poniedziałek, 7 października 2013

Busy Mum

Nie mam czasu.

Nie wiem sama dlaczego. Przeciez nic sie tak naprawde nie zmienilo.

Moze tylko dzieci coraz madrzejsze i starsze.

Moze dlatego,ze ta 'zmiana' pracy,bo troche tu,a troche tam...

A moze dlatego,ze myslami jestem ,gdzie indziej,bo juz swiateczne prezenty kupuje,by zdazyc na czas...

A wieczorami przegladam strony z hotelami w Portugalii.... by marzeniami przeniesc sie tam chociaz na chwile..

A za dnia poswiecam kazda chwile moim dwom Robakom... bo wymagaja coraz wiecej....

A potem przychodzi z pracy Tata i jedziemy na zakupy albo na plac zabaw,jesli pogoda dopisuje....

A oczy po 22 same mi sie zamykaja... ale jeszcze ogladamy X-factora...

Tyle sie dzieje....

Kilka zmian... Robaczki zostana razem wyslane do zlobka. W kazdy piatek... Bo ja potrzebuje tego dnia pracowac za dnia,a nie wieczorami jak zwykle...

Juz polowa pazdziernika... trzeba zmienic prawojazdy na irlandzkie,bo polskie sa niewazne,bo maja panienske nazwisko...

Musze rozejrzec sie za ubezpieczeniem zdrowotnym,bo te co placimy jest bardzo drogie...

I jeszcze zalatwic kilka spraw z Urzedem Pracy...

I w ogole... to chyba czas... na odpoczynek... o tak...

Jutro,

 jutro juz wolne...




5 komentarzy:

  1. Chyba mamy tak mają zabiegane, zalatane, że często nie mają czasu na siusiu, ale ja chyba nie potrafię siedzieć i nic nie robić, zawsze muszę być w ruchu, aktywna. Miniu to tylko świadczy o doskonałej organizacji Twojego czasu, potrafisz go maksymalnie jak najlepiej wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie życzę miłego, spokojnego, relaksującego dnia wolnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i wzajemnie. Poki co nie jest zle ;-)

      Usuń
  3. Czaderskie zdjęcie :) strasznie mnie rozbawiło :)

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes