piątek, 27 września 2013

Minia podróżniczka

Któż ich nie lubi?

Podróż z dzieckiem to jednak nie mała wyprawa. Podróż z dwoma to już nie lada wyczyn, z trzema? Póki co wyobrażać sobie nie będę.

Minia za czasów,gdy była Panienką swoje zwiedziła. Bardzo lubiła wyjeżdzać choć na te kilka dni... bo przecież Irlandia pomimo tego iż wiecznie zielona to i ciągle mokra.

Myślami jestem już na wakacjach w przyszłym roku ( czercowy termin zarezerwowany już w pracy - nie ma to jak organizacja,prawda?). Szukam jakiś fajnych osródków,gdzie będą nie tylko baseny,ale także plac zabaw dla dzieci czy opieka nad nimi gdy rodzice zechcieliby się udać gdzieś we dwoje. Jejku,człowiek nie zdaje sobie sprawy jak bardzo zmieniają się priorytety po przyjściu dzieci na świat. Kiedyś liczył się nowoczesny kompleks ,najlepiej blisko wszystkiego,ażeby można było przejść z buta na dyskotekę czy do pubu i żeby sklepy za daleko nie były :)

Zatęskniło mi się za wolnym, za miejscami w których byłam i pomimo, iż termometr wskazuje dziś 20'C ja jestem daleko skąd :

Barcelona :

Cudowne europejskie miasto, prześwietna atmosfera, tanio ( w porównaniu do IE), jedzenie pyszne.
Pojechałam tam z koleżanką na 3 dni. Ona leciała z Polski, ja z Irlandii.
Ponieważ wypad był w połowie listopada w Gdańsku z którego miała wylecieć wystąpiły mgły i jej lot odwołali. Do ostatniej minuty nie wiedziałam czy mam lecieć czy nie. Zdążyła przerezerwować bilet z Gdańska do Katowic i następnego dnia spotkałyśmy się na lotnisku w Barcelonie. Cudownie,nieprawdaż?





Do Barcelony chcę na pewno wrócić,ale już nie z koleżanką,a zapewnie całą gromadką.

Fuerteventura -

cudowna wyspa najmniej zaludniona ze wszystkich Kanaryjskich Wysp.

Piękne ,piaszczyste plaże, wulkaniczny krajobraz, pyszne jedzenie i super pogoda (byłam pod koniec marca,a term. pokazywały od 23'C). Można się było opalić!






Ibiza

Sławna hiszpańska wyspa nie mogła zostać ominięta przez Minie. O nie! Wyspa jednak mnie zawiodła.
Jest piękna,ale i masakrycznie droga. Każdy wstęp do klubu kosztował 50 e wzwyż,w zależności kto sławny grał. Minia zobaczyła Tiesto w akcji, Carla Coxa i była też w Amnesii na pianie party. Czy warto było? Może i tak...Minia po prostu źle dobrała towarzystwo....







Rzym i Watykan

Cudowny, niepowtarzalny. Byłyśmy 3 noce. Za mało. Jest wielki, potężny i niestety,ale drogi...









Została mi jeszcze Portugalia i Sardynia,ale to innym razem.bo dzieci wstały.

A Wy macie swoje ulubione miejsca?Zawsze chciałam jechać i zobaczyć Lake Garda.
Na Majorce nigdy nie byłam... gdzie jest pięknie, niepowtarzalnie, uroczo, tanio?

Podzielcie się swoimi doświadczeniami...

Pozdrawiam,
Minia






11 komentarzy:

  1. Uwielbiam wspominać...nie zwiedziłam tyle co Ty ale uwielbiam i chce dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zwiedzać, jeździć, podróżować. Ja do tej pory odwiedziłam: Tunezję (Kartagina), Egipt (Piramidy, Sfinks,Luksor), Grecję, Cypr, Bułgarię, Holandię, UK, Francję, Włochy( Riminni i Wenecja) Czechy, Chorwacja (Pula i Dubrovnik) i Czarnogórę. Warte polecenia i zobaczenia to Chorwacja i Czarnogóra, Cypr i egipskie piramidy. Uwielbiam jeździć patrzeć i widzieć to co widziałam w telewizji na własne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kocham podróżować, zwiedziłam nie tyle co wy ale jednak coś tam moje oczy widziały: Paryż, Lourdes, Lazurowe Wybrzeże, Monaco, nie za wiele ale zawsze jednak coś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam podroze male i duze :) Barcelona piekna, kiedys tam wroce. Z Hiszpani to mam na koncie Granade, Sewille, Cordobe i Kadys (daleko i watpie czy uda nam sie tam wrocic). Poza tym kilkukrotnie Czechy, Slowacja, Niemcy, Austria, Szwajcaria. Kiedys tam byla i Dania, Lichtenstein, Grecja (Kreta), no i rzecz jasna Wlochy (wiecej widzilam zanim tu zamieszkalam). Dodam. iz Rzym na tle Wloch wcale nie jest taki drogi (jesli wiesz gdzie isc), im dalej na polnoc tym drozej i tak u nas jest juz drozej niz w stolicy...o Wenecji nie wspomne bo tam ceny, ze glowa mala.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia z podróży, sama kocham podróżować..., a po podróży największą przyjemnością są zdjęcia, no i oczywiście wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Rzeczywiscie... Malta tez. Dziekuje Anonimku ;-)

      Usuń
  7. Miniu, nic się nie zmieniasz, piękna z Ciebie kobieta! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Chyba byla piekna,bo wtedy taka zadbana i opalona. Teraz juz czasu brakuje chociaz staram sie myslec o sobie :)

      Usuń
  8. Zapraszam na konkurs - na moim blogu do wygrania super pieluszka Wielorazowa!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, ale zazdroszczę!!! Cudne miejsca odwiedziłaś! Bajeczne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Top WordPress Themes