--------------------------------------------------------------------------

Hipokryzją jest przystrajanie grobu tylko po to,żeby było najbardziej bogato,
Hipokryzją jest kupowanie najdroższego pomnika,bo wypada,
Hipokryzją jest śmianie się z czyjegoś postępowania,a robienie po cichu tego samego...
Z hipokryzją spotykamy się na codzień...


------------------------------------------------------------------------

Mój blog jest moim blogiem. Piszę o tym czym chcę, co czuję co myślę, co robię.
Nie robię nic pod publikę, nie zbieram 'sztucznych' znajomych,nie szukam popularności.
Jesteś - witam Ciebie gorąco, komentujesz - jest mi miło, obserwujesz - cieszę się,że jesteś

------------------------------------------------------------------------








6 komentarzy:

  1. A ja cieszę się że trafiłam na Twojego bloga i tu jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się cieszę,że mogę 'uczestniczyć' w życiu twoich trzech pięknych Ślicznotek :)

      Usuń
  2. Ja uwielbiam Ciebie i Twojego bloga, lubię czytać, komentować i wiedzieć co u Was i mam cichą nadzieję, że uda nam się kiedyś zobaczyć w realu, na żywo. Ale niestety dzisiejszy realny świat jest ogarnięty hipokryzją, a co dopiero ten świat w sieci. Ale zachodzę w głowę kto był taki hipokryta i naszej Mini zjebał nastrój, ale już uśmiechnij się nie warto :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :) ja jestem osobą szczerą i otwartą i jak coś mnie wkurzy to muszę to z siebie wyrzucić... Mam głęboką nadzieję,że kiedyś chłopcy poznają Lulkę,no a ja Ciebie :) Zapraszam do Irlandii,ale wiosną - kiedy będzie mniej deszczu i więcej słonka :)

      Usuń
  3. :O opadły mi ręce...to ja się tak zmieniłam czy Ty jesteś inna?? przez myśl mi nie przeszło aby posądzać Ciebie o hipokryzję. jest mi przykro. że publicznie bez żadnych prób wyjaśnień, wydałaś na mnie wyrok. nie będę składała apelacji. ot tak wyrok zaakceptowany, wnioski wyciągnięte. powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tu lubie zagladac :) Co do hipokryzji to byla, jest i bedzie...nie lubie hipokryzji...ale czasami jest nieunikniona, bo za hipokryzje np. uwazam siedzenie przy jednym stole z moja szwagierka i udawanie kochajacej sie rodziny...dlatego tez unikamy tego typu spotkan, ale ze wzgledu na tesciow i stefankowa kuzynke czasami trzeba.

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes