piątek, 22 listopada 2013

Christmas Market

Jest.



Pojawił się.

Już trzeci rok pod rząd.

Jest cudownie, dzisiaj pierwszy raz zapalili światła. Jest atmosfera, jest zapach pieczonych ciast, naleśników czy kiełbasy z rożna.

Jest tuż obok hotelu,w którym pracuję.

Plac nazywa się Eyre Square. Tak jak w Bydgoszczy na Starym Rynku postawione są domki.

Przechodzę tamtędy często.

Podziwiam świąteczne ozdoby, patrzę na rozmiar choinek.

Bo w tym roku może żywa? a może jednak sztuczna? Rok temu nie było, w tym będzie na pewno.

W weekend mieliśmy robić pierniki,ale Mężuś musi się uczyć,bo robi kolejny kurs.

Może wtedy pod koniec miesiąca, w Andrzejki.

Bo ja mam weeekend wolny, już praktycznie każdy.

Miłego weekendu !



Święta czuć juz coraz bardziej......

6 komentarzy:

  1. Aaaaaa ale magicznie! U nas jest tylko jednego dnia 1.12 i już nie mogę się go doczekać!
    Moja mama na tydzień teraz przylatuje to zajmie się Toto a ja będę szaleć w kuchni z pierniczkami i piernikiem!
    U nas powoli też czuć święta, w głośnikach już świąteczne dźwięki... ach:) Nasze pierwsze Boże Narodzenie we trójkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas Market od dzisiaj do 22 grudnia,więc będzie się nim można nacieszyć. Cudownie,że twoja Mama przyleci. Moja jeszcze nigdy tu nie była,a mieszkam lat 9 :( Święta są takie rodzinne, takie magiczne...KOCHAM!

      Usuń
  2. Uwielbiam takie miejsca, ich atmosfere - lubie krazyc miedzy tymi domkami/straganami i ogladac. U nas kiedys tez byly tego typu Markety na swiezym powietrzu (nawet polskie stanowisko bylo)...od kilku lat robia wylacznie w starej Rocce i ma to specyficzny klimat, Ostatnie dwa lata nie bylo okazji sie wybrac, ale w tym roku nie odpuszcze...juz przegooglowalam, ze startuje od 6 grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas takie stoiska są przy centrum handlowym na dużym placu i z pewnością je odwiedzę, ale też pewne jest, że nie są na tak wielką skalę jak u Was. U mnie ciasto na pierniki dojrzewa i czeka na pieczenie, w pon kupiłam bombki na choinkę. U nas dwie choinki będą pierwsza sztuczna ubrana w mikołajki, by potem ją rozebrać przed wigilią i ubrać żywą tak mam w planach. Bo odkąd spędzamy święta razem w swoim m to ubieramy choinkę zawsze w mikołajki i rozbieramy w Trzech Króli więc żywa może nie wytrzymać, a dwa może jeszcze nie być 6.12żywych choinek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, jak pięknie! U nas też już powoli czuć atmosferę świąteczną. Choinek coraz więcej, markety kuszą świąteczną wystawą. Pięknie jest! I ja kocham Święta... Iście magiczny czas...
    Pozdrowienia! Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miniu, nominowałam Cię do VErsatile Blogger Award :) WIęcej info u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes