środa, 25 września 2013

Tego dnia rok temu...

Zastanawiałem się od dłuższego czasu żeby szybciej powitać Mamę. Chciałem jej zrobić niespodziankę,bo Ona tak bardzo je lubi. Cisnąłem się już kilka dni wcześniej,ale Mama wzięła nospę i musiałem czekać dalej. Mama była strasznie ruchliwa. Uwielbiałem jak się porusza,bo wtedy tak cudownie było sobie drzemać. Czułem jednak,że to już moja pora. Wiedziałem,że Mama chodzi poddenerwowana. Słyszałem jej przyspieszone bicie serduszka. Słyszałem jej przytumiony głos i czułem ,gdy płacze. Chyba się bała. Może mnie nie chce? A może chce żebym jeszcze poczekał? Ale ja już nie chcę czekać
Jestem tak samo niecierpliwy jak Ona. To zła cecha, wiem.... ale nie lubię czekać...wychodzę Mamo!!!!!!!!!!

Mama nie płakała,ale zapłakałem ja. Gdzie ja jestem?gdzie jest moje serduszko? gdzie jest mama? ja chcę do Mamy? ooo czuję ją... tak mi dobrze. Koło jej piersi, słyszę serduszko. Nie zabierajcie mi Mamy...




Leżę sam w inkubatorze. Kazali mi,bo podobno charczę po jedzeniu. Ach tam czasami tak...to dlatego,że moje płucka widocznie nie za dobrze radzą sobie na tym świecie,ale nikt mi nie powie,że jestem słaby. Jestem silny jak wół - powiedziałaby Mama. Mama jest smutna, chyba tęskni za mną,a może za moim bratem,którego jeszcze nie widziałem i Tatą? Taty głos słyszałem jak wychodziłem. Wspierał Mamę jak mogł,a potem szalony pstrykał mi zdjęcia. Zabawny ten mój Tata. Chyba był ze mnie dumny, z Mamy na pewno też..

Nie chcę być na Intensywnej terapii,ale muszę. Podobno moja glukoza starsznie spadła. Chcę do Mamy...ale Mama przychodzi na każde karmienie,a potem wtulam się w nią i śpię...



Ja chcę już do domu.... chcę być już blisko Mamy...

Może jednak mogłem trochę poczekać?


Mikołajek 35 tyg 2 dzień ciąży
25 września 2012 godz. 12.26 dzień WTOREK

Kto by pomyślał,że jestem wcześniakiem? 
I wiecie co? Zrobiłem rodzicom niespodziankę...

Zacząłem chodzić :)





8 komentarzy:

  1. no na wcześniaka Mikołajku nie wyglądasz :) i dobrze, na pewno Rodzice bardzo się cieszą, że tak pięknie rośniesz i się rozwijasz :) buziaki z okazji urodzin :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :D
    Jesteś silnym chłopcem Mikołajku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny jest :) i faktycznie na wcześniaka nie wygląda.A jak pięknie tego posta napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i sto lat!!! :D Samych cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rośnij Mikołajku na pociechę rodziców i starszego brata :) Sto lat !

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes