niedziela, 27 października 2013

Jak to jest między Nami?

Mikołaj :

Ja kocham Szymonka... ale On chyba nie do końca wie jak pokazać mi miłość. Na każdym kroku mnie trąca, czymś rzuca, czasami znienacka podejdzie i mnie pocałuje. Lubię się z Nim bawić. Szczególnie jak mnie goni, tylko,że często też mnie pcha. Raz się popłacze,a raz nie. Mój brat jest silny i zabawny. Uwielbiam jego uśmiech i ten śmieszny śmiech. Każdego ranka po przebudzeniu biegnę do jego pokoju i go nawołuje ( niestety,ale nocek sam nie przesypiam - bo tak ogólnie to mamy wspólny pokój).
Jak podrosnę to chcę być taki jak mój brat......

Szymon :

Czy ja kiedyś byłem jedynakiem? Taaak? Serio, nie pamiętam... Misiu był kiedyś taki malutki,że w ogóle mnie nie interesował. Taki mały, tylko płakał i chciał mniam. Teraz to inna sprawa. Ciągle się z nim bawię... dla niego to zaczepianie,ale dla mnie to zabawa. Lubię za nim biegać, zabierać mu z ręki wszystko co ma, lubię czasami zachowywać się jak On wyciągając rączki do Mamy. Mikołaj dużo ze mną rozmawia. Lubię gdy jest w pobliżu. Czuję się wtedy dobrze. Jak idziemy spać i płacze to próbuję go rozbawić opowiadając mu jakąś historyjkę albo próbując go uspokoić krzycząc na niego. To pomaga, naprawdę. Mikuś to mała beksa,ale kocham Go bardzo.....








6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, że Mikuś ma Szymonka, a Szymuś - Mikusia:) Na, a Tobie Mamuś, że masz Szymusia i Mikołajka:))
    Piękne zdjęcia, cudni są!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie, ze siebie maja. Czasami mysle, ze gdyby Stefi mial towarzysza to by nie chodzil caly czas uwieszony maminej nogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu,chodzilby tez... wydaje mi sie,ze taki okres nasi mali chlopcy maja...

      Usuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes